We hoeven gelukkig niet oneindig lang te wachten dit keerquote:Op zondag 29 september 2013 18:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat gaat toch meer de complottheoriekant op.. Dus schopje BNW
Ik vermoed http://www.godlikeproductions.com/quote:
quote:DON'T BELIEVE A DAMN WORD YOU READ ON THIS WEBSITE!
Jij niet hoor, te oude schildklier. Ik mag nog net, E. ruim.quote:Op zondag 29 september 2013 19:19 schreef Ryan3 het volgende:
Wij hebben half jaar geleden jodiumtabletten gekregen....
Geen folder gezien, of is dit in een ander landquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:43 schreef wytdyk het volgende:
Deze week hebben wij allemaal een folder gekregen waarin aangeraden wordt een noodpakket in huis te halen van 3 liter water per persoon/dag, en een blik eten per persoon/dag. Daarnaast een radio op batterijen, kaarsen, vuur en een zaklamp.
Al gehaald?
Dat is dan pech hebben, die oude mag je niet meer gebruiken iig...quote:Op zondag 29 september 2013 19:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij niet hoor, te oude schildklier. Ik mag nog net, E. ruim.
Ik ben ze kwijt btw. De vorige liggen nog over datum in de koelkast.
Win je eindelijk: KABOEM!quote:Op zondag 29 september 2013 19:21 schreef Ryan3 het volgende:
1 oktober heeft de staatsloterij een speciale trekking ook, kun je om het kwartier, dus 96 x, de 100.000 winnen....
Moet jij eens kijken hoe mensen blij kunnen zijn met witbrood, historicus meneer.quote:Op zondag 29 september 2013 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Overleef je het en dan is er hyperinflatie, kun je net een brood kopen....
En Rutte maar lachen?quote:Op zondag 29 september 2013 19:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Moet jij eens kijken hoe mensen blij kunnen zijn met witbrood, historicus meneer.
Deze keer is het einde echt nabij, kennelijk.quote:Op zondag 29 september 2013 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hoeven gelukkig niet oneindig lang te wachten dit keer
Ik ga morgen de popcorn kopen, maken we leuk dagje van op FOK! 1 oktober, ben ongeveer half vier/vier uur thuis...quote:Op zondag 29 september 2013 19:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Deze keer is het einde echt nabij, kennelijk.
quote:Op zondag 29 september 2013 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hoeven gelukkig niet oneindig lang te wachten dit keer
Party time...quote:Op zondag 29 september 2013 19:41 schreef theguyver het volgende:
[..]Ik heb nog popcorn
![]()
Deze week hebben wij allemaal een folder gekregen waarin aangeraden wordt een noodpakket in huis te halen van 3 liter water per persoon/dag, en een blik eten per persoon/dag. Daarnaast een radio op batterijen, kaarsen, vuur en een zaklamp.
Al gehaald?
eh Wut
Die folder heb ik niet gekregen. Alleen de gebruikelijke rommel.quote:Op zondag 29 september 2013 19:41 schreef theguyver het volgende:
[..]Ik heb nog popcorn
![]()
Al gehaald?
eh Wut
Maak er even iets groots van hè, is echt leuk, in 2003, maart, hadden we ook zoiets... weet je dat nog?quote:Op zondag 29 september 2013 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die folder heb ik niet gekregen. Alleen de gebruikelijke rommel.
Jij wel?
Mensen in een ziekenhuis worden gewoon afgeknald.quote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef Resistor het volgende:
Radio op batterijen is het enige wat ik nog mis. Kan handig zijn om daar ooit eens een keer naar op zoek te gaan, wereldontvangertje van de Aldi ofzo. (hoewel die dingen meestal in het voorjaar in de aanbieding zijn), de rest heb ik (te veel) in huis. Alleen geen mogelijkheid om het eten op te warmen als het gas en de stroom het niet meer doen
Ik zit 1 oktober (en de rest van de week) al in een ziekenhuis. Als opeens het verpleegkundig magazijn (of het magazijn van de IC, staan ook veel dingen die gecontroleerd moeten worden) onder mijn neus leeggetrokken wordt weet ik genoeg
De zieken. Ik ben niet ziek, ik ben een cruciaal persoon die er voor zorgt dat een gedeelte van de apparatuur blijft werkenquote:Op zondag 29 september 2013 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mensen in een ziekenhuis worden gewoon afgeknald.
Okee, dan mag je blijven.quote:Op zondag 29 september 2013 19:55 schreef Resistor het volgende:
[..]
De zieken. Ik ben niet ziek, ik ben een cruciaal persoon die er voor zorgt dat een gedeelte van apparatuur blijft werken
Te veel? Verdeel het netjes over je vrienden, familie en buren...quote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef Resistor het volgende:
Radio op batterijen is het enige wat ik nog mis. Kan handig zijn om daar ooit eens een keer naar op zoek te gaan, wereldontvangertje van de Aldi ofzo. (hoewel die dingen meestal in het voorjaar in de aanbieding zijn), de rest heb ik (te veel) in huis. Alleen geen mogelijkheid om het eten op te warmen als het gas en de stroom het niet meer doen
(appartement, dus geen barbecue op gas of kolen, en de rookton (die bij mijn ouders staat) op het balkon gaan de buren denk ik ook niet waarderen)
Ik zit 1 oktober (en de rest van de week) al in een ziekenhuis. Als opeens het verpleegkundig magazijn (of het magazijn van de IC, staan ook veel dingen die gecontroleerd moeten worden) onder mijn neus leeggetrokken wordt weet ik genoeg
Nope, niet dat we veel post krijgen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die folder heb ik niet gekregen. Alleen de gebruikelijke rommel.
Jij wel?
2003 postte ik nog niet op FOK!, maar ik neem het onmiddellijk van je aan.quote:Op zondag 29 september 2013 19:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maak er even iets groots van hè, is echt leuk, in 2003, maart, hadden we ook zoiets... weet je dat nog?
Ja, zal kijken of ik het terug kan vinden op de bodem van FOK!, was iig ook een einde van de wereld dingetje.quote:Op zondag 29 september 2013 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
2003 postte ik nog niet op FOK!, maar ik neem het onmiddellijk van je aan.
Ja, alleen nu hoeven we idd dus niet zo lang meer te wachten....quote:Op zondag 29 september 2013 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haha, 10 jaar later nog eens proberen.
Ik verwacht elk ogenblik Bankfurt
Nou...mij niet. Lijkt me heel angstig. Hoop dat áls het gebeurt het heel snel gaat.quote:Op zondag 29 september 2013 20:14 schreef MichaelScott het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel leuk om zoiets eens mee te maken.
Once in your life event idd...quote:Op zondag 29 september 2013 20:14 schreef MichaelScott het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel leuk om zoiets eens mee te maken.
Het is enorm democratisch hè.quote:Op zondag 29 september 2013 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou...mij niet. Lijkt me heel angstig. Hoop dat áls het gebeurt het heel snel gaat.
12quote:Op zondag 29 september 2013 20:33 schreef Tranquilize het volgende:
Onzin, sites zijn zou betrouwbaar als de pest. Het zal wel weer net zo spectaculair worden als 21. Dec 2013.
We hebben zat pofmaïs. Morgen is het 30 september.quote:Op zondag 29 september 2013 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ga morgen de popcorn kopen, maken we leuk dagje van op FOK! 1 oktober, ben ongeveer half vier/vier uur thuis...
Sws hebben we de trekking van staatsloterij ook...
Even FOK!wijd aankondigen...
Niet nodig! Ik heb best vaak Bear Grylls gekekenquote:Op maandag 30 september 2013 10:47 schreef theguyver het volgende:
Ik mis de Zombie apocalypse.
Of gebeurt die een week later?
BTW, zijn er ook mensen die daadwerkelijk op dit soort dingen voorbereid zijn.
Kast vol Blikvoer en water voorraad hebben en zo?
Nou - hij blijft ook in 'n luxe hotel af en toe tijdens die opnames van z'n programmasquote:Op maandag 30 september 2013 11:48 schreef Rochgel het volgende:
[..]
Niet nodig! Ik heb best vaak Bear Grylls gekeken
zijn er überhaupt mensen die dit daadwerkelijk geloven?quote:Op maandag 30 september 2013 10:47 schreef theguyver het volgende:
Ik mis de Zombie apocalypse.
Of gebeurt die een week later?
quote:Op maandag 30 september 2013 12:47 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
zijn er überhaupt mensen die dit daadwerkelijk geloven?
Ik heb net 70% van mijn zooi al weggepleurt omdat het over dat um wasquote:Op maandag 30 september 2013 10:47 schreef theguyver het volgende:
honger maakt rauwe bonen zoetquote:Op maandag 30 september 2013 13:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb net 70% van mijn zooi al weggepleurt omdat het over dat um was. Zit nu alleen nog met smakeloze kruimelkoek die alle dagelijkse calorieën en broodnodige voedingsstoffen bevat. Helaas smaakt het naar karton met modder.
Helemaal waar! Mijn mijn nasi in conserveblik was alsnog een zoetere boon om te vreten dan elke dag karton met modder.quote:
True!quote:Op maandag 30 september 2013 13:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Helemaal waar! Mijn mijn nasi in conserveblik was alsnog een zoetere boon om te vreten dan elke dag karton met modder.
Vergeet niet de theorie van tribalwars die op basis van deze info tot de stellige conclusie is gekomen dat de FEMA kampen open gaan en WO III gaat beginnen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:43 schreef wytdyk het volgende:
[..]
Theorieen zijn dat bekend wordt gemaakt dat komeet Ison een ruimteschip is, of dat wij in een asteroideregen terechtkomen, of dat er een financiele collapse plaats gaat vinden enz.
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2342059/pg1
[..]
Denk dat het net kan, laatste afl deze week toch.quote:Op maandag 30 september 2013 13:29 schreef jogy het volgende:
Zo lang ik de finale van breaking bad nog maar in relatieve rust af kan kijken.
Vanavond boerenkool met rookworst eten. Nu het nog kan.quote:Op maandag 30 september 2013 13:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Denk dat het net kan, laatste afl deze week toch.
Maar denk dat ik zelf wel ff op 1 oktober weer es even journaal ga kijken, Zou me echt verbazen als er iets naar voren komt. Bakje popcorn er bij
Vergeet de honden en katten niet, kunnen ook lekker zijn met een jachtsausje.quote:Op maandag 30 september 2013 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanavond boerenkool met rookworst eten. Nu het nog kan.
Vanaf morgen is het blikvoer.
Heb je wel genoeg ingeslagen meid?quote:Op maandag 30 september 2013 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanavond boerenkool met rookworst eten. Nu het nog kan.
Vanaf morgen is het blikvoer.
Die beesten lopen nu vast al schichtig door het huis. Die voelen hun einde naderen.quote:Op maandag 30 september 2013 13:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Vergeet de honden en katten niet, kunnen ook lekker zijn met een jachtsausje.
Ik heb wel een voorraadje muesli, maar ja, zonder joghurt of melk is dat best lastig wegknagenquote:Op maandag 30 september 2013 14:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg ingeslagen meid?
Ik heb een Zombi apocalypse overlevings pakket.
Elke zondag wil ik bijna dat pakket aanbreken, maar zijn het gewoon mijn huisgenoten die nogal laat de kroeg uit komen.
Daar kun je zomaar eens gelijk in hebben.quote:Op maandag 30 september 2013 14:08 schreef jogy het volgende:
En toch, heel stiekem steeds verder vluchtend in mijn achterhoofd uit schaamte blijf ik de optie open houden dat [zij die wij niet kennen] al decennia lang expres dit soort desinformatie de wereld in blijven slingeren. Alleen om op een gegeven moment wanneer zelfs de grootste goedgelovige het niet meer geloofd pats boem de hele shit laten barsten en iedereen totaal onvoorbereid in de ellende zakt.
Beetje droog inderdaad.quote:Op maandag 30 september 2013 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb wel een voorraadje muesli, maar ja, zonder joghurt of melk is dat best lastig wegknagen
Maar daar kun je gewoon niet naar gaan leven en dan heb je in ieder geval vandaag nog gelachen.quote:Op maandag 30 september 2013 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar kun je zomaar eens gelijk in hebben.
En dan gebeurt het morgen echt.
Dan vergaat het lachen ons wel
Dat is waar.quote:Op maandag 30 september 2013 14:17 schreef Staal het volgende:
[..]
Maar daar kun je gewoon niet naar gaan leven en dan heb je in ieder geval vandaag nog gelachen.
Oh! Dat is een veel leuker evenementquote:Op maandag 30 september 2013 14:17 schreef Staal het volgende:
1 oktober, morgen bestaat FOK! 14 jaar!
Een weerballon!quote:Op maandag 30 september 2013 14:21 schreef Dance99Vv het volgende:
Wat was dat?
Amerikanen in de ban van mysterieuze vuurbal
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)rieuze-vuurbal.dhtml
Volgens het Amerikaanse weerinstituut betrof het een meteoriet of ruimteafval. Dit jaar alleen al werden dertien gelijkwaardige waarnemingen gedaan. Politiediensten ontvingen zowel in het noorden als het zuiden van Indiana oproepen van inwoners die het raadselachtige object hadden gezien.
Een luchtverkeersleider op de luchthaven van Indianapolis kreeg geen meldingen binnen van piloten. Volgens de autoriteiten heeft de doortocht van het 'object' evenwel geen schade aangericht.
die in rusland had nog een flinke knalquote:Op maandag 30 september 2013 14:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Een weerballon!
Maar dat zag er wel vaag uit inderdaad.
beetje laconiek wordt je ervan, de zoveelste shutdown, zal wel loslopenquote:Op maandag 30 september 2013 14:27 schreef schommelstoel het volgende:
10 vragen over 'shutdown' in VS
De Amerikaanse politiek wordt het niet eens over de begroting en het land verkeert in een politieke impasse. Wat gebeurt er als er op 1 oktober een 'shutdown' komt ?
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 30 september 2013 14:28 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
beetje laconiek wordt je ervan, de zoveelste shutdown, zal wel loslopen
Sorry, maar wat is er vaag aan? Zoiets is misschien niet dagelijks te zien, maar is ook weer geen extreem zeldzame uitzondering. De reden dat er geen piloot is die iets opmerkt, is waarschijnlijk omdat deze dit soort dingen wel vaker gezien hebben, heb er ook twee op mijn lijstje gezet de laatste 5 jaar.quote:Op maandag 30 september 2013 14:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Een weerballon!
Maar dat zag er wel vaag uit inderdaad.
Als deze steen 24 uur van ons verwijderd is, moeten er foto's van zijn, zo'n ding kun je bijna met een amateurkijker in je achtertuin nog zien..quote:Op maandag 30 september 2013 14:42 schreef wytdyk het volgende:
Daarnaast komen er berichten binnen dat er een meteoride op de aarde afkomt die ongeveer net zo groot is als die boven die Russische stad dit jaar. Slaat in binnen 24 uur.
En die in Noorwegen had tenminste nog een leuke kringelquote:Op maandag 30 september 2013 14:26 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
die in rusland had nog een flinke knal
Nee, het ziet er vaag uit als je het vergelijkt met de standaard vallende ster of in ieder geval het standaardidee van een vallende ster, dat is alles.quote:Op maandag 30 september 2013 14:39 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Sorry, maar wat is er vaag aan? Zoiets is misschien niet dagelijks te zien, maar is ook weer geen extreem zeldzame uitzondering. De reden dat er geen piloot is die iets opmerkt, is waarschijnlijk omdat deze dit soort dingen wel vaker gezien hebben, heb er ook twee op mijn lijstje gezet de laatste 5 jaar.
In November 2012 international hotel operator Kempinski announced it would be running the hotel which was expected to partially open in mid-2013. However, these plans were put on hold several months later because of "market conditions" and the crisis that arose since the beginning of January with the nuclear missile testing and the joint US-South Korean military drills. Tensions have decreased since July.quote:Op maandag 30 september 2013 14:42 schreef wytdyk het volgende:
Voorspellingen zeggen dat het Freemason Ryugyong Hotel in Pyongyang, Noord-Korea morgen vernietigd zal worden.
Het piramidevormige hotel is nog maar net af, maar volgens theorieen moet die morgen dus ten onder gaan.
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2149604/pg1
Daarnaast komen er berichten binnen dat er een meteoride op de aarde afkomt die ongeveer net zo groot is als die boven die Russische stad dit jaar. Slaat in binnen 24 uur.
Vallende ster++quote:Op maandag 30 september 2013 14:21 schreef Dance99Vv het volgende:
Wat was dat?
Amerikanen in de ban van mysterieuze vuurbal
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)rieuze-vuurbal.dhtml
Volgens het Amerikaanse weerinstituut betrof het een meteoriet of ruimteafval. Dit jaar alleen al werden dertien gelijkwaardige waarnemingen gedaan. Politiediensten ontvingen zowel in het noorden als het zuiden van Indiana oproepen van inwoners die het raadselachtige object hadden gezien.
Een luchtverkeersleider op de luchthaven van Indianapolis kreeg geen meldingen binnen van piloten. Volgens de autoriteiten heeft de doortocht van het 'object' evenwel geen schade aangericht.
In de Nederlandse tijdzonequote:
bestaat dat nog?quote:Op maandag 30 september 2013 20:11 schreef Resistor het volgende:
[..]
In de Nederlandse tijdzone
In Nieuw Zeeland is het al meer dan 7 uur 1 oktober.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |