quote:Op zondag 29 september 2013 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hoeven gelukkig niet oneindig lang te wachten dit keer
Party time...quote:Op zondag 29 september 2013 19:41 schreef theguyver het volgende:
[..]Ik heb nog popcorn
![]()
Deze week hebben wij allemaal een folder gekregen waarin aangeraden wordt een noodpakket in huis te halen van 3 liter water per persoon/dag, en een blik eten per persoon/dag. Daarnaast een radio op batterijen, kaarsen, vuur en een zaklamp.
Al gehaald?
eh Wut
Die folder heb ik niet gekregen. Alleen de gebruikelijke rommel.quote:Op zondag 29 september 2013 19:41 schreef theguyver het volgende:
[..]Ik heb nog popcorn
![]()
Deze week hebben wij allemaal een folder gekregen waarin aangeraden wordt een noodpakket in huis te halen van 3 liter water per persoon/dag, en een blik eten per persoon/dag. Daarnaast een radio op batterijen, kaarsen, vuur en een zaklamp.
Al gehaald?
eh Wut
Maak er even iets groots van hè, is echt leuk, in 2003, maart, hadden we ook zoiets... weet je dat nog?quote:Op zondag 29 september 2013 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die folder heb ik niet gekregen. Alleen de gebruikelijke rommel.
Jij wel?
Mensen in een ziekenhuis worden gewoon afgeknald.quote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef Resistor het volgende:
Radio op batterijen is het enige wat ik nog mis. Kan handig zijn om daar ooit eens een keer naar op zoek te gaan, wereldontvangertje van de Aldi ofzo. (hoewel die dingen meestal in het voorjaar in de aanbieding zijn), de rest heb ik (te veel) in huis. Alleen geen mogelijkheid om het eten op te warmen als het gas en de stroom het niet meer doen
Ik zit 1 oktober (en de rest van de week) al in een ziekenhuis. Als opeens het verpleegkundig magazijn (of het magazijn van de IC, staan ook veel dingen die gecontroleerd moeten worden) onder mijn neus leeggetrokken wordt weet ik genoeg
De zieken. Ik ben niet ziek, ik ben een cruciaal persoon die er voor zorgt dat een gedeelte van de apparatuur blijft werkenquote:Op zondag 29 september 2013 19:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mensen in een ziekenhuis worden gewoon afgeknald.
Okee, dan mag je blijven.quote:Op zondag 29 september 2013 19:55 schreef Resistor het volgende:
[..]
De zieken. Ik ben niet ziek, ik ben een cruciaal persoon die er voor zorgt dat een gedeelte van apparatuur blijft werken
Te veel? Verdeel het netjes over je vrienden, familie en buren...quote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef Resistor het volgende:
Radio op batterijen is het enige wat ik nog mis. Kan handig zijn om daar ooit eens een keer naar op zoek te gaan, wereldontvangertje van de Aldi ofzo. (hoewel die dingen meestal in het voorjaar in de aanbieding zijn), de rest heb ik (te veel) in huis. Alleen geen mogelijkheid om het eten op te warmen als het gas en de stroom het niet meer doen
(appartement, dus geen barbecue op gas of kolen, en de rookton (die bij mijn ouders staat) op het balkon gaan de buren denk ik ook niet waarderen)
Ik zit 1 oktober (en de rest van de week) al in een ziekenhuis. Als opeens het verpleegkundig magazijn (of het magazijn van de IC, staan ook veel dingen die gecontroleerd moeten worden) onder mijn neus leeggetrokken wordt weet ik genoeg
Nope, niet dat we veel post krijgen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die folder heb ik niet gekregen. Alleen de gebruikelijke rommel.
Jij wel?
2003 postte ik nog niet op FOK!, maar ik neem het onmiddellijk van je aan.quote:Op zondag 29 september 2013 19:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maak er even iets groots van hè, is echt leuk, in 2003, maart, hadden we ook zoiets... weet je dat nog?
Ja, zal kijken of ik het terug kan vinden op de bodem van FOK!, was iig ook een einde van de wereld dingetje.quote:Op zondag 29 september 2013 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
2003 postte ik nog niet op FOK!, maar ik neem het onmiddellijk van je aan.
Ja, alleen nu hoeven we idd dus niet zo lang meer te wachten....quote:Op zondag 29 september 2013 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haha, 10 jaar later nog eens proberen.
Ik verwacht elk ogenblik Bankfurt
Nou...mij niet. Lijkt me heel angstig. Hoop dat áls het gebeurt het heel snel gaat.quote:Op zondag 29 september 2013 20:14 schreef MichaelScott het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel leuk om zoiets eens mee te maken.
Once in your life event idd...quote:Op zondag 29 september 2013 20:14 schreef MichaelScott het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel leuk om zoiets eens mee te maken.
Het is enorm democratisch hè.quote:Op zondag 29 september 2013 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou...mij niet. Lijkt me heel angstig. Hoop dat áls het gebeurt het heel snel gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |