abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6428581
Hij heeft iets aan zijn site toegevoegd.

bron

quote:
October 23rd 2002
Surfing the net I've discovered many comments posted on message boards regarding this site. There are those who believe it is a hoax - but perhaps that is part of the plan - just read between the lines. Some have suggested it is a publicity campaign for a new movie thriller. Even a new computer game has been put forward. Others have stated that nothing will happen on March 8th 2003. Let me assure you that the photo's will be posted on that date.

The most common question asked: "Why am I waiting to post the photos?" Besides the obvious fact of building momentum, there is indeed a very good reason and that will also be revealed. As you will learn, the timing of this date holds much significance in the bigger scheme of things. It has been suggested that prophecies by the ancient Seers and Soothsayers of the distant past, speak of what I have uncovered.

The deeper I delve the more I discover, and the more I realize I have only touched the tip of the iceberg. Information and validation is being leaked to me from a small resistance group within the ranks of those who are trying to track me down. They contacted me because they are sympathetic to my cause and believe humanity has a right to know what I will disclose. By the time I release the photos I hope to have all the pieces of the jigsaw.

Mystery revealed: A guy posted a message saying he couldn't understand why the person who tried to destroy the camera, didn't simply remove the film and expose it to light - an astute and sensible observation. Since posting this site I have restored some of the more severely damaged negatives, and I can now tell you that the camera was NOT thrown onto a fire and it was NOT scorched in a forest inferno. Once you see the images you will understand; things are not always as they seem. Be patient and all will be revealed.

I will keep you informed.

HM

cool
pi_6428639
het wordt steeds vager, ik ben benieuwd
pi_6428738
waar is de 1e versie? Als dit de update is?
Wil ik ook ff lezen. Kan um zo niet vinden. Linkje?
pi_6428766
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 14:02 schreef Frutsel het volgende:
waar is de 1e versie? Als dit de update is?
Wil ik ook ff lezen. Kan um zo niet vinden. Linkje?
eerste topic 8maart2003
  woensdag 23 oktober 2002 @ 14:06:55 #5
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6428819
zeker cool! Ik wacht echt af in spanning
  woensdag 23 oktober 2002 @ 14:12:20 #6
557 ManTra
Houten lijf..
pi_6428919
Ik geloof er niks van..
dit klinkt allemaal een beetje te vaag en zn argumenten over timing etc. klinken mij als excuses in de oren.. ik denk dat dit gewoon een hoax is.
.. met groen haar?
pi_6428955
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 14:12 schreef ManTra het volgende:
Ik geloof er niks van..
dit klinkt allemaal een beetje te vaag en zn argumenten over timing etc. klinken mij als excuses in de oren.. ik denk dat dit gewoon een hoax is.
en wat zou jij in dit geval verstaan onder een Hoax ?
pi_6428973
Hmm, als het een hoax is, vind ik het wel een literair lichtpuntje. Want die man kan aardig goed schrijven, al zeg ik het zelf. Dus als het is verzonnen, denk ik dat hij best in staat is een aardige thriller te schrijven. Denk ik.
"Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
  woensdag 23 oktober 2002 @ 14:21:17 #9
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_6429076
It has been suggested that prophecies by the ancient Seers and Soothsayers of the distant past, speak of what I have uncovered.

Wie zoekt ff op Seers and Soothsayers ?

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_6429118
hmz, hij lijkt zekers overtuigd van zijn bevindingen.
Hij heeft het over dat mensen denken dat het hoax is, misschien schrijft hij daar expres over zodat mensen het niet meer als een hoax gaan zien.

Toch geeft het wel een raar gevoel als het echt zou zijn en er komen ook veel vragen naar boven, vreemd.....

pi_6429141
ik geloofde het eerst wel ... maar als ik dan die logische verklaring lees van posters heb ik zoiets van neeh is nep

maar toch ga ik het stiekempjes volgen op de site...is toch wel beetje creepy

woensdag 23 oktober 2002 @ 14:25:20 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6429156
Nu word ik wel heel nieuwsgierig zeg!!!

Thnx Nyrem!

The truth was in here.
pi_6429175
8 Maart is internationale vrouwendag...

zou dat er wat mee te maken hebben?

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_6429242
hey lachen .. het wordt leuker .. Ik ben benieuwd.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 23 oktober 2002 @ 14:30:26 #15
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6429243
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 14:26 schreef extreme het volgende:
8 Maart is internationale vrouwendag...

zou dat er wat mee te maken hebben?

Theoretisch kan alles er mee te maken hebben.. maar ik denk niet dat dat zon 'global impact' zal hebben
The truth was in here.
pi_6429252
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 14:25 schreef Bastard het volgende:
Nu word ik wel heel nieuwsgierig zeg!!!

Thnx Nyrem!

Volgens mij is het ook de bedoeling DAT je nieuwsgierig wordt. Is het niet logischer om het direct te posten als je achterna gezeten wordt door de FBI e.d. Ik kan me indenken dat je 2 weken nodig hebt, zodat iedereen direct die site bekijkt, voordat hij offline gehaald zou worden (complottheorie). Maar tot 8 maart lijkt me gewoon spanning opvoeren om iedereen flink voor lul te kunnen zetten.
  FOK!fossiel woensdag 23 oktober 2002 @ 14:31:18 #17
8443 cptmarco
it's captain...
pi_6429260
zoals gewoonlijk zal het wel weer op een teleurstelling aflopen, maar voor de zekerheid toch die site maar in m'n favorietenlijstje gezet....

Vraag zal vast in deel 1 aanbod zijn gekomen, waarom zoekt hij de publiciteit als hij niet bekend wil worden (of gevaar loopt)??? Zo'n site vormt toch een veiligheidsrisico voor hem.

over ong. 4,5 maand weten we het.

woensdag 23 oktober 2002 @ 14:33:08 #18
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_6429299
Men kan alles wegredeneren als men wil. Tot er als mogelijkheid alleen nog maar toeval overblijft. Als er dan toch iets gebeurt, noemt men het toeval.
Misschien klopt de benadering van wetenschappers niet?
pi_6429306
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 14:31 schreef cptmarco het volgende:
zoals gewoonlijk zal het wel weer op een teleurstelling aflopen, maar voor de zekerheid toch die site maar in m'n favorietenlijstje gezet....

Vraag zal vast in deel 1 aanbod zijn gekomen, waarom zoekt hij de publiciteit als hij niet bekend wil worden (of gevaar loopt)??? Zo'n site vormt toch een veiligheidsrisico voor hem.

over ong. 4,5 maand weten we het.

Hij zegt dat hij alles doet via internet-cafe's.

Maar ik vraag me ook af waarom de site nog online is, of zou de server in dat minilandje sealand staan?

pi_6429333
Eerste keer dat ik hierover lees, maar ik heb meteen de site bookmarked.

Grote kans natuurlijk dat het wel een hoax is.. maar ik ben nu eenmaal nieuwsgierig

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 23 oktober 2002 @ 14:35:51 #21
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6429345
Ik vraag me af waarom hij zoveel risico neemt om zolang te wachten. Grijp NU de kans zou ik zeggen..
Eerlijk gezegd, geloof ik niet veel van deze site. Veel te 'spannend'...
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
pi_6429366
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 14:35 schreef ParAlien het volgende:
Ik vraag me af waarom hij zoveel risico neemt om zolang te wachten. Grijp NU de kans zou ik zeggen..
Eerlijk gezegd, geloof ik niet veel van deze site. Veel te 'spannend'...
Vertel jij anders eens wie de 'seers' en de 'soothsayers' zijn.
  woensdag 23 oktober 2002 @ 14:40:12 #23
30818 ParAlien
The Truth Hurts
pi_6429427
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 14:36 schreef Kennyman het volgende:

[..]

Vertel jij anders eens wie de 'seers' en de 'soothsayers' zijn.

Ik heb een beter idee, vertel jij mij maar wat deze zijn...
Het Nieuws voor vandaag: [b]http://www.nso.lt/chemtrails/faq.htm[/b]
pi_6429442
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 14:40 schreef ParAlien het volgende:

[..]

Ik heb een beter idee, vertel jij mij maar wat deze zijn...

Daar spreekt hij toch over op die site? Maar goed, dan ga ik eens ff zoeken.
pi_6429454
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 14:40 schreef Kennyman het volgende:

[..]

Daar spreekt hij toch over op die site? Maar goed, dan ga ik eens ff zoeken.

Net ff gekeken. Veel pagina's met heksen enzo ...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')