quote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Plus datIch nichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grHelemaal super.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat doe je snel!Ik kon niet stoppen met kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje.
Dus je hebt de anime nu uit? Hoe snel? 2 dagen?quote:Op zondag 29 september 2013 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kon niet stoppen met kijken.Dankje.
In een weekend ja.quote:Op zondag 29 september 2013 20:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus je hebt de anime nu uit? Hoe snel? 2 dagen?
Per episode (minus de opening en ending) is 20 minuten, maakt 8 uur 20, dan wel één keer de 2 openingen en endings zien is 6 minuten erbij.quote:
Pff is maar 8 en een half uurquote:Op zondag 29 september 2013 21:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Per episode (minus de opening en ending) is 20 minuten, maakt 8 uur 20, dan wel één keer de 2 openingen en endings zien is 6 minuten erbij.
8 uur 26 minuten.
quote:Op zondag 29 september 2013 21:23 schreef Xaryna het volgende:
Heb zowaar door dit topic weer een ep van Shinsekai Yori gekeken
Ik heb de eerste gezien. Vind het knap dat je ze alle 3 heb gezien.quote:Op zondag 29 september 2013 21:16 schreef otaku-desu het volgende:
ik heb net The World God Only Knows afgekeken, maar weet iemand of er een seizoen 4 komt?
Ging zonder moeite hoorquote:Op zondag 29 september 2013 21:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb de eerste gezien. Vind het knap dat je ze alle 3 heb gezien.
Geen idee loop 2 weken achterquote:Op zondag 29 september 2013 21:16 schreef otaku-desu het volgende:
ik heb net The World God Only Knows afgekeken, maar weet iemand of er een seizoen 4 komt?
Nicwe waar ben je nu?quote:Op zondag 29 september 2013 21:23 schreef Xaryna het volgende:
Heb zowaar door dit topic weer een ep van Shinsekai Yori gekeken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 29 september 2013 21:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Na een dramatische of tragische aflevering genoeg om je botten te laten trillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Net ep 15 en 16 gekeken. Doe er al maanden overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
welke browser?quote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef mschol het volgende:
MAL kan mij trouwens niet ingelogd laten: cookies verwijderd, tig keer opnieuw ingelogd, elke keer wordt ik uitgelogd
quote:Op zondag 29 september 2013 22:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Net ep 15 en 16 gekeken. Doe er al maanden over
Waar het verhaal nu is:Net 15 en 16 even gekeken. Echt fantastisch dat al die kleine willekeurige details allemaal wat betekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Namikawa Daisuke heeft met zijn rol als Squealer/Yakomaru echt een meesterlijke prestatie geleverd. VA's vallen me normaal gesproken niet op maar hoe hij dat personage inspreekt is gewoon... zeker het meest indrukwekkende wat ik een VA gehoord heb, dit jaar.
“An interesting thing is a good thing.”
Dat probleem heb ik ook, al lang...quote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef mschol het volgende:
MAL kan mij trouwens niet ingelogd laten: cookies verwijderd, tig keer opnieuw ingelogd, elke keer wordt ik uitgelogd
Maakt niet uit.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 23:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Net 15 en 16 even gekeken. Echt fantastisch dat al die kleine willekeurige details allemaal wat betekenen.Kan ik die spoiler lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Namikawa Daisuke heeft met zijn rol als Squealer/Yakomaru echt een meesterlijke prestatie geleverd. VA's vallen me normaal gesproken niet op maar hoe hij dat personage inspreekt is gewoon... zeker het meest indrukwekkende wat ik een VA gehoord heb, dit jaar.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |