Godver, nostalgische herinneringen die naarboven komen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:06 schreef mschol het volgende:
[..]
whoa... die heb ik al een tijd niet meer gehoord
Het zelfde hierquote:Op zondag 29 september 2013 19:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Godver, nostalgische herinneringen die naarboven komen.
*eventjes slikt*
quote:Op zondag 29 september 2013 19:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Godver, nostalgische herinneringen die naarboven komen.
*eventjes slikt*
Nostalgie faggotsquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan iemand mij (in een spoiler) vertellen hoe de manga afwijkt van de anime van SnK?Heb alle afleveringen nu gezien en ik ben toch wel benieuwd. Zag de twist gek genoeg echt niet aankomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doe je snel!quote:Op zondag 29 september 2013 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan iemand mij (in een spoiler) vertellen hoe de manga afwijkt van de anime van SnK?Heb alle afleveringen nu gezien en ik ben toch wel benieuwd. Zag de twist gek genoeg echt niet aankomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat doe je snel!Plus datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef Qunix het volgende:
[..]
Plus datIch nichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grHelemaal super.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat doe je snel!Ik kon niet stoppen met kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankje.
Dus je hebt de anime nu uit? Hoe snel? 2 dagen?quote:Op zondag 29 september 2013 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kon niet stoppen met kijken.Dankje.
In een weekend ja.quote:Op zondag 29 september 2013 20:40 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dus je hebt de anime nu uit? Hoe snel? 2 dagen?
Per episode (minus de opening en ending) is 20 minuten, maakt 8 uur 20, dan wel één keer de 2 openingen en endings zien is 6 minuten erbij.quote:
Pff is maar 8 en een half uurquote:Op zondag 29 september 2013 21:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Per episode (minus de opening en ending) is 20 minuten, maakt 8 uur 20, dan wel één keer de 2 openingen en endings zien is 6 minuten erbij.
8 uur 26 minuten.
quote:Op zondag 29 september 2013 21:23 schreef Xaryna het volgende:
Heb zowaar door dit topic weer een ep van Shinsekai Yori gekeken
Ik heb de eerste gezien. Vind het knap dat je ze alle 3 heb gezien.quote:Op zondag 29 september 2013 21:16 schreef otaku-desu het volgende:
ik heb net The World God Only Knows afgekeken, maar weet iemand of er een seizoen 4 komt?
Ging zonder moeite hoorquote:Op zondag 29 september 2013 21:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb de eerste gezien. Vind het knap dat je ze alle 3 heb gezien.
Geen idee loop 2 weken achterquote:Op zondag 29 september 2013 21:16 schreef otaku-desu het volgende:
ik heb net The World God Only Knows afgekeken, maar weet iemand of er een seizoen 4 komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |