Nicwe waar ben je nu?quote:Op zondag 29 september 2013 21:23 schreef Xaryna het volgende:
Heb zowaar door dit topic weer een ep van Shinsekai Yori gekeken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 29 september 2013 21:56 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Na een dramatische of tragische aflevering genoeg om je botten te laten trillen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Net ep 15 en 16 gekeken. Doe er al maanden overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
welke browser?quote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef mschol het volgende:
MAL kan mij trouwens niet ingelogd laten: cookies verwijderd, tig keer opnieuw ingelogd, elke keer wordt ik uitgelogd
quote:Op zondag 29 september 2013 22:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Net ep 15 en 16 gekeken. Doe er al maanden over
Waar het verhaal nu is:Net 15 en 16 even gekeken. Echt fantastisch dat al die kleine willekeurige details allemaal wat betekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Namikawa Daisuke heeft met zijn rol als Squealer/Yakomaru echt een meesterlijke prestatie geleverd. VA's vallen me normaal gesproken niet op maar hoe hij dat personage inspreekt is gewoon... zeker het meest indrukwekkende wat ik een VA gehoord heb, dit jaar.
“An interesting thing is a good thing.”
Dat probleem heb ik ook, al lang...quote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef mschol het volgende:
MAL kan mij trouwens niet ingelogd laten: cookies verwijderd, tig keer opnieuw ingelogd, elke keer wordt ik uitgelogd
Maakt niet uit.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 23:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Net 15 en 16 even gekeken. Echt fantastisch dat al die kleine willekeurige details allemaal wat betekenen.Kan ik die spoiler lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Namikawa Daisuke heeft met zijn rol als Squealer/Yakomaru echt een meesterlijke prestatie geleverd. VA's vallen me normaal gesproken niet op maar hoe hij dat personage inspreekt is gewoon... zeker het meest indrukwekkende wat ik een VA gehoord heb, dit jaar.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Als je aflevering 16 gezien hebt wel. Eerder liever niet niet.quote:
Die heb ik gezien!quote:Op maandag 30 september 2013 09:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je aflevering 16 gezien hebt wel. Eerder liever niet niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de sfeer in de anime gewoon zo mooi. Steeds dat onaangename gevoel dat er iets niet klopt, dat iets eigenlijk niet kan maar toch weer wel... Heerlijk!Chocoladetaartjes.
Ja AoT is echt super populair daar!quote:Op zondag 29 september 2013 19:08 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Vet! Aot lijkt me best populair daar?
Jappen hebben geen smaak.quote:Op maandag 30 september 2013 12:58 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ja AoT is echt super populair daar!
Ik stond een anime winkel bij het AoT schap toen een medewerker aan kwam met een doos nieuwe artikelen (sleutelhangers en stickers). Ik bleef even staan, kijken wat die allemaal had. Binnen 10 minuten stond de hele winkel in een cirkel eromheen en elk product dat de medewerker in het schap legde werd gelijk meegenomen door een klant. Toen heb ik zelf ook mijn sleutelhangers kunnen bemachtigen
Heeft potentie? Een van de beste anime van afgelopen jaren,quote:Op maandag 30 september 2013 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Epi 1 gezien en het heeft potentie.
Ik bedoel te zeggen dat ik er na een aflevering nog geen echte mening over heb behalve dan dat de setting en het onderwerp boeiend zijn.quote:Op maandag 30 september 2013 17:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeft potentie? Een van de beste anime van afgelopen jaren,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |