quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:39 schreef De_Ilias het volgende:
Dat wel maar bij chapter 30 van de 45 nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De serie is klaar volgens jou maar er zijn nog wel nieuwe afleveringenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh, je hebt gelijk!
Ik loop vooruit
(misschien omdat de laatste 2 afleveringen fillers waren en ik wel klaar was met de serie)
Leuke serie, totdat ze fillers gingen maken.
Klaar voor hem ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De serie is klaar volgens jou maar er zijn nog wel nieuwe afleveringen
Seizoen 2 zal komen wanneer de manga stuk verder is. De anime loopt nu exact even ver als de manga.quote:
Dat is het nadeel van als je de manga leest.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:43 schreef De_Ilias het volgende:
Ik vond elke episode prachtig! Ik merk niks van fillers omdat ik de manga niet lees, en dat is best knap van een serie om je zo te laten plakken ondanks dat het fillers zijn! Kunnen naruto en one piece makers nog wat van leren!
Reken maar op minstens 2 jaar.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:44 schreef De_Ilias het volgende:
Dat wordt een lange pauze op de anime dus? Shit happens!
Dit. Dit fucking dit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zolang er maar weer een Bleach anime komt.
Shingeki krijgt nog 36 chapters he. Dan is het afgelopen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:45 schreef Qunix het volgende:
1 chapter per maand voor SnK.
Voor 1 episode hebben ze 1 1.5 chapter nodig.
De anime is precies gelijk met de manga. Waarbij de anime nu fillers doet of oude chapters.
Oh, da's al bekend!? Dan gaat het geen anime meer krijgen. Misschien een film of ova. Geen tv serie. (of het moet een heel groot succes zijn)quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Shingeki krijgt nog 36 chapters he. Dan is het afgelopen.
quote:
Natuurlijk is Shingeki een groot succes. Genoeg mensen kunnen nu niet meer afwachten om er achter te komen hoe het afloopt, dus die gaan de manga lezen. Reken er maar wel op dat er nog een anime komt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh, da's al bekend!? Dan gaat het geen anime meer krijgen. Misschien een film of ova. Geen tv serie. (of het moet een heel groot succes zijn)
ZANGETSU ZANGETSU ZANGETSU ZANGETSU ZANGETSUquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuggin' SAVED.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ZANGETSU ZANGETSU ZANGETSU ZANGETSU ZANGETSU
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |