Death Note's pieken zijn hoger en de dalen zijn dieper.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat men in dit topique Death Note durft te vergelijken met het superieure Code Geass. Hoe durf je! Terug naar je zolder en kijk Code Geass opnieuw tot je inziet dat Death Note niks is vergeleken met Code Geass.
Eens. Maar toch.. Death Note vergelijken met Code Geass is gewoon appels met peren vergelijken. Enige wat de MC's met elkaar gemeen hebben is dat ze ''slim'' zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Death Note's pieken zijn hoger en de dalen zijn dieper.
En manipulatieve klootzakken met sneaky plannetjes zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Eens. Maar toch.. Death Note vergelijken met Code Geass is gewoon appels met peren vergelijken. Enige wat de MC's met elkaar gemeen hebben is dat ze ''slim'' zijn.
Je hebt beide anime gezien en het einde ook hoop ik? Dan snap je hopelijk ook dat Lelouch en Light 2 hele verschillende personen zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
En manipulatieve klootzakken met sneaky plannetjes zijn.
Die van een aloude bron manipulatieve superkrachten krijgen die ze gebruiken op een manier en schaal ver buiten wat krachtengevers verwachtten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
En manipulatieve klootzakken met sneaky plannetjes zijn.
Qua karakter ja, maar qua ditquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je hebt beide anime gezien en het einde ook hoop ik? Dan snap je hopelijk ook dat Lelouch en Light 2 hele verschillende personen zijn.
Lijken ze toch redelijk op elkaar hoor. maar goedquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Die van een aloude bron manipulatieve superkrachten krijgen die ze gebruiken op een manier en schaal ver buiten wat krachtengevers verwachtten.
Geen Ranbu no melody shit nigga what are you doingquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dit topic mist goede muziek/OP's en ED's.
GODTIER BLEACH UND FMA
FUCK. Ik dacht dat hij er tussen zat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geen Ranbu no melody shit nigga what are you doing
Nee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heel klein beetje.
Nee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heel klein beetje.
Dekomori desu!quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geneens Deko dess
[ afbeelding ]
Nigger, waar zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
FUCK. Ik dacht dat hij er tussen zat.
Serie is al klaar hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:30 schreef De_Ilias het volgende:
Shingeki no Kyojin Episode 25 (Raw)!!!!!!!!!!!!!!
Oh, je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:36 schreef De_Ilias het volgende:
waaar? Ik zit te checken op nyaa en ik zie nog geen subs..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:39 schreef De_Ilias het volgende:
Dat wel maar bij chapter 30 van de 45 nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De serie is klaar volgens jou maar er zijn nog wel nieuwe afleveringenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh, je hebt gelijk!
Ik loop vooruit
(misschien omdat de laatste 2 afleveringen fillers waren en ik wel klaar was met de serie)
Leuke serie, totdat ze fillers gingen maken.
Klaar voor hem ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De serie is klaar volgens jou maar er zijn nog wel nieuwe afleveringen
Seizoen 2 zal komen wanneer de manga stuk verder is. De anime loopt nu exact even ver als de manga.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |