Nigger, waar zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
FUCK. Ik dacht dat hij er tussen zat.
Serie is al klaar hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:30 schreef De_Ilias het volgende:
Shingeki no Kyojin Episode 25 (Raw)!!!!!!!!!!!!!!
Oh, je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:36 schreef De_Ilias het volgende:
waaar? Ik zit te checken op nyaa en ik zie nog geen subs..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:39 schreef De_Ilias het volgende:
Dat wel maar bij chapter 30 van de 45 nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De serie is klaar volgens jou maar er zijn nog wel nieuwe afleveringenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh, je hebt gelijk!
Ik loop vooruit
(misschien omdat de laatste 2 afleveringen fillers waren en ik wel klaar was met de serie)
Leuke serie, totdat ze fillers gingen maken.
Klaar voor hem ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De serie is klaar volgens jou maar er zijn nog wel nieuwe afleveringen
Seizoen 2 zal komen wanneer de manga stuk verder is. De anime loopt nu exact even ver als de manga.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |