1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2003 Hamilton Igor Astarloa (ESP) Alejandro Valverde (ESP) Peter Van Petegem (BEL) 2004 Verona Óscar Freire (ESP) Erik Zabel (GER) Luca Paolini (ITA) 2005 Madrid Tom Boonen (BEL) Alejandro Valverde (ESP) Anthony Geslin (FRA) 2006 Salzburg Paolo Bettini (ITA) Erik Zabel (GER) Alejandro Valverde (ESP) 2007 Stuttgart Paolo Bettini (ITA) Alexandr Kolobnev (RUS) Stefan Schumacher (GER) 2008 Varese Alessandro Ballan (ITA) Damiano Cunego (ITA) Matti Breschel (DEN) 2009 Mendrisio Cadel Evans (AUS) Alexandr Kolobnev (RUS) Joaquim Rodríguez (ESP) 2010 Geelong Thor Hushovd (NOR) Matti Breschel (DEN) Allan Davis (AUS) 2011 Copenhagen Mark Cavendish (GBR) Matthew Goss (AUS) André Greipel (GER) 2012 Valkenburg Philippe Gilbert (BEL) Edvald Boasson Hagen (NOR) Alejandro Valverde (ESP) |
2008, dus nu elf jaar in Belgie als ze er nu nog woont.quote:"Ik was gewoonweg te moe om te fietsen", vertelt Bras, die geboren is in Schoonrewoerd en die sinds zes jaar in het Belgische Mol woont, met een onvervalst Vlaams accent.
Ja, wat dat betreft vergelijkbaar koersverloop. Al zitten er nu nog wel 3 Italiaanse vooraan, dat is link.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:15 schreef heywoodu het volgende:
Was Van der Breggen niet degene die in Valkenburg de boel aan gort reed voor Vos?
Oh, dat zegt Martine nu dus ook
Idd alle 3 sterk, lastig.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft vergelijkbaar koersverloop. Al zitten er nu nog wel 3 Italiaanse vooraan, dat is link.
3 italianen vooraan is slachtbank?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:35 schreef Cavaliers het volgende:
Best wel een kutkoers ondanks zo'n slagveld. Italië laat zich naar de slachtbank leiden.
Correct. Ze ondernemen helemaal niets. Nu is het wachten op Vos en dan is de koers gereden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
3 italianen vooraan is slachtbank?
Zelfde als vorig jaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:43 schreef Cavaliers het volgende:
Van der Breggen is goed, verdient een medaille.
Kunnen gewoon niet beter.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:48 schreef Cavaliers het volgende:
Italië, haha. Wat een slechte koers rijden die.
Fiets is gelakt door een Belg (Frank Hoste) dus dan is het idd bijna een Belgische.quote:
Ik heb sinds de Tour voorgenomen nooit meer naar die dorpsidioot te luisteren.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:50 schreef DeeBee het volgende:
Echt, dat commentaar van Herbert weer, RAAAAAAAAAÁAAAAAAAAAHHHHHH.
Ze is een keer in de supermarkt in Gent geweest?quote:
Jemigquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Fiets is gelakt door een Belg (Frank Hoste) dus dan is het idd bijna een Belgische.
Dit is zelfs nog een van de betere dagen van Herbert.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:50 schreef DeeBee het volgende:
Echt, dat commentaar van Herbert weer, RAAAAAAAAAÁAAAAAAAAAHHHHHH.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Fiets is gelakt door een Belg (Frank Hoste) dus dan is het idd bijna een Belgische.
En zonder "nog te rijden kilometers" in de linkerbovenhoek.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hehe, leuk zonder oortjes he
Ach wel nee joh, dit is binnen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:56 schreef Pedroso het volgende:
Zal heel nipt zijn als ze het wint.
Veldrijden hè.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:57 schreef heywoodu het volgende:
Vos is een vrouw die goed kan sturen.
....quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:59 schreef Leatherface het volgende:
Het wordt wel iets kleiner. Ze mag geen foutjes maken.
Het werkt wel die guerilla reclame.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Gouden combinatie met Steppe Vloerwerken.
Morgen Mart en Maarten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:04 schreef Mani89 het volgende:
De Herbert bingo voor morgen:
Heeft iemand Mollema al gezien?
Jongens, waar zit Gesink?
De jonge, TOM DUMOULIN.
En daar gaat Cancellara, HAH!
nog aanvullingen?
Sven Kramer versnelt met vier tienden!quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:04 schreef Mani89 het volgende:
De jonge, TOM DUMOULIN.
nog aanvullingen?
Is Herbert dan eindelijk gedegradeerd? Laten we het hopen.quote:
HAH!quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sven Kramer versnelt met vier tienden!
Mocht u later hebben ingeschakeld, dames en heren, ...quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:04 schreef Mani89 het volgende:
De jonge, TOM DUMOULIN.
nog aanvullingen?
Dat is Drents.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:06 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Mocht u later hebben ingeschakeld, dames en heren, ...
echt.. is dat wel nederlands?
Hij heeft je gehoord.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:09 schreef Zelva het volgende:
Ja hou je bek dan Herbert, dan kunnen we het ook echt verstaan.
Kort pittig kapsel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wtf heeft Johansson met haar haar gedaan?
Hoe dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:48 schreef TLC het volgende:
Nederland samen met Frankrijk bovenaan de medaillespiegel op het WK wielrennen
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hoe dan?
Nederland leidt dik met 3 titels lijkt mij.
Die medaillespiegel is zeker door een Belg gemaakt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:38 schreef Zelva het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)onships#Medals_table
De NOS kennende gaan ze om 7 uur 'live' ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:45 schreef theodoor9 het volgende:
Krijgen we morgen ook echt 7 uur live?!
*Mist pijl*quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:49 schreef Spies het volgende:
Vos demarreerde precies op het punt waar 'Gesink' op de weg stond geschreven. Is dit een voorteken jongens?
Dat is het punt waar Gesink drie rondes voor het einde een maximale versnelling plaatst (en 100 man in zijn wiel houdt). We mogen blij zijn dat er dameswielrennen is, want met de medailles zit het er weer op dit WK voor ons.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:49 schreef Spies het volgende:
Vos demarreerde precies op het punt waar 'Gesink' op de weg stond geschreven. Is dit een voorteken jongens?
Denk eerder dat ie op de Fiesole gaat. Die ligt hem meer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat is het punt waar Gesink drie rondes voor het einde een maximale versnelling plaatst (en 100 man in zijn wiel houdt). We mogen blij zijn dat er dameswielrennen is, want met de medailles zit het er weer op dit WK voor ons.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:49 schreef Spies het volgende:
Ja.quote:
Jammer dat Herbert vandaag er ook weer zat. Maar morgen in ieder geval ook DeMart.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:04 schreef Mani89 het volgende:
De jonge, TOM DUMOULIN.
En daar gaat Cancellara Kanselaara, HAH!
nog aanvullingen?
... is een erkende hardrijder.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:04 schreef Mani89 het volgende:
De jonge, TOM DUMOULIN.
nog aanvullingen?
Ik denk DeMart, net als Tony Martien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
... is een erkende hardrijder.
Hushovd, de geblokte Noor.
Daniel Martin op zijn Frans uitgesproken. (Of was dat Mart?)
Sagan op z'n heel overdreven Frans uitgesproken (#deMart)quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
... is een erkende hardrijder.
Hushovd, de geblokte Noor.
Daniel Martin op zijn Frans uitgesproken. (Of was dat Mart?)
Jammer dat Kreuzinger en Rein Tamaree morgen niet meedoen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sagan op z'n heel overdreven Frans uitgesproken (#deMart)
Boasson Hagen, de geblokte Noor.
Kirilenka ook niet volgens mijquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer dat Kreuzinger en Rein Tamaree morgen niet meedoen.
Wel de Lange van Summeren.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kirilenka ook niet volgens mij
Exactly! Morgen is leuk maar stiekem kijk ik alweer uit naar het volgende WK wielrennen voor vrouwen (en beloften)quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat is het punt waar Gesink drie rondes voor het einde een maximale versnelling plaatst (en 100 man in zijn wiel houdt). We mogen blij zijn dat er dameswielrennen is, want met de medailles zit het er weer op dit WK voor ons.
Serieus? Ik vind het wel leuk dat we bij de vrouwen (en bij het veldrijden en hier ook in de jeugdcategorieën) medailles pakken, maar de mannen profwedstrijd is toch het echte werk, en ook al zijn de Nederlanders behoorlijk kansloos, ik kijk er meer naar uit dan de rest van het WK tezamen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:31 schreef kawotski het volgende:
[..]
Exactly! Morgen is leuk maar stiekem kijk ik alweer uit naar het volgende WK wielrennen voor vrouwen (en beloften)
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:09 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het wel leuk dat we bij de vrouwen (en bij het veldrijden en hier ook in de jeugdcategorieën) medailles pakken, maar de mannen profwedstrijd is toch het echte werk, en ook al zijn de Nederlanders behoorlijk kansloos, ik kijk er meer naar uit dan de rest van het WK tezamen.
Zou mooi zijn. Het enige realistische grote doel dat echt nog ontbreekt op zijn erelijst. Moet toch eigenlijk wel een keer.quote:Op zondag 29 september 2013 00:26 schreef Cavaliers het volgende:
Vandaag gaat Cancellara dan eindelijk wereldkampioen worden
Het mooie is dat jij nooit boeiend bent.quote:Op zondag 29 september 2013 03:24 schreef Ambrosius het volgende:
10.00 al de start, gelukkig is minimaal de eerste helft niet boeiend.
Ontopic graag.quote:Op zondag 29 september 2013 03:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het mooie is dat jij nooit boeiend bent.
Komt omdat ik de profs het hele jaar door al zie en daarin zijn de Nederlanders al geen veelwinaars als het er echt om spant (sorry Tjallingii, Gesink). Daarom vind ik de laatste jaren de vrouwen en beloften veel interessanter met name vanuit Nederlands (zei de chauvinist) perspectief. Ik begin liever niet over het nieuwe wielrennen maar als we het over puur wielrennen hebben geloof ik toch meer in wat Ellen van Dijk, van der Poel, Van der Breggen en Marianne Vos hebben laten zien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:09 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het wel leuk dat we bij de vrouwen (en bij het veldrijden en hier ook in de jeugdcategorieën) medailles pakken, maar de mannen profwedstrijd is toch het echte werk, en ook al zijn de Nederlanders behoorlijk kansloos, ik kijk er meer naar uit dan de rest van het WK tezamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daaronder staan er nog wel tig keer zoveel, maar dat zijn niet de favorieten natuurlijk
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ach, zal wel meevallen toch? Sagan was dit jaar goed in die gruwelijke rit in de Tirreno, Gilbert won ooit Lombardije in verschrikkelijke omstandigheden, vorig jaar stond er ook niet echt een lekker zonnetje geloof ik toen Rodriguez won. Misschien dat de Colombianen er minder mee om gaan, hoewel dat ook niet meer dan een cliche is, en het sowieso de vraag is of ze in vorm zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 10:08 schreef Cavaliers het volgende:
Regen is in het voordeel van Cancellara.
En ik heb Valverde ook al in hondenweer zien winnen. Je kan je afvragen wat Froome hiermee kan. Misschien ook niet helemaal het weer van een Gesink.quote:Op zondag 29 september 2013 10:10 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ach, zal wel meevallen toch? Sagan was dit jaar goed in die gruwelijke rit in de Tirreno, Gilbert won ooit Lombardije in verschrikkelijke omstandigheden, vorig jaar stond er ook niet echt een lekker zonnetje geloof ik toen Rodriguez won. Misschien dat de Colombianen er minder mee om gaan, hoewel dat ook niet meer dan een cliche is, en het sowieso de vraag is of ze in vorm zijn.
Klopt, maar die twee zijn ook niet meer dan redelijk verre outsiders. De echte favorieten kunnen hier wel mee omgaan.quote:Op zondag 29 september 2013 10:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En ik heb Valverde ook al in hondenweer zien winnen. Je kan je afvragen wat Froome hiermee kan. Misschien ook niet helemaal het weer van een Gesink.
Albasini, Elmiger, Rast, Frank, Zaugg. Hoezo weinig knechten?quote:Op zondag 29 september 2013 10:37 schreef danos het volgende:
Ik zie Fabian toch echt niet die klimmetjes over komen, en ook weinig knechten..
Schär en Reichenbach. Ook die laatste rijdt een sterk jaar.quote:Op zondag 29 september 2013 10:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Albasini, Elmiger, Rast, Frank, Zaugg. Hoezo weinig knechten?
Anders is Cavendish voor niks mee.quote:Op zondag 29 september 2013 10:38 schreef TheArt het volgende:
Waarom gaan die Britten in godsnaam controleren?
Dat is de enige manier waarop ze kunnen koersen. Zie Sky, of OS.quote:Op zondag 29 september 2013 10:38 schreef TheArt het volgende:
Waarom gaan die Britten in godsnaam controleren?
Ja vond ik ook, maar je halve leven met je bakkes in de zon rijden zal ook wel niet helpen.quote:Op zondag 29 september 2013 10:44 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind Joop er ineens erg oud uitzien voor iemand van 66
Zoetemelk heeft er toch altijd 10 jaar ouder uitgezien dan hij werkelijk was?quote:Op zondag 29 september 2013 10:44 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind Joop er ineens erg oud uitzien voor iemand van 66
Komt door het veldrijden.quote:Op zondag 29 september 2013 11:02 schreef DeeBee het volgende:
Met dit weer en de gladheid op het parcours, gaan we vanmiddag eindelijk eens horen wie er allemaal goed kunnen sturen.
Vos. Komt van het veldrijden.quote:Op zondag 29 september 2013 11:02 schreef DeeBee het volgende:
Met dit weer en de gladheid op het parcours, gaan we vanmiddag eindelijk eens horen wie er allemaal goed kunnen sturen.
Hoe meer koersen ik kijk, hoe meer ik me realiseer dat we met de Tour verwend worden qua koersinformatie en livebeelden...quote:Op zondag 29 september 2013 11:05 schreef DeeBee het volgende:
Echt tof dat er tijdens het WK telkens korrelige Google Maps met een gele lijn in beeld komt, om perfect aan te geven wat de verschillen zijn en hoe ver er nog te rijden is, echt veel beter dan wat je tijdens de rest van het jaar ziet...Echt, wie bedenkt dat bij de UCI?!
Het weer op het 'rondje' lijkt trouwens alles mee te vallen.
Als Stybar in beeld komt gaan we het horen.quote:
Zal eerste paar rondjes ook nog wel overleven, zo matig is hij nu ook weer niet.quote:Op zondag 29 september 2013 11:33 schreef DeeBee het volgende:
'Hoogerland kan mee doen!'
Haha, Martijn, kom op man...Hoogerland haalt misschien net het lokale circuit in het peloton...
Inderdaad. Gesink heeft in een vorig leven een keer top-3 gereden in de Gold Race, de rest van al deze renners heeft nooit podium gereden in een klassieker. De meeste hebben nog nooit de minste rol van betekenis gespeeld (Ten Dam, Kelderman, Slagter etc.) in een zware eendagskoers. Het zijn 9 goede renners, maar dat kan iedereen wel opstellen.quote:Op zondag 29 september 2013 11:33 schreef DeeBee het volgende:
'Hoogerland kan mee doen!'
Haha, Martijn, kom op man...Hoogerland haalt misschien net het lokale circuit in het peloton...
Dat is dan wel weer flink overdreven en totaal het tegenovergestelde. Deze selectie kan echt wel wat bewerkstelligen.quote:Op zondag 29 september 2013 11:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Inderdaad. Gesink heeft in een vorig leven een keer top-3 gereden in de Gold Race, de rest van al deze renners heeft nooit podium gereden in een klassieker. De meeste hebben nog nooit de minste rol van betekenis gespeeld (Ten Dam, Kelderman, Slagter etc.) in een zware eendagskoers. Het zijn 9 goede renners, maar dat kan iedereen wel opstellen.
Ow, dat denk ik ook wel hoor. Maar ik zie vooral Johnny niet rijden zoals in Mendrisio, dat soort verwachtingen zijn echt belachelijk. En nogal hilarisch als een commentator ze verkondigt...quote:Op zondag 29 september 2013 11:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer flink overdreven en totaal het tegenovergestelde. Deze selectie kan echt wel wat bewerkstelligen.
Eens hoor, sloeg nergens op.quote:Op zondag 29 september 2013 11:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ow, dat denk ik ook wel hoor. Maar ik zie vooral Johnny niet rijden zoals in Mendrisio, dat soort verwachtingen zijn echt belachelijk. En nogal hilarisch als een commentator ze verkondigt...
ik heb een half uurtje start gekeken, en de rest van de dag doe ik wat anders, tot 1 uur voor de finish Dat middenstuk is inderdaad objectief gezien niet interesant genoeg om de uit te zenden, maar ach 1 keer per jaar...quote:Op zondag 29 september 2013 11:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
De tering, wat een baan hebben die gasten ook he. Ff een paar uur lullen terwijl er niks gaat gebeuren in de komende 100 km
quote:Op zondag 29 september 2013 12:16 schreef Ereinion het volgende:
WK moet je gewoon volledig kijken. Dat is nou eenmaal traditie.
Is meer iets ook voor op de achtergrond nu als er verder niks op tv is en geen werk/studie om te doen. Maar ja. Er is nu ook Party Downquote:Op zondag 29 september 2013 12:15 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik heb een half uurtje start gekeken, en de rest van de dag doe ik wat anders, tot 1 uur voor de finish Dat middenstuk is inderdaad objectief gezien niet interesant genoeg om de uit te zenden, maar ach 1 keer per jaar...
1 uur voor de finish is wel wat kort maar de laatste 2 uur is voor mij ook prima. Jammer van het weer anders zou er misschien al veel eerder gekoerst worden.quote:Op zondag 29 september 2013 12:15 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik heb een half uurtje start gekeken, en de rest van de dag doe ik wat anders, tot 1 uur voor de finish Dat middenstuk is inderdaad objectief gezien niet interesant genoeg om de uit te zenden, maar ach 1 keer per jaar...
Waar is Traksel?quote:Op zondag 29 september 2013 12:20 schreef OProg het volgende:
Onweer, hagel en storm in de pijpleiding.
Die prachtige keer dat hij eens niet te pletter viel.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 10:10 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ach, zal wel meevallen toch? Sagan was dit jaar goed in die gruwelijke rit in de Tirreno, Gilbert won ooit Lombardije in verschrikkelijke omstandigheden, vorig jaar stond er ook niet echt een lekker zonnetje geloof ik toen Rodriguez won. Misschien dat de Colombianen er minder mee om gaan, hoewel dat ook niet meer dan een cliche is, en het sowieso de vraag is of ze in vorm zijn.
Eerste actie van Cookson denk ikquote:Op zondag 29 september 2013 11:05 schreef DeeBee het volgende:
Echt tof dat er tijdens het WK telkens korrelige Google Maps met een gele lijn in beeld komt, om perfect aan te geven wat de verschillen zijn en hoe ver er nog te rijden is, echt veel beter dan wat je tijdens de rest van het jaar ziet...Echt, wie bedenkt dat bij de UCI?!
Het weer op het 'rondje' lijkt trouwens alles mee te vallen.
Ik vond het wel realistisch klinken eigenlijk.quote:Op zondag 29 september 2013 12:36 schreef Mani89 het volgende:
De bondscoach heeft al opgegeven. Bauke is met dit weer gewoon topfavoriet.
inderdaad, in elk geval een stuk beter dan de dubbele tong van van vlietquote:Op zondag 29 september 2013 12:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vond het wel realistisch klinken eigenlijk.
Idem.quote:Op zondag 29 september 2013 12:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vond het wel realistisch klinken eigenlijk.
De chemie tussen hem en de spelers was weg.quote:Op zondag 29 september 2013 12:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien last van een roid rage en ontslagen daardoor.
Zitten ze daar nu in de regen zonder cabine? Of zitten ze gewoon in België?quote:Op zondag 29 september 2013 12:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Geen live cabine in Florence. Sporza moet bezuinigen?
de trainer van AZ is ontslagen en Vermeer schiet ze er zonder zijn medespelers niet in bij Ajaxquote:
Karl en Eddy zitten zo te zien gewoon in Belgie.quote:Op zondag 29 september 2013 12:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zitten ze daar nu in de regen zonder cabine? Of zitten ze gewoon in België?
bedankt, ben ik de belangrijkste vraag nog vergetenquote:Op zondag 29 september 2013 12:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de trainer van AZ is ontslagen en Vermeer schiet ze er zonder zijn medespelers niet in bij Ajax
op zijn fiets, in het pelotonquote:Op zondag 29 september 2013 12:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
bedankt, ben ik de belangrijkste vraag nog vergeten
waar zit mollema?
Inderdaad:quote:Op zondag 29 september 2013 12:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Jammer erg slecht weer.
Flashback naar Oslo.
Z'n eigen boshut gaat ie afmaken ja.quote:Op zondag 29 september 2013 12:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die gaat nu als ZZP'er in de bouw aan de slag?
Om over 5 maand ineens weer bij een club aan de slag te gaanquote:Op zondag 29 september 2013 12:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die gaat nu als ZZP'er in de bouw aan de slag?
twitter:wielrennen twitterde op zondag 29-09-2013 om 12:58:13160 km - Er is geen bevestiging, maar het officiele kanaal meldt géén Nibali en Gesink bij de doorkomst #Toscana2013 http://t.co/j43xx7AK6Q reageer retweet
+Langeveld/quote:Op zondag 29 september 2013 13:00 schreef Evertjan het volgende:
twitter:wielrennen twitterde op zondag 29-09-2013 om 12:58:13160 km - Er is geen bevestiging, maar het officiele kanaal meldt géén Nibali en Gesink bij de doorkomst #Toscana2013 http://t.co/j43xx7AK6Q reageer retweet
Die zitten op een fiets zonder transponder. Gesink was bij de doorkomst aan de finish de eerste Nederlander in het peloton.quote:
Dan is het goed.quote:Op zondag 29 september 2013 13:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die zitten op een fiets zonder transponder. Gesink was bij de doorkomst aan de finish de eerste Nederlander in het peloton.
Sachbehquote:Op zondag 29 september 2013 13:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die zitten op een fiets zonder transponder. Gesink was bij de doorkomst aan de finish de eerste Nederlander in het peloton.
Gesink en kou is niet echt een succes toch?quote:Op zondag 29 september 2013 13:01 schreef Ereinion het volgende:
Als die twee afgestapt waren hadden we dat echt al lang wel geweten.
Schijnbaar valt de kou nogal mee daar, vooral natquote:Op zondag 29 september 2013 13:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gesink en kou is niet echt een succes toch?
Het is niet echt koud. Het regent alleen.quote:Op zondag 29 september 2013 13:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gesink en kou is niet echt een succes toch?
Kan nog leuk worden in de afdalingen.quote:Op zondag 29 september 2013 13:02 schreef noodgang het volgende:
[..]
Schijnbaar valt de kou nogal mee daar, vooral nat
Louis is er niet.quote:Op zondag 29 september 2013 13:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom sturen ze Hansie Hansie niet?
Martijn Hendriks?quote:Op zondag 29 september 2013 13:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo'n mannetje bij de NOS kondigde gisteren nog aan dat elke kilometer live zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |