SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daaronder staan er nog wel tig keer zoveel, maar dat zijn niet de favorieten natuurlijk
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ach, zal wel meevallen toch? Sagan was dit jaar goed in die gruwelijke rit in de Tirreno, Gilbert won ooit Lombardije in verschrikkelijke omstandigheden, vorig jaar stond er ook niet echt een lekker zonnetje geloof ik toen Rodriguez won. Misschien dat de Colombianen er minder mee om gaan, hoewel dat ook niet meer dan een cliche is, en het sowieso de vraag is of ze in vorm zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 10:08 schreef Cavaliers het volgende:
Regen is in het voordeel van Cancellara.
En ik heb Valverde ook al in hondenweer zien winnen. Je kan je afvragen wat Froome hiermee kan. Misschien ook niet helemaal het weer van een Gesink.quote:Op zondag 29 september 2013 10:10 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ach, zal wel meevallen toch? Sagan was dit jaar goed in die gruwelijke rit in de Tirreno, Gilbert won ooit Lombardije in verschrikkelijke omstandigheden, vorig jaar stond er ook niet echt een lekker zonnetje geloof ik toen Rodriguez won. Misschien dat de Colombianen er minder mee om gaan, hoewel dat ook niet meer dan een cliche is, en het sowieso de vraag is of ze in vorm zijn.
Klopt, maar die twee zijn ook niet meer dan redelijk verre outsiders. De echte favorieten kunnen hier wel mee omgaan.quote:Op zondag 29 september 2013 10:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En ik heb Valverde ook al in hondenweer zien winnen. Je kan je afvragen wat Froome hiermee kan. Misschien ook niet helemaal het weer van een Gesink.
Albasini, Elmiger, Rast, Frank, Zaugg. Hoezo weinig knechten?quote:Op zondag 29 september 2013 10:37 schreef danos het volgende:
Ik zie Fabian toch echt niet die klimmetjes over komen, en ook weinig knechten..
Schär en Reichenbach. Ook die laatste rijdt een sterk jaar.quote:Op zondag 29 september 2013 10:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Albasini, Elmiger, Rast, Frank, Zaugg. Hoezo weinig knechten?
Anders is Cavendish voor niks mee.quote:Op zondag 29 september 2013 10:38 schreef TheArt het volgende:
Waarom gaan die Britten in godsnaam controleren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |