Het werkt wel die guerilla reclame.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Gouden combinatie met Steppe Vloerwerken.
Morgen Mart en Maarten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:04 schreef Mani89 het volgende:
De Herbert bingo voor morgen:
Heeft iemand Mollema al gezien?
Jongens, waar zit Gesink?
De jonge, TOM DUMOULIN.
En daar gaat Cancellara, HAH!
nog aanvullingen?
Sven Kramer versnelt met vier tienden!quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:04 schreef Mani89 het volgende:
De jonge, TOM DUMOULIN.
nog aanvullingen?
Is Herbert dan eindelijk gedegradeerd? Laten we het hopen.quote:
HAH!quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sven Kramer versnelt met vier tienden!
Mocht u later hebben ingeschakeld, dames en heren, ...quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:04 schreef Mani89 het volgende:
De jonge, TOM DUMOULIN.
nog aanvullingen?
Dat is Drents.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:06 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Mocht u later hebben ingeschakeld, dames en heren, ...
echt.. is dat wel nederlands?
Hij heeft je gehoord.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:09 schreef Zelva het volgende:
Ja hou je bek dan Herbert, dan kunnen we het ook echt verstaan.
Kort pittig kapsel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wtf heeft Johansson met haar haar gedaan?
Hoe dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:48 schreef TLC het volgende:
Nederland samen met Frankrijk bovenaan de medaillespiegel op het WK wielrennen
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hoe dan?
Nederland leidt dik met 3 titels lijkt mij.
Die medaillespiegel is zeker door een Belg gemaakt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:38 schreef Zelva het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)onships#Medals_table
De NOS kennende gaan ze om 7 uur 'live' ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:45 schreef theodoor9 het volgende:
Krijgen we morgen ook echt 7 uur live?!
*Mist pijl*quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:49 schreef Spies het volgende:
Vos demarreerde precies op het punt waar 'Gesink' op de weg stond geschreven. Is dit een voorteken jongens?
Dat is het punt waar Gesink drie rondes voor het einde een maximale versnelling plaatst (en 100 man in zijn wiel houdt). We mogen blij zijn dat er dameswielrennen is, want met de medailles zit het er weer op dit WK voor ons.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:49 schreef Spies het volgende:
Vos demarreerde precies op het punt waar 'Gesink' op de weg stond geschreven. Is dit een voorteken jongens?
Denk eerder dat ie op de Fiesole gaat. Die ligt hem meer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat is het punt waar Gesink drie rondes voor het einde een maximale versnelling plaatst (en 100 man in zijn wiel houdt). We mogen blij zijn dat er dameswielrennen is, want met de medailles zit het er weer op dit WK voor ons.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:49 schreef Spies het volgende:
Ja.quote:
Jammer dat Herbert vandaag er ook weer zat. Maar morgen in ieder geval ook DeMart.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:04 schreef Mani89 het volgende:
De jonge, TOM DUMOULIN.
En daar gaat Cancellara Kanselaara, HAH!
nog aanvullingen?
... is een erkende hardrijder.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:04 schreef Mani89 het volgende:
De jonge, TOM DUMOULIN.
nog aanvullingen?
Ik denk DeMart, net als Tony Martien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
... is een erkende hardrijder.
Hushovd, de geblokte Noor.
Daniel Martin op zijn Frans uitgesproken. (Of was dat Mart?)
Sagan op z'n heel overdreven Frans uitgesproken (#deMart)quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
... is een erkende hardrijder.
Hushovd, de geblokte Noor.
Daniel Martin op zijn Frans uitgesproken. (Of was dat Mart?)
Jammer dat Kreuzinger en Rein Tamaree morgen niet meedoen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sagan op z'n heel overdreven Frans uitgesproken (#deMart)
Boasson Hagen, de geblokte Noor.
Kirilenka ook niet volgens mijquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer dat Kreuzinger en Rein Tamaree morgen niet meedoen.
Wel de Lange van Summeren.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kirilenka ook niet volgens mij
Exactly! Morgen is leuk maar stiekem kijk ik alweer uit naar het volgende WK wielrennen voor vrouwen (en beloften)quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat is het punt waar Gesink drie rondes voor het einde een maximale versnelling plaatst (en 100 man in zijn wiel houdt). We mogen blij zijn dat er dameswielrennen is, want met de medailles zit het er weer op dit WK voor ons.
Serieus? Ik vind het wel leuk dat we bij de vrouwen (en bij het veldrijden en hier ook in de jeugdcategorieën) medailles pakken, maar de mannen profwedstrijd is toch het echte werk, en ook al zijn de Nederlanders behoorlijk kansloos, ik kijk er meer naar uit dan de rest van het WK tezamen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:31 schreef kawotski het volgende:
[..]
Exactly! Morgen is leuk maar stiekem kijk ik alweer uit naar het volgende WK wielrennen voor vrouwen (en beloften)
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:09 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het wel leuk dat we bij de vrouwen (en bij het veldrijden en hier ook in de jeugdcategorieën) medailles pakken, maar de mannen profwedstrijd is toch het echte werk, en ook al zijn de Nederlanders behoorlijk kansloos, ik kijk er meer naar uit dan de rest van het WK tezamen.
Zou mooi zijn. Het enige realistische grote doel dat echt nog ontbreekt op zijn erelijst. Moet toch eigenlijk wel een keer.quote:Op zondag 29 september 2013 00:26 schreef Cavaliers het volgende:
Vandaag gaat Cancellara dan eindelijk wereldkampioen worden
Het mooie is dat jij nooit boeiend bent.quote:Op zondag 29 september 2013 03:24 schreef Ambrosius het volgende:
10.00 al de start, gelukkig is minimaal de eerste helft niet boeiend.
Ontopic graag.quote:Op zondag 29 september 2013 03:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het mooie is dat jij nooit boeiend bent.
Komt omdat ik de profs het hele jaar door al zie en daarin zijn de Nederlanders al geen veelwinaars als het er echt om spant (sorry Tjallingii, Gesink). Daarom vind ik de laatste jaren de vrouwen en beloften veel interessanter met name vanuit Nederlands (zei de chauvinist) perspectief. Ik begin liever niet over het nieuwe wielrennen maar als we het over puur wielrennen hebben geloof ik toch meer in wat Ellen van Dijk, van der Poel, Van der Breggen en Marianne Vos hebben laten zien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:09 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het wel leuk dat we bij de vrouwen (en bij het veldrijden en hier ook in de jeugdcategorieën) medailles pakken, maar de mannen profwedstrijd is toch het echte werk, en ook al zijn de Nederlanders behoorlijk kansloos, ik kijk er meer naar uit dan de rest van het WK tezamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daaronder staan er nog wel tig keer zoveel, maar dat zijn niet de favorieten natuurlijk
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ach, zal wel meevallen toch? Sagan was dit jaar goed in die gruwelijke rit in de Tirreno, Gilbert won ooit Lombardije in verschrikkelijke omstandigheden, vorig jaar stond er ook niet echt een lekker zonnetje geloof ik toen Rodriguez won. Misschien dat de Colombianen er minder mee om gaan, hoewel dat ook niet meer dan een cliche is, en het sowieso de vraag is of ze in vorm zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 10:08 schreef Cavaliers het volgende:
Regen is in het voordeel van Cancellara.
En ik heb Valverde ook al in hondenweer zien winnen. Je kan je afvragen wat Froome hiermee kan. Misschien ook niet helemaal het weer van een Gesink.quote:Op zondag 29 september 2013 10:10 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ach, zal wel meevallen toch? Sagan was dit jaar goed in die gruwelijke rit in de Tirreno, Gilbert won ooit Lombardije in verschrikkelijke omstandigheden, vorig jaar stond er ook niet echt een lekker zonnetje geloof ik toen Rodriguez won. Misschien dat de Colombianen er minder mee om gaan, hoewel dat ook niet meer dan een cliche is, en het sowieso de vraag is of ze in vorm zijn.
Klopt, maar die twee zijn ook niet meer dan redelijk verre outsiders. De echte favorieten kunnen hier wel mee omgaan.quote:Op zondag 29 september 2013 10:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En ik heb Valverde ook al in hondenweer zien winnen. Je kan je afvragen wat Froome hiermee kan. Misschien ook niet helemaal het weer van een Gesink.
Albasini, Elmiger, Rast, Frank, Zaugg. Hoezo weinig knechten?quote:Op zondag 29 september 2013 10:37 schreef danos het volgende:
Ik zie Fabian toch echt niet die klimmetjes over komen, en ook weinig knechten..
Schär en Reichenbach. Ook die laatste rijdt een sterk jaar.quote:Op zondag 29 september 2013 10:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Albasini, Elmiger, Rast, Frank, Zaugg. Hoezo weinig knechten?
Anders is Cavendish voor niks mee.quote:Op zondag 29 september 2013 10:38 schreef TheArt het volgende:
Waarom gaan die Britten in godsnaam controleren?
Dat is de enige manier waarop ze kunnen koersen. Zie Sky, of OS.quote:Op zondag 29 september 2013 10:38 schreef TheArt het volgende:
Waarom gaan die Britten in godsnaam controleren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |