Dat is de enige manier waarop ze kunnen koersen. Zie Sky, of OS.quote:Op zondag 29 september 2013 10:38 schreef TheArt het volgende:
Waarom gaan die Britten in godsnaam controleren?
Ja vond ik ook, maar je halve leven met je bakkes in de zon rijden zal ook wel niet helpen.quote:Op zondag 29 september 2013 10:44 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind Joop er ineens erg oud uitzien voor iemand van 66
Zoetemelk heeft er toch altijd 10 jaar ouder uitgezien dan hij werkelijk was?quote:Op zondag 29 september 2013 10:44 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind Joop er ineens erg oud uitzien voor iemand van 66
Komt door het veldrijden.quote:Op zondag 29 september 2013 11:02 schreef DeeBee het volgende:
Met dit weer en de gladheid op het parcours, gaan we vanmiddag eindelijk eens horen wie er allemaal goed kunnen sturen.
Vos. Komt van het veldrijden.quote:Op zondag 29 september 2013 11:02 schreef DeeBee het volgende:
Met dit weer en de gladheid op het parcours, gaan we vanmiddag eindelijk eens horen wie er allemaal goed kunnen sturen.
Hoe meer koersen ik kijk, hoe meer ik me realiseer dat we met de Tour verwend worden qua koersinformatie en livebeelden...quote:Op zondag 29 september 2013 11:05 schreef DeeBee het volgende:
Echt tof dat er tijdens het WK telkens korrelige Google Maps met een gele lijn in beeld komt, om perfect aan te geven wat de verschillen zijn en hoe ver er nog te rijden is, echt veel beter dan wat je tijdens de rest van het jaar ziet...Echt, wie bedenkt dat bij de UCI?!
Het weer op het 'rondje' lijkt trouwens alles mee te vallen.
Als Stybar in beeld komt gaan we het horen.quote:
Zal eerste paar rondjes ook nog wel overleven, zo matig is hij nu ook weer niet.quote:Op zondag 29 september 2013 11:33 schreef DeeBee het volgende:
'Hoogerland kan mee doen!'
Haha, Martijn, kom op man...Hoogerland haalt misschien net het lokale circuit in het peloton...
Inderdaad. Gesink heeft in een vorig leven een keer top-3 gereden in de Gold Race, de rest van al deze renners heeft nooit podium gereden in een klassieker. De meeste hebben nog nooit de minste rol van betekenis gespeeld (Ten Dam, Kelderman, Slagter etc.) in een zware eendagskoers. Het zijn 9 goede renners, maar dat kan iedereen wel opstellen.quote:Op zondag 29 september 2013 11:33 schreef DeeBee het volgende:
'Hoogerland kan mee doen!'
Haha, Martijn, kom op man...Hoogerland haalt misschien net het lokale circuit in het peloton...
Dat is dan wel weer flink overdreven en totaal het tegenovergestelde. Deze selectie kan echt wel wat bewerkstelligen.quote:Op zondag 29 september 2013 11:36 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Inderdaad. Gesink heeft in een vorig leven een keer top-3 gereden in de Gold Race, de rest van al deze renners heeft nooit podium gereden in een klassieker. De meeste hebben nog nooit de minste rol van betekenis gespeeld (Ten Dam, Kelderman, Slagter etc.) in een zware eendagskoers. Het zijn 9 goede renners, maar dat kan iedereen wel opstellen.
Ow, dat denk ik ook wel hoor. Maar ik zie vooral Johnny niet rijden zoals in Mendrisio, dat soort verwachtingen zijn echt belachelijk. En nogal hilarisch als een commentator ze verkondigt...quote:Op zondag 29 september 2013 11:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer flink overdreven en totaal het tegenovergestelde. Deze selectie kan echt wel wat bewerkstelligen.
Eens hoor, sloeg nergens op.quote:Op zondag 29 september 2013 11:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ow, dat denk ik ook wel hoor. Maar ik zie vooral Johnny niet rijden zoals in Mendrisio, dat soort verwachtingen zijn echt belachelijk. En nogal hilarisch als een commentator ze verkondigt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |