Het is een wonderquote:Op zaterdag 28 september 2013 08:54 schreef kanovinnie het volgende:
Jongens, ik heb gister twee uur gefietst!
Ik ben begonnen op een Puch en dat is geen grapjequote:Op zaterdag 28 september 2013 08:55 schreef kanovinnie het volgende:
En ik weet welke fiets ik na deze ga kopen. Een Solex
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 08:54 schreef kanovinnie het volgende:
Jongens, ik heb gister twee uur gefietst!
Ik vind het wat saai zo. De wielen met rode accenten zijn een stuk mooier.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:10 schreef Patroon het volgende:
Mijn vriendin wees mij op deze wielen:
[ afbeelding ]
Aangezien ik best veel antraciet/grijs (zoals die wielen) in mijn fiets heb, kan dit best mooi zijn. Dezelfde kleur grijs zit namelijk op mijn shifters, crankstel, bidonhouders en achter derailleur...
Wat denken jullie?
Wat RealBizit ook al zegt, Hij wordt wel heel zwart/wit dan. Persoonlijk vind ik een rood accent in de wielen dan wel gaaf. Rood met zwart (en wit) gaat gewoon heel goed samen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:10 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien ik best veel antraciet/grijs (zoals die wielen) in mijn fiets heb, kan dit best mooi zijn. Dezelfde kleur grijs zit namelijk op mijn shifters, crankstel, bidonhouders en achter derailleur...
Wat denken jullie?
Ik zeg accent met rood want meer agressie.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:10 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?
Saaaaaaaaaaiiiiiiiiiii. Ik heb al een paar keer gezegd dat er een rood accent in moet. Hoe goed die wielen ook zijn, het wordt gewoon een saai geheel en zou afbreuk doen aan de aanblik van je mooie racekarretje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:10 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?
Ik zou toch wielen nemen met een beetje rood erin.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:10 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?
Morgen spareribs en bier? Of mag je dan alleen een wortel extra?quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:41 schreef Oksel het volgende:
Laatste vastendag. Okkie wordt strak.
En een extra blaadje ijsbergsla niet te vergeten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Morgen spareribs en bier? Of mag je dan alleen een wortel extra?
is er al veel vanaf?quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:41 schreef Oksel het volgende:
Laatste vastendag. Okkie wordt strak.
Nicequote:Op zaterdag 28 september 2013 17:01 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
is er al veel vanaf?
Pff wat een wind stond er vandaag 139,9 km op de tellerwaarschijnlijk de laatste grote rit vandit jaar voor mij.
Ja, dat is zeker een goede optie. Is het rood wat minder opzichtig dan bij de overpriced ffwd wielen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:40 schreef Oksel het volgende:
Al nagedacht over bijv. Fulcrum Red Winds? Zit wat rood in, zou best goed staan denk ik.
Elkaar nog in de bosjes getroffen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
NiceIk ben vandaag tot de 117km gekomen. Vanavond bier
nope niet gezien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Elkaar nog in de bosjes getroffen?
Wind viel best mee toch? Ik zat zo lekker op het terras uit de wind en vol in de zon. Jammer dat ik terug moest naar Groningen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:01 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
is er al veel vanaf?
Pff wat een wind stond er vandaag 139,9 km op de tellerwaarschijnlijk de laatste grote rit vandit jaar voor mij.
ja de heenweg was ik er zo maar zat er bij de terugweg best wel doorheen op het laatst.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Wind viel best mee toch? Ik zat zo lekker op het terras uit de wind en vol in de zon. Jammer dat ik terug moest naar Groningen.
Zoiets kan ik me wel voorstellen als je op de terugweg weer bij Groningen bent en nog helemaal naar Veendam moet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:17 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
ja de heenweg was ik er zo maar zat er bij de terugweg best wel doorheen op het laatst.
Ziet er inderdaad heel heftig uit, wat is jou max hartslag eigenlijk? Want kan dat er moeilijk uit opmaken. Het hoogste wat ik bij mij heb gezien is 202.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:49 schreef Patroon het volgende:
Voor de geïnteresseerden de hartslag gegevens van de ploegentijdrit van afgelopen zondag. Vanaf de start is steeds op 195, daarna zakt hij iets terug maar komt niet onder de 185 (omslagpunt). Van begin tot einde in het rood. Afzien!
[ afbeelding ]
Ja, maar die zijn niet nauwkeurig op dit vlakke. In de bergen komen ze aardig overeen met de werkelijkheid, maar wijkt wel wat af.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:48 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad heel heftig uit, wat is jou max hartslag eigenlijk? Want kan dat er moeilijk uit opmaken. Het hoogste wat ik bij mij heb gezien is 202.
En dat onderste rode vlak, zijn dat hoogtemeters?
Nee dat is wel logisch inderdaad. Gebruik je voor dit die datalink van polar? Die mis ik helaas nog maar ik vind 50 euro best prijzig om het te kunnen overzetten naar de PC, maar misschien wel een leuk cadeautje voor een verjaardag of voor de kerst straksquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn niet nauwkeurig op dit vlakke. In de bergen komen ze aardig overeen met de werkelijkheid, maar wijkt wel wat af.
Mijn max ligt nu op 204 ongeveer. Klopt dat je dat niet uit die grafiek kunt halen, want tijdens een tijdrit ga je nooit echt op je max hartslag zitten.
Je bedoelt die usb infrarood lezer?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:57 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Nee dat is wel logisch inderdaad. Gebruik je voor dit die datalink van polar? Die mis ik helaas nog maar ik vind 50 euro best prijzig om het te kunnen overzetten naar de PC, maar misschien wel een leuk cadeautje voor een verjaardag of voor de kerst straks
Topquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je bedoelt die usb infrarood lezer?
Ik heb hem van Ebay gehaald voor 10 euro ofzo, werkt perfect.
http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item4cfaad318b
Voordat ik dat ben..quote:Op zondag 29 september 2013 08:39 schreef kanovinnie het volgende:
Tof we hebben in dit topic nu een paar typetjes.
Veel lullen, veel fietsen. Mensen als Gripper en Patroon, maar ook Kees enarco.
Dan zijn er de fietsmoeriers, Tommeke en frommage.
De veel lullen weinig fietsen, ik, freddeh en cap.
De rest dan nog zoals muzas, dop, blik etc etc
En het anorexiapatientje in wording, Oksel.
Mooi lijstje Okkie!quote:Op zondag 29 september 2013 09:09 schreef Oksel het volgende:
Trouwens:
Year 2 date
Eentwee 6500
Erik (nietKaas,die andere) 4500
Patroon 7800
Critic 7100
Kees 9000
Marco 9700
Gripper 7900
Tom 7500
Kaas 18.000
Okkie 6800.
Maar naast 't fietsen ook nog 2x / week krachttraining gedaan. Core, bovenlichaam.
waar is die map op gebaseerdquote:Op zondag 29 september 2013 09:34 schreef Oksel het volgende:
Hoe tof is dit trouwens:
http://app.strava.com/saturday-heatmap#0|10|3|57.95644|33.52190
Dat was al redelijk op nivo hoor. Maar sinds je die waslijnenfiets kalt gestelt hebt, is het nivo weer een paar procentjes toegenomen.quote:Op zondag 29 september 2013 09:34 schreef Patroon het volgende:
. Ook het materiaal niveau gaat hier omhoog. Ben trots op iedereen!![]()
had even gezocht maar kon ook niks vinden, las op facebook dat de stormvogels 9e waren geworden.quote:
Mooi lijstjequote:Op zondag 29 september 2013 09:09 schreef Oksel het volgende:
Trouwens:
Year 2 date
Eentwee 6500
Erik (nietKaas,die andere) 4500
Patroon 7800
Critic 7100
Kees 9000
Marco 9700
Gripper 7900
Tom 7500
Kaas 18.000
Okkie 6800.
Maar naast 't fietsen ook nog 2x / week krachttraining gedaan. Core, bovenlichaam.
Thanks!quote:Op zondag 29 september 2013 10:50 schreef Patroon het volgende:
Ja Tommeke, bij het NCK houden ze niet even de benen voor je stil zoals ik bij de koppelkoers
Gefeliciteerd trouwens makker!
Vind ik ook jammer. Gaan we nog voor een herfstritje op de Posbank?quote:Op zondag 29 september 2013 11:21 schreef Oksel het volgende:
Jammer Tom dat jij nooit op meetings / etc. bent!
Hou m'n handje maar vastquote:Op zondag 29 september 2013 11:44 schreef Patroon het volgende:
Ik neem Tom wel een keer mee. Hij durft niet zo goed alleen
Ik zag je rit inderdaad, wat een gemiddelde over die afstandquote:Op zondag 29 september 2013 13:17 schreef janatwork het volgende:
Vandaag helemaal dood gegaan op de fiets, eerste 90 km gingen top daarna kwam er langzaam een migraine aanval opzetten...
Op het tandvlees naar huis en nu gaat het wel weer, maar wat was dat kut zeg...
Dat is met mijn vaste zondagochtend groep. Dus niet solo.quote:Op zondag 29 september 2013 13:18 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik zag je rit inderdaad, wat een gemiddelde over die afstand
Ik zit nu op 8k. Vorig jaar geëindigd op bijna 11k, dat gaat dit jaar niet lukkenquote:Op zondag 29 september 2013 10:46 schreef Tommeke het volgende:
Yankee ouwe kilometervreter. Hoeveel km heb jij gereden dit jaar?
Ondanks dat hier iedereen hier een "rood accent" aanraadt, zou ik dat waarschijnlijk niet doen, kleuren zijn voor mooiboys, zwart/wit is "tha bomb"quote:Op zondag 29 september 2013 19:01 schreef Patroon het volgende:
Zijn die stickers van FFWD makkelijk te verwijderen en nieuwe er op te plakken? Ik kan in Leeuwarden een zwart/wit setje bekijken waar nog maar 500km mee is gereden.
Net gecheckt, niet te verwijderen volgens mijquote:Op zondag 29 september 2013 19:01 schreef Patroon het volgende:
Zijn die stickers van FFWD makkelijk te verwijderen en nieuwe er op te plakken? Ik kan in Leeuwarden een zwart/wit setje bekijken waar nog maar 500km mee is gereden.
Als er geen blanke lak overheen gespoten is, gaat dat ja. Bij Quasar wielen gebruiken ze 3m fenile stickers met permanente lijm. Daar konden de stickers eenvoudig verwijderd worden met een fohn. Daarna kan je dus wel een verkleuring overhouden, dus moeten de nieuwe stickers wel precies hetzelfde model zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 19:01 schreef Patroon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |