Het is een wonderquote:Op zaterdag 28 september 2013 08:54 schreef kanovinnie het volgende:
Jongens, ik heb gister twee uur gefietst!
Ik ben begonnen op een Puch en dat is geen grapjequote:Op zaterdag 28 september 2013 08:55 schreef kanovinnie het volgende:
En ik weet welke fiets ik na deze ga kopen. Een Solex
Pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 08:54 schreef kanovinnie het volgende:
Jongens, ik heb gister twee uur gefietst!
Ik vind het wat saai zo. De wielen met rode accenten zijn een stuk mooier.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:10 schreef Patroon het volgende:
Mijn vriendin wees mij op deze wielen:
[ afbeelding ]
Aangezien ik best veel antraciet/grijs (zoals die wielen) in mijn fiets heb, kan dit best mooi zijn. Dezelfde kleur grijs zit namelijk op mijn shifters, crankstel, bidonhouders en achter derailleur...
Wat denken jullie?
Wat RealBizit ook al zegt, Hij wordt wel heel zwart/wit dan. Persoonlijk vind ik een rood accent in de wielen dan wel gaaf. Rood met zwart (en wit) gaat gewoon heel goed samen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:10 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien ik best veel antraciet/grijs (zoals die wielen) in mijn fiets heb, kan dit best mooi zijn. Dezelfde kleur grijs zit namelijk op mijn shifters, crankstel, bidonhouders en achter derailleur...
Wat denken jullie?
Ik zeg accent met rood want meer agressie.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:10 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?
Saaaaaaaaaaiiiiiiiiiii. Ik heb al een paar keer gezegd dat er een rood accent in moet. Hoe goed die wielen ook zijn, het wordt gewoon een saai geheel en zou afbreuk doen aan de aanblik van je mooie racekarretje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:10 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?
Ik zou toch wielen nemen met een beetje rood erin.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:10 schreef Patroon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie?
Morgen spareribs en bier? Of mag je dan alleen een wortel extra?quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:41 schreef Oksel het volgende:
Laatste vastendag. Okkie wordt strak.
En een extra blaadje ijsbergsla niet te vergeten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Morgen spareribs en bier? Of mag je dan alleen een wortel extra?
is er al veel vanaf?quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:41 schreef Oksel het volgende:
Laatste vastendag. Okkie wordt strak.
Nicequote:Op zaterdag 28 september 2013 17:01 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
is er al veel vanaf?
Pff wat een wind stond er vandaag 139,9 km op de tellerwaarschijnlijk de laatste grote rit vandit jaar voor mij.
Ja, dat is zeker een goede optie. Is het rood wat minder opzichtig dan bij de overpriced ffwd wielen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:40 schreef Oksel het volgende:
Al nagedacht over bijv. Fulcrum Red Winds? Zit wat rood in, zou best goed staan denk ik.
Elkaar nog in de bosjes getroffen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:58 schreef Yankee het volgende:
[..]
NiceIk ben vandaag tot de 117km gekomen. Vanavond bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |