Sorry, maar aan Liu Kang heb je dus niks.quote:
Van Mortal Kombat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie de neuk is Liu Kang nou weer.
je bent niet echt een topshow dudequote:Op zaterdag 28 september 2013 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie de neuk is Liu Kang nou weer.
Mooie tattoo tussen die gare tetters van dr.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:45 schreef Karina het volgende:
Nee hoor, ik was even bezig en ik zit met verbazing naar Shinead o connor te kijken...
VInd jequote:Op zaterdag 28 september 2013 02:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mooie tattoo tussen die gare tetters van dr.
Ze is gewoon gaan pitten nu, en laat jou met blauwe ballen achter.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:47 schreef sp3c het volgende:
ik zit te wachten op Whiskey's foto's
bijna mijn broek aan enzo
Jawel die zit ze nu te maken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:47 schreef Specularium het volgende:
Ik denk niet dat Whiskus een foto gaat sturen.
ik ben ontevredenquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze is gewoon gaan pitten nu, en laat jou met blauwe ballen achter.
Naaistreken hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze is gewoon gaan pitten nu, en laat jou met blauwe ballen achter.
Dat denk ik ook nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:47 schreef Specularium het volgende:
Ik denk niet dat Whiskus een foto gaat sturen.
Alsof we hier bij de Libelle zitten met zijn allen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Krijgen we straks foto's van katten met hoedjes en sjaaltjes om... moeten we niet willen.
Ze kan zingen haunted zelfs.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:45 schreef Karina het volgende:
Nee hoor, ik was even bezig en ik zit met verbazing naar Shinead o connor te kijken...
Zal ik er een paar zoeken?quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Krijgen we straks foto's van katten met hoedjes en sjaaltjes om... moeten we niet willen.
Ja dat wel, maar ze ziet er niet uit (niet meer).quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze kan zingen haunted zelfs.
http://www.metacafe.com/w(...)_prayer_for_england/
Ik zei topshow al in 2010 voordat het stoer was.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
je bent niet echt een topshow dude
dat maakt je nog geen topshowquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zei topshow al in 2010 voordat het stoer was.
Ik weet dat ik een topshow ben, en als jij redenen hebt dat niet te zeggen heb je een verborgen agenda en daar heb ik geen invloed op.quote:
Niet mooi opgedroogd. (true)quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ze ziet er niet uit (niet meer).
vergeleken met specularium hebben we het nog steeds over hequote:Op zaterdag 28 september 2013 02:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een topshow ben, en als jij redenen hebt dat niet te zeggen heb je een verborgen agenda en daar heb ik geen invloed op.
Specularium is nog nooit gepubliceerd op telegraaf.nl en sigaarsnor.blogspot.com en heeft geen youtube met meer dan een miljoen views. Die komt net kijken, weet je wel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
vergeleken met specularium hebben we het nog steeds over he
4, misschien een vijfje![]()
nohomo
Is die fles wijn nou al leeg?quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:55 schreef Karina het volgende:
Jullie houden me wel weer lang op he?
Ja gewoon doen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:55 schreef Stuart het volgende:
ik twijfel, of ik er stiekum nog een zal nemen of niet
Misschien hoef je vandaag niet eens de kast op.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:55 schreef Karina het volgende:
Omdat wij gewoon hete boys zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:55 schreef Karina het volgende:
relatief c00lquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf relatief.
Wat een kapsonesquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat wij gewoon hete boys zijn.
Let op het verkleinwoordje mensen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:57 schreef Karina het volgende:
Nou het valt reuze mee met het geplaag vandaag inderdaad. Ik neem nog 1 wijntje.
Met die neukteugels links.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:51 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
welke is whiskers2009 nou ?
Ze hebben wel gezegd dat je een dikke reet hebt, en dat ze je graag in de kont wilden nemen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:57 schreef Karina het volgende:
Nou het valt reuze mee met het geplaag vandaag inderdaad. Ik neem nog 1 wijntje.
Halve liter heb ik al op jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Let op het verkleinwoordje mensen.
Dit gaat ene halve liter worden.
Het is net Oktoberfest.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Halve liter heb ik al op jaIk ga richting liter.
Ik krijg altijd kippenvel van dit schitterende filmpjequote:Op zaterdag 28 september 2013 02:58 schreef Stuart het volgende:
Ik krijg altijd kippenvel van dit liedje
Altijd, ik weet het.quote:
TOETOEEEET!quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:01 schreef Specularium het volgende:
GUUS IS IN DE TENT!
KEDENG KEDENG
je hebt ook wijntenten @ oktoberfestquote:
Geen idee, ik kijk die programma's alleen als ik in NL benquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Altijd, ik weet het.
Was DWDD nog als normaal volkomen kut?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:00 schreef Latert het volgende:
[..]
THE NAIVE CHERRY SWORD
OProg's Penis
Ability : 30%
Corriequote:
SCHREEUW NIET ZO JOCHIE.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:02 schreef Specularium het volgende:
IK ZIT NU TE TWIJFELEN OVER DIE DWDD DINGES.
WANT ALS IEDEREEN GAAT MOET IK EIGENLIJK OOK.
KEDENG KEDENG
En dan ga ik op het laatst niet en dan zit jij met Corrie. Hihahoquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:02 schreef Specularium het volgende:
IK ZIT NU TE TWIJFELEN OVER DIE DWDD DINGES.
WANT ALS IEDEREEN GAAT MOET IK EIGENLIJK OOK.
KEDENG KEDENG
Nee we hadden net een linkje waar je penissen kon berekenen, no homo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Om met dit soort shit aan te komen, dan moet je wel een nerd zijn.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:01 schreef Specularium het volgende:
GUUS IS IN DE TENT!
KEDENG KEDENG
ZET HEM ER AVAST BIJ OP MISSCHIEN CNOR!quote:
Minor detailquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier in de keuken is nog wel bier. Alleen is het niet van mij.
Dan zijn we allemaal nerds hier...quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Om met dit soort shit aan te komen, dan moet je wel een nerd zijn.
Drink gewoon op gek, koop je morgen nieuw.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee mexicano en pino komen ook.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan ga ik op het laatst niet en dan zit jij met Corrie. Hihaho
Dat klinkt als 1 groot feest.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee we hadden net een linkje waar je penissen kon berekenen, no homo.
gewoon nemenquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doe ik morgen wel ik moet zoeken en ik ben niet meer zo scherpquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ZET HEM ER AVAST BIJ OP MISSCHIEN CNOR!
quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:04 schreef Specularium het volgende:
Ik heb toch nog dat gare lidmaatschap.
Oké, maar als die gast vraagt waarom zeg ik dat het moest van de internet meneer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Drink gewoon op gek, koop je morgen nieuw.
je bent niet de enige!quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik morgen wel ik moet zoeken en ik ben niet meer zo scherp
Fair enoughquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, maar als die gast vraagt waarom zeg ik dat het moest van de internet meneer.
Wacht even he...quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:04 schreef Specularium het volgende:
Ik heb toch nog dat gare lidmaatschap.
Terecht, met worsten van 30+ cm om zich heen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:04 schreef Latert het volgende:
[..]
Een groot sausagefest inderdaad. Corrie zat te soppen op haar stoel.
En er is een topique van?quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
je bent niet de enige!
de andere dame is vergeten dr adres te dm'en en nu zit ik met de blauwe peren
je zo wordt je iedere dag in elkaar geslagen hequote:Op zaterdag 28 september 2013 03:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, maar als die gast vraagt waarom zeg ik dat het moest van de internet meneer.
THE NAIVE CHERRY SWORDquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Terecht, met worsten van 30+ cm om zich heen.
Kan je niet aanbellen bij de buurvrouw ofzo?quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
je bent niet de enige!
Ik kan Corrie's tetten nog wel een keer posten, misschien neemt de druk dan wat af.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
je bent niet de enige!
De meesten kwamen niet boven de 11 cm. Alleen mijn echte voornaam was 22.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Terecht, met worsten van 30+ cm om zich heen.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
THE NAIVE CHERRY SWORD
OProg's Penis
Ability : 30%
Gefeliciteerd
Ik heb 'm nu al gepakt. Ik verwijs 'm wel door naar sp3c uit Den haag. Nou dan weet ie het wel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zo wordt je iedere dag in elkaar geslagen he
zeg: joh ik heb toch nieuwe gehaald, zit niet zo te zeikhoeren vriend'
kan wel maar dan schopt haar man me dood denk ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan je niet aanbellen bij de buurvrouw ofzo?
Heb je maar 1 buurvrouw?quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan wel maar dan schopt haar man me dood denk ik
op zich wel een leuk leven #yolo
precies, die ene vlak bij whiskey2013quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu al gepakt. Ik verwijs 'm wel door naar sp3c uit Den haag. Nou dan weet ie het wel.
2 maar die andere schrik ik iedere keer een beetje vanquote:
Oh beetje enge seks is niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
2 maar die andere schrik ik iedere keer een beetje van
Als Corrie mijn buurvrouw was ging ik daar gewoon nu de wijn opzuipen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dus in het echt zeg je niet dat men niet moet zitten te zeikhoeren?quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat is enge seks?quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh beetje enge seks is niks mis mee.
Moet je nog een hele fles wijn leegzuipen want ik heb er nog een in de ijskastquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als Corrie mijn buurvrouw was ging ik daar gewoon nu de wijn opzuipen.
Nee niet weer dit getease he...quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:09 schreef Karina het volgende:
[..]
daten?quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:09 schreef Karina het volgende:
[..]
AIDS lijkt me best eng.quote:
zeikhoeren is een normaal woordquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus in het echt zeg je niet dat men niet moet zitten te zeikhoeren?
niks mis mee zei zequote:
Ja maar... huh? Ik snap het zo niet meer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ging over zijn buurvrouw he? Niet over mij.
Schaar-feest.quote:
Die hebben lullen.quote:
Mooi nummer is dat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:11 schreef Stuart het volgende:
Ooit nog bij Richard Ashcroft thuis geweest in Richmond
Ja, zeker weten. Sentimenteel though maar mooiquote:
Corrie de wijnlucht komt zowat uit mijn scherm, misschien moet je de fles nu neerzetten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:13 schreef Karina het volgende:
Ik lul maar wat, vrouwen zijn OOK Niet eng.
Ik niet tenminste.
Zolang ik nog kan typen is er niks aan de hand hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Corrie de wijnlucht komt zowat uit mijn scherm, misschien moet je de fles nu neerzetten.
ff de generaal een hand geven.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ff checken. Oh ja. Das waar ook.
Dit is dus niet goed he?quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Corrie de wijnlucht komt zowat uit mijn scherm, misschien moet je de fles nu neerzetten.
Meestal wel ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mannen zijn een stuk duidelijker.
Om je eigen grapjes lachenquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:16 schreef Specularium het volgende:
Ik moet eigenlijk weer lachen om die TT.
Cheers Stuquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:16 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nu echt de laatste Strongbow gepakt kinders
Cheers my dear!quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Om je eigen grapjes lachenDat is ook wel iets wat mannen doen ja.
[..]
Cheers StuIk zit aan mijn laatste glas (denk ik).
quote:
Kwam van sp3c, met je badmuts.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lach alleen om mijn echt goeie grappen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:17 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Cheers StuIk zit aan mijn laatste glas (denk ik).
Ja , is een OAD onder de Praxis.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:17 schreef arjan1112 het volgende:
wtf die penis meet tool staat op geenstijl
een echte baas lacht om al zijn grappenquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik lach alleen om mijn echt goeie grappen.
Maar dat zijn ze bijna allemaal.
Ik snap dat badmuts nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kwam van sp3c, met je badmuts.
.. is mooier.quote:
Waar komt Corrie vandaan? Slaat ook nergens op maar was gewoon zo'n moment.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap dat badmuts nietWaar komt dat nou weer vandaan.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:19 schreef Specularium het volgende:
Nicole Scherzinger is wel een goeie negeres.
Wel een verwende kut maar ok.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
"Dat soort wijven zouden ze met hun kut over een kanon moeten trekken."
Hans Teeuwen, Spiksplinter
Maar dan lach jij nooitquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
een echte baas lacht om al zijn grappen
Ik vond met de Sugababes erbij beter.quote:
Ik zit al steeds aan mijn haar te denken dat er iets raars mee was of zo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar komt Corrie vandaan? Slaat ook nergens op maar was gewoon zo'n moment.
Stingquote:
ow nu ineensquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het was trouwens valse bescheidenheid, ik lach om al mijn grappen natuurlijk.
Ik had jou toen nog helemaal niet gezien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit al steeds aan mijn haar te denken dat er iets raars mee was of zo.
Deze heb ik door de pure schoonheid onthouden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zit gewoon echt 3 topics terug te lezen?
Restecp.
Dat van die badmuts bedoel ik, dat is toch van de laatste tijd?quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had jou toen nog helemaal niet gezien.
Nog een fittie!quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je zand in je vagina zitten ofzo? Wat heb je tegen me, debiel?
temper temperquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johannes! Beetje lief doen he?quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Follow suit.quote:
quote:
Heb je nog meer goeie pics gevonden die je hier kan posten?quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Deze heb ik door de pure schoonheid onthouden.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Nog een fittie!
Wat een Topshow vanavond.
Oh van die tetten en bierpullen zekerquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je nog meer goeie pics gevonden die je hier kan posten?
Ik liet me even gaan. Die sp3c zit de bigstar uit te hangen terwijl ik hem nog niet op één rullevante opmerkingen heb kunnen betrappen weet je wel, en dan denk ik, je komt net kijken in dit wereldje weet je wel, en alleen omdat je het wel okee hebt gedaan in het bedrijfsleven betekent dat nog niet dat je een club kunt runnen.quote:
De rest gaat redelijk voorbij.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je nog meer goeie pics gevonden die je hier kan posten?
Tetten en bierpullen, niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh van die tetten en bierpullen zeker
Waren er nog leuke mannen in lederhosen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Tetten en bierpullen, niks mis mee.
al jarenquote:
Ja, Vooruitmetdiegeit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Waren er nog leuke mannen in lederhosen?
Geen idee, no hommel enzo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Waren er nog leuke mannen in lederhosen?
Je praat alleen Specularium na. Geen één leuke opmerking van jouw kant gezien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
al jaren
jij komt net kijken in ons wereldje
Dan moet hij zelf gaan kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Specularium wil ze ook zien, oppa!
specularium is dan ook een topshowquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je praat alleen Specularium na. Geen één leuke opmerking van jouw kant gezien.
Chapeau.
Hij wel inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
specularium is dan ook een topshow
ik ookquote:
Dat ene biertje wat ik van hem moest drinken brengt een bepaald temperament naar boven.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:33 schreef arjan1112 het volgende:
Johannes Vermeer en Stuart
[ afbeelding ]
Welk pismerk bier is dit dan weer?quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:33 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
Get on the beers sonquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:33 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet waar, deze TT kwam van sp3c.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je praat alleen Specularium na. Geen één leuke opmerking van jouw kant gezien.
Chapeau.
Oh ja, die game die in de jaren '20 populair was.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet waar, deze TT kwam van sp3c.
Waarom is dat geen gezicht?quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:34 schreef Karina het volgende:
Wat een slecht nummer trouwens wat ze zingtEn ze staat met haar benen wijd, geen gezicht.
Ga jij eens met je benen wijd staan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:34 schreef Karina het volgende:
Wat een slecht nummer trouwens wat ze zingtEn ze staat met haar benen wijd, geen gezicht.
net een kerel.quote:
En dan? Zie je toch nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij eens met je benen wijd staan.
cammen die handel.quote:
Ja, dat is sneu.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:36 schreef sp3c het volgende:
nee ik bevestig het zelf, das wat anders
quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:33 schreef Stuart het volgende:
Okay, omdat ik zo'n geweldige muzieksmaak heb hierbij de allerlaatste voor vandaag![]()
Niet kunnen waarderen
echte bazen hebben daar schijt aan braquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja doei dat ding ligt ergens in de kast.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Corrie heeft een cam mensen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:36 schreef Karina het volgende:
[..]
okee manquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
echte bazen hebben daar schijt aan bra
altijdquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
okee man
Verder alles goed?
De CorrieCam, ik zou er geld voor betalen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:39 schreef Karina het volgende:
Filmpjes kunnen heul niet per DM en dan nog
Uploaden en linkje sturen,quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:39 schreef Karina het volgende:
Filmpjes kunnen heul niet per DM en dan nog
In je dromen schat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uploaden en linkje sturen,.
Hahahahaquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:39 schreef Latert het volgende:
[..]
De CorrieCam, ik zou er geld voor betalen.
komt ze met die overdekte scootmobiel en een camera naar je huisquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Op de kalander van 2010 gericht.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Droom dan maar dat je ze krijgt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik droom nooit over linkjes die ik gestuurd krijg.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
komt ze met die overdekte scootmobiel en een camera naar je huis
altijd dichtbij
Waarom?quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Droom dan maar dat je ze krijgt.
met jou gaat het wat minder vandaag voel ikquote:
En mijn postgemiddelde is gestegen naar 31.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:44 schreef Specularium het volgende:
Bijna 4 topics vol binnen 4 uur.
En dan ben ik niet eens actiefquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:44 schreef Specularium het volgende:
Bijna 4 topics vol binnen 4 uur.
Corrie staat morgen weer bovenaan met 9000 posts.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:44 schreef Latert het volgende:
[..]
En mijn postgemiddelde is gestegen naar 31.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie staat morgen weer bovenaan met 9000 posts.
Wel knap hoe ze dat doetquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent nou wel weer een voorsprong aan het opbouwen iig.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:45 schreef Karina het volgende:
[..]Zat ik ook al aan te denken ja.
Neequote:Op zaterdag 28 september 2013 03:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
met jou gaat het wat minder vandaag voel ik
Ik ga het voor morgen niet eens voorspellen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
je bent wat Cnorrigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |