Sorry, maar aan Liu Kang heb je dus niks.quote:
Van Mortal Kombat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie de neuk is Liu Kang nou weer.
je bent niet echt een topshow dudequote:Op zaterdag 28 september 2013 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie de neuk is Liu Kang nou weer.
Mooie tattoo tussen die gare tetters van dr.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:45 schreef Karina het volgende:
Nee hoor, ik was even bezig en ik zit met verbazing naar Shinead o connor te kijken...
VInd jequote:Op zaterdag 28 september 2013 02:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mooie tattoo tussen die gare tetters van dr.
Ze is gewoon gaan pitten nu, en laat jou met blauwe ballen achter.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:47 schreef sp3c het volgende:
ik zit te wachten op Whiskey's foto's
bijna mijn broek aan enzo
Jawel die zit ze nu te maken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:47 schreef Specularium het volgende:
Ik denk niet dat Whiskus een foto gaat sturen.
ik ben ontevredenquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze is gewoon gaan pitten nu, en laat jou met blauwe ballen achter.
Naaistreken hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze is gewoon gaan pitten nu, en laat jou met blauwe ballen achter.
Dat denk ik ook nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:47 schreef Specularium het volgende:
Ik denk niet dat Whiskus een foto gaat sturen.
Alsof we hier bij de Libelle zitten met zijn allen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Krijgen we straks foto's van katten met hoedjes en sjaaltjes om... moeten we niet willen.
Ze kan zingen haunted zelfs.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:45 schreef Karina het volgende:
Nee hoor, ik was even bezig en ik zit met verbazing naar Shinead o connor te kijken...
Zal ik er een paar zoeken?quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Krijgen we straks foto's van katten met hoedjes en sjaaltjes om... moeten we niet willen.
Ja dat wel, maar ze ziet er niet uit (niet meer).quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze kan zingen haunted zelfs.
http://www.metacafe.com/w(...)_prayer_for_england/
Ik zei topshow al in 2010 voordat het stoer was.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
je bent niet echt een topshow dude
dat maakt je nog geen topshowquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zei topshow al in 2010 voordat het stoer was.
Ik weet dat ik een topshow ben, en als jij redenen hebt dat niet te zeggen heb je een verborgen agenda en daar heb ik geen invloed op.quote:
Niet mooi opgedroogd. (true)quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ze ziet er niet uit (niet meer).
vergeleken met specularium hebben we het nog steeds over hequote:Op zaterdag 28 september 2013 02:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een topshow ben, en als jij redenen hebt dat niet te zeggen heb je een verborgen agenda en daar heb ik geen invloed op.
Specularium is nog nooit gepubliceerd op telegraaf.nl en sigaarsnor.blogspot.com en heeft geen youtube met meer dan een miljoen views. Die komt net kijken, weet je wel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
vergeleken met specularium hebben we het nog steeds over he
4, misschien een vijfje![]()
nohomo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |