ik deed mijn hand in mijn broekquote:
Gelukkig heb ik niet zoveel postsquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geef een directe link dan.
Waar moet ik anders naar zoeken?
Nee liever niet alsjeblieft, ik ga niet alles vertellen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:39 schreef Specularium het volgende:
Maar het gaat nu even niet over Corrie die iets plakkends doet jongens.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel of je was gelijk met mij.
Ah kut je was eerder.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geef een directe link dan.
Waar moet ik anders naar zoeken?
Ik ben daar wel keihard geweest over de parkeerkunsten van vrouwenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:40 schreef Latert het volgende:
"Waarom zeggen veel mannen dat vrouwen niet kunnen rijden?"
Misschien daar?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben daar wel keihard geweest over de parkeerkunsten van vrouwen
Ik heb altijd weekendquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:40 schreef sp3c het volgende:
het is hier wel een tikje vijandig vandaag mensen
het is verdorie weekend
Lekker inderdaad na een lange week. Vooralsnog weinig plannen maar ik ga vooral lekker relaxenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:40 schreef sp3c het volgende:
het is hier wel een tikje vijandig vandaag mensen
het is verdorie weekend
En vervolgens opgeschept over hoe jij altijd alle katten weet te raken?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die periodes worden wel steeds langer. Toen was ik 11 of bijna 12quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Stu's fans zijn zijn fans niet meer... En er zijn vrienden bij die hem al al 15 jaar steunden. Ik weet dat ik rancuneus en bizar klink. Je hoeft het ook niet te geloven.
Nog steeds te vaag... Noem eens (een paar) voorbeelden?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Stu's fans zijn zijn fans niet meer... En er zijn vrienden bij die hem al al 15 jaar steunden. Ik weet dat ik rancuneus en bizar klink. Je hoeft het ook niet te geloven.
Ik heb Ruud Gullit een keer gezien bij van de Linde in Amsterdam waar wij ijs hebben gegetenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:43 schreef Karina het volgende:
Heeft niemand iets leuks te vertellen? Anders ga ik naar bed.
Ja, hij is geen fan meer van me though want ik woon niet meer in Nederlandquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:44 schreef sp3c het volgende:
is Ruud Gullit 1 van die oude vrienden?
Laten we het zo zeggen... Badr Hari was niet de eerste.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:44 schreef sp3c het volgende:
is Ruud Gullit 1 van die oude vrienden?
Volgende keer ga ik keihard op je dikke reet slaan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:43 schreef Karina het volgende:
Je kwam misschien kattig over.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof je dat durftquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik keihard op je dikke reet slaan.
Vast..quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hij is geen fan meer van me though want ik woon niet meer in Nederland
Mijn favoriete actrice is Jessica Alba.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:43 schreef Karina het volgende:
Daarbij komt nog dat ik wel eens heb gepost dat ik allergisch ben voor katten. Dat heeft natuurlijk niet geholpenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kwam misschien kattig over.
Mijn favoriete SP karakter is Buttersquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn favoriete actrice is Jessica Alba.
Tem is ook allergisch voor katten,quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarbij komt nog dat ik wel eens heb gepost dat ik allergisch ben voor katten. Dat heeft natuurlijk niet geholpen
wel dapper dat je er iedere keer op gaat zitten danquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarbij komt nog dat ik wel eens heb gepost dat ik allergisch ben voor katten. Dat heeft natuurlijk niet geholpen
Ja, nou ja, voor Nederland is dat toch een groot voetballer en bekend man? Plus, het is echt waarquote:
Mijnes is Randy.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn favoriete SP karakter is Butters
Hahahahahaquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel dapper dat je er iedere keer op gaat zitten dan
Mag Butters bij jou hetzelfde doen als wat hij bij Paris Hilton deed?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk de enige die van je kotst toch? Uit jaloezie ofzo?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Mag Butters bij jou hetzelfde doen als wat hij bij Paris Hilton deed?
Me too! Al kijk ik eigenlijk veel liever Family Guyquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:48 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waarom?
ik ga voor Cartman... zeker weten
Omdat hij zo schattig is met dat stemmetje. Cartman is irritant.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:48 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waarom?
ik ga voor Cartman... zeker weten
Wat deed hij dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Mag Butters bij jou hetzelfde doen als wat hij bij Paris Hilton deed?
Tegen mannen kan je gewoon direct zijn hoor. "Durf je toch niet!" is altijd een uitnodiging.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en als ik zeg dat mag niet, krijg ik hetzelfde dus met andere woorden ik kan niks zeggen
Oh dus dan moet ik zeggen: doe maar?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Tegen mannen kan je gewoon direct zijn hoor. "Durf je toch niet!" is altijd een uitnodiging.
Ja, liefst alvast bukken ook.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus dan moet ik zeggen: doe maar?
Ja doei. Dat gebeurt sowieso niet natuurlijk he?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, liefst alvast bukken ook.
Nee dusquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus dan moet ik zeggen: doe maar?
5 jaar maar.. Waar woon je?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:50 schreef sp3c het volgende:
ja precies
jammer dat ze maar 2 keer zijn geweest
daarna absoluut Randy
het hoeft toch niet direct in je kont?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja doei. Dat gebeurt sowieso niet natuurlijk he?
thuisquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
5 jaar maar.. Waar woon je?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
het hoeft toch niet direct in je kont?
Natuurlijk wist ik dat wel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hij Ruud Dil heet.
OK CC is iets minder leuk nu.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Biggest_Douche_in_the_Universequote:Op zaterdag 28 september 2013 01:50 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb een aflevering gemist ofzo ik ken de ouders van Chef niet
hehehehehehequote:
vrijdagavond Corrie!!quote:
Dat was niet eens gemeen meer, dat was beyond gemeen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
vrijdagavond Corrie!!
en ik heb heel de tijd nog niets gemeens gezegd
Ha ha ha ha!quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je om jezelf gaat lachen natuurlijk!
Het valt me nog mee dat hij er geen 10/10 voor geeft.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
echt niet!quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was niet eens gemeen meer, dat was beyond gemeen.
Wat is nou weer beyond gemeen? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was niet eens gemeen meer, dat was beyond gemeen.
ik doe al 33 jaar niets andersquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Den Haag obviouslyquote:
Ja dat ga ik niet herhalen. Dat was te ergquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is nou weer beyond gemeen? Heb ik iets gemist?
Moet ik nou weer omhoog gaan scrollen of wat?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat ga ik niet herhalen. Dat was te erg
Over in je kont?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat ga ik niet herhalen. Dat was te erg
Ik kan en wil me er eigenlijk niets bij voorstellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pics!quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:56 schreef Specularium het volgende:
Niks mis met in de kont zolang Voorboi niet achter je staat.Oh ja dan is het opeens NIET OK he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:56 schreef Specularium het volgende:
Niks mis met in de kont zolang Voorboi niet achter je staat.Ridder Peunage met zijn paarsgepunte lans bij het ringsteken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt sowieso nooit geneukt, je bent een maagd..quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan en wil me er eigenlijk niets bij voorstellen![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ridder Peunage met zijn paarsgepunte lans bij het ringsteken.
nee nou dat lijkt me schrikken hoor als je net goed bezig bentquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dan is het opeens NIET OK he?
Gaan we weerquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso nooit geneukt, je bent een maagd..
Ik ben waar ik benquote:
Ik ben waar ik benquote:
wou je um soms ff helpen ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso nooit geneukt, je bent een maagd..
Nou... ik heb hem nooit gezien maar als het lekker isquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee nou dat lijkt me schrikken hoor als je net goed bezig bent
komt voorover ineens hallo zeggen
Nee, die gaat er niet op inquote:
Dan zou je wel willen dat Voorkant je in de bips neemt?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou... ik heb hem nooit gezien maar als het lekker is
Eerst pics zei ie.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die gaat er niet op in
wel gek, ik vroeg om picsquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die gaat er niet op in
Die wil ik, Peunagequote:Op zaterdag 28 september 2013 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ridder Peunage met zijn paarsgepunte lans bij het ringsteken.
Nee maar hij mag wel meedoen. Geen woorden in mijn mond leggen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zou je wel willen dat Voorkant je in de bips neemt?
ik weet het nog niet hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou... ik heb hem nooit gezien maar als het lekker is
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben waar ik ben
[..]
Ik ben waar ik ben
Daarstraks nog niet! Je liegt gewoon... Wat moet ik nu denken van dit hele Stuart is de duivel verhaal?? Wat kunnen we nog geloven???quote:
WAAROM NIET?quote:
Die willen gelijk het hele forum sluitenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:59 schreef arjan1112 het volgende:
ik ga dit topic melden op het sgp hoofdkwartier.
Hij mag dus ook niet in de mond?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar hij mag wel meedoen. Geen woorden in mijn mond leggen.
OK ik heb alweer teveel gezegd geloof ik
Nee, en het is een enge moslim ook nog..quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je toevallig pics van hem?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Hij mag dus ook niet in de mond?
hihihihhaho ingekopt.
das de 10/10 van vanavond hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:00 schreef Latert het volgende:
[..]
hihihihhaho ingekopt.
Ik neem ook nog maar een Strongbowquote:
Ik haat Stu...quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Daarstraks nog niet! Je liegt gewoon... Wat moet ik nu denken van dit hele Stuart is de duivel verhaal?? Wat kunnen we nog geloven???
fixedquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:00 schreef Karina het volgende:
[..]ik ga nog wat wijn pakken pakken.
Corrie had weleens in dit topic gezegd dat er niks raars aan is om hem slap in de mond te nemen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:00 schreef Latert het volgende:
[..]
hihihihhaho ingekopt.
OK nu pak ik de hele fles erbij.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie had weleens in dit topic gezegd dat er niks raars aan is om hem slap in de mond te nemen.
Likewisequote:Op zaterdag 28 september 2013 02:01 schreef Karina het volgende:
Hopelijk word ik zo teut dat ik morgen niets meer weet van dit topic.
Ik zou willen dat ik bier in huis hadquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:01 schreef Karina het volgende:
Hopelijk word ik zo teut dat ik morgen niets meer weet van dit topic.
Karina, is VIESquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:02 schreef Drugshond het volgende:
Ben solidair met K. Heb hier nog een fles Zinfandel.
Wel geil gezicht, dat haar hoofd langzaam omhoog wordt geduwd als hij begint te groeien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie had weleens in dit topic gezegd dat er niks raars aan is om hem slap in de mond te nemen.
Je hebt wel over iedereen een meningquote:
nix mis met Corriequote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie is helemaal niet vies.
Zelfde als wat ik tegen sp3c zei.quote:
Duhhh.. Corrie is uhm.. LIEF!quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie is helemaal niet vies.
Daar twijfelde je te lang, liegbeest.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Duhhh.. Corrie is uhm.. LIEF!
quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Duhhh.. Corrie is uhm.. LIEF!
iK WIL peunage, NUquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:04 schreef sp3c het volgende:
en ga dr niet nog meer zitten beledigen want ik ben zo wel weer aardig genoeg geweest voor dr
ik ben toch gvd ridder Peunage niet
als mod hequote:
damnquote:
Heejquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:06 schreef Drugshond het volgende:
Karina krijgt wel altijd een gratis Chinese kalander. Die ze verwerkt tot jurkje.
Die heeft gister geduelleerd met f1978, en is daarbij hard van zijn paard gedonderd. Nu ligt hij in het gips.quote:
Oh voor jou ook eenquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog gezegd vandaag. Maar je gaat alleen in op de beledigingen.
Ja, echt..quote:
zie je dat krijg je ervanquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Die heeft gister geduelleerd met f1978, en is daarbij hard van zijn paard gedonderd. Nu ligt hij in het gips.
F1978, de Zwarte ridder van dit forum. Zal dus wel groot geschapen zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Die heeft gister geduelleerd met f1978, en is daarbij hard van zijn paard gedonderd. Nu ligt hij in het gips.
Corrie zit al in #TeamJohannes, jammer pik.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:07 schreef Specularium het volgende:
Als ik moest kiezen tussen #TeamWhiski en #TeamCorrie zou ik zeker voor #TeamCorrie gaan.
Minder flauwekulletjes daar.
Owke, deze straatcommando gaat weer op low-profile posten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej![]()
Nu gaan we dat weer krijgen.
In welk topic was dat?quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:06 schreef Latert het volgende:
[..]
f1978 ook niet zoquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:08 schreef sp3c het volgende:
#teamjohannes is niet echt een topshow
F1978 is een zielige trollquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
F1978, de Zwarte ridder van dit forum. Zal dus wel groot geschapen zijn.
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
F1978 is een zielige troll
Maar wel blank enzo...
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:08 schreef sp3c het volgende:
#teamjohannes is niet echt een topshow
Ben ook wel benieuwd. Disney heeft die rechten toch gekochtquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:08 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
komt star wars 7 nou nog een keer
Ik heb weleens een DM van hem gehadquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:10 schreef Specularium het volgende:
Ja hallo geef dan eens een link!
Wat moet ik nu met deze verhalen?
naja in verhouding zijn het toch allemaal 4tjesquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij vindt mijn team geen topshow?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd. Disney heeft die rechten toch gekocht
als je het gaat lopen meten dan istie niet lang genoeg dudequote:Op zaterdag 28 september 2013 02:11 schreef Drugshond het volgende:
Hoelang is je paarsgepunte lans?
Lang leve de wetenschap
Hmm, dan zie ik je over 10 min?quote:
waar?quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmm, dan zie ik je over 10 min?
THE UNUSED SMALL RAMPAGE EARTHWORMquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:11 schreef Drugshond het volgende:
Lang leve de wetenschap
Oh geen idee. Maar het leek mij wel een valide reden waarom Peunage niet aanwezig is vandaag. Kan ook dat hij een leven heeft gevonden, of de hele dag nog niet wakker is geworden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:10 schreef Specularium het volgende:
Ja hallo geef dan eens een link!
Wat moet ik nu met deze verhalen?
Zolang je de argumenten verzonnen hebt hoor ik het wel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
naja in verhouding zijn het toch allemaal 4tjes
das vrij grootquote:
Nu moet ik even echt op mijn vingers zitten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:12 schreef Karina het volgende:
[..]
THE UNUSED SMALL RAMPAGE EARTHWORM
Karin's Penis
Ability : None
Boven of onder?quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan hoor, straks heeft ze rooie stekeltjes.
ik kan niet iedere deur af in 10 minutenquote:
either way is not finequote:
Er klopt geen fuck van die app!quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:11 schreef Drugshond het volgende:
Lang leve de wetenschap
Ook daar bemoei je je mee?quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou niet gaan hoor, straks heeft ze rooie stekeltjes.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Er klopt geen fuck van die app!
THE LONELY PECKISH SCORPION
Latert's Penis
Ability : 22%
Ik ben ongesteld....quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan niet iedere deur af in 10 minuten
Ik bemoei mij vaak gewoon overal mee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook daar bemoei je je mee?
Als ik mijn echte naam gebruik ipv mijn online naam is de mijne groter. Dat kan niet kloppen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Er klopt geen fuck van die app!
THE LONELY PECKISH SCORPION
Latert's Penis
Ability : 22%
voel ik niets van, gewoon ff douchen achterafquote:
quote:
Nou, waar blijf je?quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
voel ik niets van, gewoon ff douchen achteraf
ik ben in Den Haagquote:
en nu?quote:
Haha Ik wist hetquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:20 schreef sp3c het volgende:
THE PRESUMPTUOUS PROFESSIONAL GUARDIAN DEITY
hexje's Penis
Ability : 33%
thaaaaaaats right
Hey het gaat over mijquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:21 schreef Latert het volgende:
THE LIGHTNING USELESS SUPERNOVA
Stuart's Penis
Ability : 30%
Nee dat linkje van jou was een Topshowquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:22 schreef Drugshond het volgende:
Is nu iedereen met een liniaal, rolmaat , meetlint of zo bezig ?
waar?quote:
En zijn collega danquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:23 schreef Latert het volgende:
Ik vind het maar een weinig valide app.
THE FLAME INDIVIDUAL UNICORN
Pauw's Penis
Ability : 38%
ja nee, dit gaat hem niet worden hoor op deze manierquote:
Mjah, een nachtelijk topic van de rails af gooien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat linkje van jou was een Topshow
Die klopt welquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:24 schreef Karina het volgende:
[..]
En zijn collega dan
THE PATHETIC SAD COPERNICUS
Paul's Penis
Ability : 4%
het zat al niet echt op de railsquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah, een nachtelijk topic van de rails af gooien.
Hoe wel?quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nee, dit gaat hem niet worden hoor op deze manier
Ja ik zit met popcorn en wacht op de pics.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:26 schreef Specularium het volgende:
Whisko wil hem erin hebben hoor.
adres lijkt me handigquote:
Nee, ik wil Peunquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:26 schreef Specularium het volgende:
Whisko wil hem erin hebben hoor.
gewoon ff dm'enquote:
Nee, hij feest arabisch.. Niet mijn dingquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dm hem. Misschien is hij nog wakker.
Gadver, niet te zuipen die zooiquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:28 schreef Stuart het volgende:
Ik neem nog één Strongbow en dan ga ik maar een slapen
Je weet niet eens zeker of het een moslim is.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij feest arabisch.. Niet mijn ding
Dus je wilt hem wel maar toch niet?quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan jouw ding worden. Je wil hem toch?quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker. Drink graag cider. Ook Magners, Bulmers en Aspallquote:Op zaterdag 28 september 2013 02:30 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Gadver, niet te zuipen die zooi
Uh ik weet precies wat ik wil, nu niet over mij beginnen he?quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus je wilt hem wel maar toch niet?
Lijkt Corrie wel.
Ali B, Ja of nee?quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik weet precies wat ik wil, nu niet over mij beginnen he?
Dat is dus geen antwoord.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tegen zijn haar nee tegen de rest.
Daar schiet niemand dus wat mee op.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tegen zijn haar nee tegen de rest.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:31 schreef arjan1112 het volgende:
Jij bent toch getrouwt met Tong80 Karina ?
Jawel man. Niet weer het leukleuk verhaal he?quote:
Tong,quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:31 schreef arjan1112 het volgende:
Jij bent toch getrouwt met Tong80 Karina ?
Nee want die is getrouwd.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Daar schiet niemand dus wat mee op.
Volgende: Ronald de Boer, ja of nee?
Ik heb van de week nog MK gespeeld.quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:33 schreef Specularium het volgende:
Ik ben met Corrie getrouwd, soms mag ik op haar Nintendo spelen.
Liu Kang, ja of nee?quote:Op zaterdag 28 september 2013 02:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb van de week nog MK gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |