ik deed mijn hand in mijn broekquote:
Gelukkig heb ik niet zoveel postsquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geef een directe link dan.
Waar moet ik anders naar zoeken?
Nee liever niet alsjeblieft, ik ga niet alles vertellen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:39 schreef Specularium het volgende:
Maar het gaat nu even niet over Corrie die iets plakkends doet jongens.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel of je was gelijk met mij.
Ah kut je was eerder.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geef een directe link dan.
Waar moet ik anders naar zoeken?
Ik ben daar wel keihard geweest over de parkeerkunsten van vrouwenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:40 schreef Latert het volgende:
"Waarom zeggen veel mannen dat vrouwen niet kunnen rijden?"
Misschien daar?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben daar wel keihard geweest over de parkeerkunsten van vrouwen
Ik heb altijd weekendquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:40 schreef sp3c het volgende:
het is hier wel een tikje vijandig vandaag mensen
het is verdorie weekend
Lekker inderdaad na een lange week. Vooralsnog weinig plannen maar ik ga vooral lekker relaxenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:40 schreef sp3c het volgende:
het is hier wel een tikje vijandig vandaag mensen
het is verdorie weekend
En vervolgens opgeschept over hoe jij altijd alle katten weet te raken?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die periodes worden wel steeds langer. Toen was ik 11 of bijna 12quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Stu's fans zijn zijn fans niet meer... En er zijn vrienden bij die hem al al 15 jaar steunden. Ik weet dat ik rancuneus en bizar klink. Je hoeft het ook niet te geloven.
Nog steeds te vaag... Noem eens (een paar) voorbeelden?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Stu's fans zijn zijn fans niet meer... En er zijn vrienden bij die hem al al 15 jaar steunden. Ik weet dat ik rancuneus en bizar klink. Je hoeft het ook niet te geloven.
Ik heb Ruud Gullit een keer gezien bij van de Linde in Amsterdam waar wij ijs hebben gegetenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:43 schreef Karina het volgende:
Heeft niemand iets leuks te vertellen? Anders ga ik naar bed.
Ja, hij is geen fan meer van me though want ik woon niet meer in Nederlandquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:44 schreef sp3c het volgende:
is Ruud Gullit 1 van die oude vrienden?
Laten we het zo zeggen... Badr Hari was niet de eerste.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:44 schreef sp3c het volgende:
is Ruud Gullit 1 van die oude vrienden?
Volgende keer ga ik keihard op je dikke reet slaan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:43 schreef Karina het volgende:
Je kwam misschien kattig over.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof je dat durftquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik keihard op je dikke reet slaan.
Vast..quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, hij is geen fan meer van me though want ik woon niet meer in Nederland
Mijn favoriete actrice is Jessica Alba.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:43 schreef Karina het volgende:
Daarbij komt nog dat ik wel eens heb gepost dat ik allergisch ben voor katten. Dat heeft natuurlijk niet geholpenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kwam misschien kattig over.
Mijn favoriete SP karakter is Buttersquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn favoriete actrice is Jessica Alba.
Tem is ook allergisch voor katten,quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarbij komt nog dat ik wel eens heb gepost dat ik allergisch ben voor katten. Dat heeft natuurlijk niet geholpen
wel dapper dat je er iedere keer op gaat zitten danquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarbij komt nog dat ik wel eens heb gepost dat ik allergisch ben voor katten. Dat heeft natuurlijk niet geholpen
Ja, nou ja, voor Nederland is dat toch een groot voetballer en bekend man? Plus, het is echt waarquote:
Mijnes is Randy.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn favoriete SP karakter is Butters
Hahahahahaquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel dapper dat je er iedere keer op gaat zitten dan
Mag Butters bij jou hetzelfde doen als wat hij bij Paris Hilton deed?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn favoriete SP karakter is Butters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |