SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi Smile like you mean it
www.wefut.com
Jawel doe alsjeblieft wel een verslag van DE dag. Alsjeblieft DS2. Ik smeek je om een verslag.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
TTIk ga nu geen verslag van de dag doen, ik heb namelijk al over mijn beste deals verteld. Ik hoop dat de prijzen morgen weer wat hoger liggen. gr gr
hall0n en wlekom bij mij persentatiequote:Op zaterdag 28 september 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
TTIk ga nu geen verslag van de dag doen, ik heb namelijk al over mijn beste deals verteld. Ik hoop dat de prijzen morgen weer wat hoger liggen. gr gr
er schijnt een mogelijkheid geweest te zijn om consumables te duplicatenquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar iemand die wat kan vertellen over die glitch?
Niemand die het even wilt uitleggen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
er schijnt een mogelijkheid geweest te zijn om consumables te duplicaten
Ik hoopte dat het in DS2 zijn verslag zou staan...quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar iemand die wat kan vertellen over die glitch?
Pino0 is echt een eindbaasquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:21 schreef dion_v_k het volgende:
Mooie post om het topic te starten![]()
[ afbeelding ]
Geduld... om 00:29:59 komt er echt nog wel een verslagje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:26 schreef Kamikazie het volgende:
Stijn Schaars
[..]
Ik hoopte dat het in DS2 zijn verslag zou staan...
kan nog steeds.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
er schijnt een mogelijkheid geweest te zijn om consumables te duplicaten
Staat een filmpje van op Youtube, is ook in het vorige topic gepost.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Niemand die het even wilt uitleggen.
Ooh, denk niet dat ik het ga doen. Te riskant lijkt me, heb net 60 euro in packs gestoken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Staat een filmpje van op Youtube, is ook in het vorige topic gepost.
Contracten van je consumables naar je TP zetten en vervolgens weer terug naar je club verplaatsen.
Eerst had je ze alle 8 op de TP gezet en ook alle 8 weer terug naar je club, waar er dan ineens 9 staan.
TAADAAAAAAAAhhhh
Snel en sterk, wat wil je nog meer?quote:
Net alsof jij hem kan betalenquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Snel en sterk, wat wil je nog meer?
En hij speelt bij Zenit, dus hij is in mijn team te implementeren.
Ik doe het ook niet, schijnt alleen op de console te werken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ooh, denk niet dat ik het ga doen. Te riskant lijkt me, heb net 60 euro in packs gestoken.
Ja doei.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:30 schreef Maoist het volgende:
[..]
kan nog steeds.
Club > Trade list > Club = duplicaten
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof jij hem kan betalen
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja doei.Je kunt ook gewoon meteen om m'n wachtwoord vragen.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Staat een filmpje van op Youtube, is ook in het vorige topic gepost.
Contracten van je consumables naar je TP zetten en vervolgens weer terug naar je club verplaatsen.
Eerst had je ze alle 8 op de TP gezet en ook alle 8 weer terug naar je club, waar er dan ineens 9 staan.
TAADAAAAAAAAhhhh
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die dit geloven.![]()
Naïef, jezus. Al die filmpjes zijn nep.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja doei.Je kunt ook gewoon meteen om m'n wachtwoord vragen.
quote:
als kiespijn zul je bedoelen.quote:
Waarom in godsnaam Santana en die RBquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:39 schreef gazhims3lv het volgende:
Kheb hem nu in dit team
[ afbeelding ]
harde feiten, kan er niets aan doen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat doe je stoer man
Ik toon mijn emotionele kant aan je en jij doet zo. Domme kneus.
Omdat Luiz en Dani Alves nog te duur zijn door completing glitch en ze spelen voor de rest chillquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam Santana en die RB
Praat je altijd in meervoud over jezelf?quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
harde feiten, kan er niets aan doen.
mooier kunnen we het niet maken.
Dante en Rafinha groetjes graag gedaanquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:44 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Omdat Luiz en Dani Alves nog te duur zijn door completing glitch en ze spelen voor de rest chill
Ja, maar dan nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dante en Rafinha groetjes graag gedaan
xx
Hoax, je hebt geen vriendenquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:48 schreef Djeetje het volgende:
Lindgren vriend van me deed het en het werkte..
quote:
wij de koninginquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Praat je altijd in meervoud over jezelf?
Slechte troll.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:48 schreef Djeetje het volgende:
Lindgren vriend van me deed het en het werkte..
lukakuquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:53 schreef FCsuarez het volgende:
nog iemand die een redelijke BPL spits aan kan bevelen? benteke geen optie meer.
en sterkquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sowieso. Depay ook. Balvast ook voor zon snelle speler, lekker smooth ook.
Ik geloof het niet.quote:
Bukharov is ook sterk.quote:
We moeten wel telkens dezelfde team manager hebben ivm de kleur die je bentquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Divisie 1 is niet ver weg meer.
Doe jij dat maar vanaf nuquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
We moeten wel telkens dezelfde team manager hebben ivm de kleur die je bent
Je moet ook wel erg no-lifen wil je er veel profit uit halen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik geloof het niet.Ga het ook maar niet proberen. Kom wel gewoon eerlijk aan mijn coins.
Ik vind het ook maar vaag. Het is gewoon weer bullshit. Vorige week ook al die duplicationhoax van Pascal.. Gebeurt te vaak.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:58 schreef Zhano het volgende:
Dit topic kon net zo goed in het chinees zijn, dan snapte ik er even veel van
Soldado valt me wat tegenquote:
Ik kan er ook een Russisch topic van machen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:58 schreef Zhano het volgende:
Dit topic kon net zo goed in het chinees zijn, dan snapte ik er even veel van
Daar hoef jij alleen maar voor te posten, dan komen die vanzelf welquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan er ook een Russisch topic van machen.
slutskyquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tb;drquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
beter doen ze eerst die completing bug... stap voor stapquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Daar hoef jij alleen maar voor te posten, dan komen die vanzelf wel
Lijkt inderdaad op chinees verder, hoop dat ea het fixt zodat we weer aan de gang kunnen
Жано, заткнись!quote:
als er echt een glitch is is dit ook geen SMLENO meerquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:08 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SMLENO (ja, 2 keer)
Cmлэноquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:08 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SMLENO (ja, 2 keer)
Het geldt niet voor spelers hèquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als er echt een glitch is is dit ook geen SMLENO meer
nog niet terug gelezenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:10 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Het geldt niet voor spelers hè
twitter:RobHodson_ twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 01:09:00Issues regarding duplicated consumables are being investigated. Looks like some people used an ingame exploit to cheat. Expect the banhammer. reageer retweet
haha goejen mopquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:13 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 01:09:00Issues regarding duplicated consumables are being investigated. Looks like some people used an ingame exploit to cheat. Expect the banhammer. reageer retweet
Haha lekker voor je.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:13 schreef Lindgren. het volgende:
Die goal van Locadia was echt lekkerquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:15 schreef ThadCastle het volgende:
Godver. Zij waren wel beter dan vorige tegenstanders. ZoetLocadia
Ja Vertonghen was wel goed. Nog ff titel binnenhalen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die goal van Locadia was echt lekker
Maar zij waren ook Tottenham tegen PSV...
Is goed.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja Vertonghen was wel goed. Nog ff titel binnenhalen?
Zijn workrates staan nog niet op futhead en zijn van groot belang voor het bouwen van silverteams.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Koevermans niet. Wat is je punt?
Tijd voor wefut dan, die hebben ze welquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zijn workrates staan nog niet op futhead en zijn van groot belang voor het bouwen van silverteams.
Auw, 1-0 achter door een omhaal tegen een volledig Karlsruhrer SC team.
ik nietquote:
?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zijn workrates staan nog niet op futhead en zijn van groot belang voor het bouwen van silverteams.
Auw, 1-0 achter door een omhaal tegen een volledig Karlsruhrer SC team.
Weet ik.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Ik heb zijn ingame stats bij de hand en het is high-high.
Oeeee Wefut 2.0quote:
Bakkali gewoon door proberen... iets minder pace iets meer controle misschien ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:36 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
Narsingh vind ik niet zo goedDuels verliest hij bijna elke keer
Begint de Aids nu ook eindelijk je hersens aan te tasten? Niet zo raar aangezien het je fysiek al helemaal gesloopt heeft gezien die foto die je laatst postequote:Op zaterdag 28 september 2013 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar vaag. Het is gewoon weer bullshit. Vorige week ook al die duplicationhoax van Pascal.. Gebeurt te vaak.
bakkali is ook niet al te sterkquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:36 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
Narsingh vind ik niet zo goedDuels verliest hij bijna elke keer
Die is nog slapperquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bakkali gewoon door proberen... iets minder pace iets meer controle misschien ?
Anders de Wijn op de flank en Park middenveld.
Quintero die speelde echt smoothquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Corners OP.![]()
![]()
Riascos is moeilijk van de bal te zetten
Die goal van Matavz was echt lekkerquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die is nog slapper
Het middenveld houd zich beter staande dan ik zou denken. Schaars is echt een baas, Jetro en Zoet ook
O nice, even downloaden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Yo Mr White
Nieuwe album Alter Bridge is weer ziek hoor
Ja idd. Wist niet eens dat hij erin stond hahaquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die goal van Matavz was echt lekker
2 uur altijdquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:40 schreef Alovenac het volgende:
Heuj spelers zijn eindelijk van completing af.
Geen daily gifst meer?
sukkeltJjquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:36 schreef Maoist het volgende:
[..]
Begint de Aids nu ook eindelijk je hersens aan te tasten? Niet zo raar aangezien het je fysiek al helemaal gesloopt heeft gezien die foto die je laatst poste
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:36 schreef Maoist het volgende:
[..]
Begint de Aids nu ook eindelijk je hersens aan te tasten? Niet zo raar aangezien het je fysiek al helemaal gesloopt heeft gezien die foto die je laatst poste
Is een afkorting. M'n andere oma is soms tyfusirritant. En hij is uiteraard haar kleinzoon. Iets van oorzaak - gevolg op grotere schaal. Jammer zulks. Fixed. Slotje.quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is een afkorting. M'n andere oma is soms tyfusirritant. En hij is uiteraard haar kleinzoon. Fixed. Slotje.
Leuke spelmodus inderdaadquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:49 schreef ThadCastle het volgende:
2v2 is wel echt een goeie toevoeging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |