SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi Smile like you mean it
www.wefut.com
Jawel doe alsjeblieft wel een verslag van DE dag. Alsjeblieft DS2. Ik smeek je om een verslag.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
TTIk ga nu geen verslag van de dag doen, ik heb namelijk al over mijn beste deals verteld. Ik hoop dat de prijzen morgen weer wat hoger liggen. gr gr
hall0n en wlekom bij mij persentatiequote:Op zaterdag 28 september 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
TTIk ga nu geen verslag van de dag doen, ik heb namelijk al over mijn beste deals verteld. Ik hoop dat de prijzen morgen weer wat hoger liggen. gr gr
er schijnt een mogelijkheid geweest te zijn om consumables te duplicatenquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar iemand die wat kan vertellen over die glitch?
Niemand die het even wilt uitleggen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
er schijnt een mogelijkheid geweest te zijn om consumables te duplicaten
Ik hoopte dat het in DS2 zijn verslag zou staan...quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar iemand die wat kan vertellen over die glitch?
Pino0 is echt een eindbaasquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:21 schreef dion_v_k het volgende:
Mooie post om het topic te starten![]()
[ afbeelding ]
Geduld... om 00:29:59 komt er echt nog wel een verslagje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:26 schreef Kamikazie het volgende:
Stijn Schaars
[..]
Ik hoopte dat het in DS2 zijn verslag zou staan...
kan nog steeds.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
er schijnt een mogelijkheid geweest te zijn om consumables te duplicaten
Staat een filmpje van op Youtube, is ook in het vorige topic gepost.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Niemand die het even wilt uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |