SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi Smile like you mean it
www.wefut.com
Jawel doe alsjeblieft wel een verslag van DE dag. Alsjeblieft DS2. Ik smeek je om een verslag.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
TTIk ga nu geen verslag van de dag doen, ik heb namelijk al over mijn beste deals verteld. Ik hoop dat de prijzen morgen weer wat hoger liggen. gr gr
hall0n en wlekom bij mij persentatiequote:Op zaterdag 28 september 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
TTIk ga nu geen verslag van de dag doen, ik heb namelijk al over mijn beste deals verteld. Ik hoop dat de prijzen morgen weer wat hoger liggen. gr gr
er schijnt een mogelijkheid geweest te zijn om consumables te duplicatenquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar iemand die wat kan vertellen over die glitch?
Niemand die het even wilt uitleggen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
er schijnt een mogelijkheid geweest te zijn om consumables te duplicaten
Ik hoopte dat het in DS2 zijn verslag zou staan...quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar iemand die wat kan vertellen over die glitch?
Pino0 is echt een eindbaasquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:21 schreef dion_v_k het volgende:
Mooie post om het topic te starten![]()
[ afbeelding ]
Geduld... om 00:29:59 komt er echt nog wel een verslagje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:26 schreef Kamikazie het volgende:
Stijn Schaars
[..]
Ik hoopte dat het in DS2 zijn verslag zou staan...
kan nog steeds.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
er schijnt een mogelijkheid geweest te zijn om consumables te duplicaten
Staat een filmpje van op Youtube, is ook in het vorige topic gepost.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Niemand die het even wilt uitleggen.
Ooh, denk niet dat ik het ga doen. Te riskant lijkt me, heb net 60 euro in packs gestoken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Staat een filmpje van op Youtube, is ook in het vorige topic gepost.
Contracten van je consumables naar je TP zetten en vervolgens weer terug naar je club verplaatsen.
Eerst had je ze alle 8 op de TP gezet en ook alle 8 weer terug naar je club, waar er dan ineens 9 staan.
TAADAAAAAAAAhhhh
Snel en sterk, wat wil je nog meer?quote:
Net alsof jij hem kan betalenquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Snel en sterk, wat wil je nog meer?
En hij speelt bij Zenit, dus hij is in mijn team te implementeren.
Ik doe het ook niet, schijnt alleen op de console te werken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ooh, denk niet dat ik het ga doen. Te riskant lijkt me, heb net 60 euro in packs gestoken.
Ja doei.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:30 schreef Maoist het volgende:
[..]
kan nog steeds.
Club > Trade list > Club = duplicaten
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof jij hem kan betalen
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja doei.Je kunt ook gewoon meteen om m'n wachtwoord vragen.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Staat een filmpje van op Youtube, is ook in het vorige topic gepost.
Contracten van je consumables naar je TP zetten en vervolgens weer terug naar je club verplaatsen.
Eerst had je ze alle 8 op de TP gezet en ook alle 8 weer terug naar je club, waar er dan ineens 9 staan.
TAADAAAAAAAAhhhh
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die dit geloven.![]()
Naïef, jezus. Al die filmpjes zijn nep.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja doei.Je kunt ook gewoon meteen om m'n wachtwoord vragen.
quote:
als kiespijn zul je bedoelen.quote:
Waarom in godsnaam Santana en die RBquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:39 schreef gazhims3lv het volgende:
Kheb hem nu in dit team
[ afbeelding ]
harde feiten, kan er niets aan doen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat doe je stoer man
Ik toon mijn emotionele kant aan je en jij doet zo. Domme kneus.
Omdat Luiz en Dani Alves nog te duur zijn door completing glitch en ze spelen voor de rest chillquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam Santana en die RB
Praat je altijd in meervoud over jezelf?quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
harde feiten, kan er niets aan doen.
mooier kunnen we het niet maken.
Dante en Rafinha groetjes graag gedaanquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:44 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Omdat Luiz en Dani Alves nog te duur zijn door completing glitch en ze spelen voor de rest chill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |