Ja, maar dan nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dante en Rafinha groetjes graag gedaan
xx
Hoax, je hebt geen vriendenquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:48 schreef Djeetje het volgende:
Lindgren vriend van me deed het en het werkte..
quote:
wij de koninginquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Praat je altijd in meervoud over jezelf?
Slechte troll.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:48 schreef Djeetje het volgende:
Lindgren vriend van me deed het en het werkte..
lukakuquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:53 schreef FCsuarez het volgende:
nog iemand die een redelijke BPL spits aan kan bevelen? benteke geen optie meer.
en sterkquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sowieso. Depay ook. Balvast ook voor zon snelle speler, lekker smooth ook.
Ik geloof het niet.quote:
Bukharov is ook sterk.quote:
We moeten wel telkens dezelfde team manager hebben ivm de kleur die je bentquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Divisie 1 is niet ver weg meer.
Doe jij dat maar vanaf nuquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
We moeten wel telkens dezelfde team manager hebben ivm de kleur die je bent
Je moet ook wel erg no-lifen wil je er veel profit uit halen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik geloof het niet.Ga het ook maar niet proberen. Kom wel gewoon eerlijk aan mijn coins.
Ik vind het ook maar vaag. Het is gewoon weer bullshit. Vorige week ook al die duplicationhoax van Pascal.. Gebeurt te vaak.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:58 schreef Zhano het volgende:
Dit topic kon net zo goed in het chinees zijn, dan snapte ik er even veel van
Soldado valt me wat tegenquote:
Ik kan er ook een Russisch topic van machen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:58 schreef Zhano het volgende:
Dit topic kon net zo goed in het chinees zijn, dan snapte ik er even veel van
Daar hoef jij alleen maar voor te posten, dan komen die vanzelf welquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan er ook een Russisch topic van machen.
slutskyquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tb;drquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
beter doen ze eerst die completing bug... stap voor stapquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Daar hoef jij alleen maar voor te posten, dan komen die vanzelf wel
Lijkt inderdaad op chinees verder, hoop dat ea het fixt zodat we weer aan de gang kunnen
Жано, заткнись!quote:
als er echt een glitch is is dit ook geen SMLENO meerquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:08 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SMLENO (ja, 2 keer)
Cmлэноquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:08 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SMLENO (ja, 2 keer)
Het geldt niet voor spelers hèquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als er echt een glitch is is dit ook geen SMLENO meer
nog niet terug gelezenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:10 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Het geldt niet voor spelers hè
twitter:RobHodson_ twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 01:09:00Issues regarding duplicated consumables are being investigated. Looks like some people used an ingame exploit to cheat. Expect the banhammer. reageer retweet
haha goejen mopquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:13 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 01:09:00Issues regarding duplicated consumables are being investigated. Looks like some people used an ingame exploit to cheat. Expect the banhammer. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |