SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IVZwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Met haarquote:
AH, dat was hetquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN, DIT IS LEO ALKEMADE EN DIT IS EEN SKETCH VAN DE SLUIPSCHUTTERS.
A.S MAANDAG TE ZIEN BIJ BNN
Dat dus. GMTA.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:38 schreef Masspa het volgende:
De dikke versie van Leo Alkemade. Om te zien dan.
Uit mijn reetquote:
En dan Toos Tietloos Linda zienquote:
In SHO nog na te geilen over Sonja.quote:
Ik ben nu heel erg benieuwd wat voor werk hij doet.quote:
#ikbenwieikbenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:50 schreef Cee het volgende:
Iets gemist? Ik heb alleenPyke
meegekregen.
Ja, iemand die Sansika heet. Echt iets voor jouquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:50 schreef Cee het volgende:
Iets gemist? Ik heb alleenPyke
meegekregen.
Zal ze ook doen voor de spiegel met mobieltje.quote:
selfies met ducklips >.<quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zal ze ook doen voor de spiegel met mobieltje.
Half uurtjequote:Op vrijdag 27 september 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
Oh ik dacht dat dit nog maar 10 minuten duurde.
Waar blijven de drie kruizen?quote:
Had ik nog niet naar gekeken, maar ze is kleiner dan Martijn. Dat schiet dan inderdaad niet op.quote:
Zielig verhaal want vader niet hier.quote:
Kaliber Nikitaquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Waarom gaat dit door??
Ze vielen op de knop.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Waarom gaat dit door??
Omdat ze het een mooi nummer vinden.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Waarom gaat dit door??
Klopt. Alleen Ali is nog ergerquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:00 schreef Day het volgende:
Wat lult die Marco toch ontzettend uit z'n nek!
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:00 schreef Day het volgende:
Wat lult die Marco toch ontzettend uit z'n nekbroek!
Krullen, bahquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:01 schreef oLexie het volgende:
[..]
Nee, mooi haar! Moet alleen wat serum in.
nee, heb een lichte golfquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:02 schreef oLexie het volgende:
[..]
Je hebt zelf zeker krullen ofniet?
M'n zus hekelt haar krullen.
Oh, tik 'm aan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
nee, heb een lichte golf
Daarom kwam ze zo verquote:
Allebei, kun je niet luisteren ?quote:
En een schaar om het gelijk te makenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:01 schreef oLexie het volgende:
[..]
Nee, mooi haar! Moet alleen wat serum in.
kan echt niet hehquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:03 schreef hunter2011 het volgende:
Oorknopjes in de kleur van de blouse
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Gerrie is wel wat hipper dan vorig jaar
nog steeds niet uberhipquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Gerrie is wel wat hipper dan vorig jaar
O.o Hij ziet eruit en gedraagt zich als een Fokkerquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Die broer is wel goed te doen
Wie?quote:
zagen maar meer fokkers er zo uitquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
O.o Hij ziet eruit en gedraagt zich als een Fokker
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef Cee het volgende:
You sing it best when you sing nothing at all.
Hij loenst met zijn rechter oog..quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
zagen maar meer fokkers er zo uit
Tot 'ie doorging in de verkeerde toonsoortquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:06 schreef iBenny het volgende:
Het is best oke. Ik heb slechtere door zien gaan
Beetje nerdie dus :-)quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
O.o Hij ziet eruit en gedraagt zich als een Fokker
Ik dans zelfs beter. Ik beweeg altijd mijn kleine teenquote:
Beter met 1 dan met 2quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij loenst met zijn rechter oog..
wehehequote:Op vrijdag 27 september 2013 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dans zelfs beter. Ik beweeg altijd mijn kleine teen
Dan had Trijntje moeten draaienquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hij loenst met zijn rechter oog..
Is dit nog niet de Edwin Evers band met het repertoire van een LP?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, met zo'n nummer kun je niets van jezelf laten zien.
Die uitgrbreide uitleg waarom ze niet gedrukt heeft, gaat ook vervelen.quote:
Ik vind hem minder irritant juistquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:08 schreef iBenny het volgende:
Vroeger was Marco nog wel oke. Nu ga ik me steeds meer aan hem ergeren
Precies, gejat van uberjurylid Barryquote:
Hij heeft het zo enorm in zijn bol....quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind hem minder irritant juist
Leona moest sowieso winnen had ik vorig jaar het gevoelquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:09 schreef Joooo-pi het volgende:
ohja, Trijntje had een hekel aan haar
Bulletje > Barryquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, gejat van uberjurylid Barry
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, gejat van uberjurylid Barry
Ik ben bang van wel jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, dat is het enige wat we onthouden van deze aflevering
Ja, want ze ging linea recta het schnabbelcircuit in.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Leona moest sowieso winnen had ik vorig jaar het gevoel
Marco is bulletje, die wil ook alleen maar dekken.quote:
datquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, want ze ging linea recta het schnabbelcircuit in.
Oh ik zap altijd tijdens reclamesquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Laten ze de hele week al zien in reclames
en terecht. saaie pief is die gerriequote:Op vrijdag 27 september 2013 22:09 schreef Joooo-pi het volgende:
ohja, Trijntje had een hekel aan haar
dat dus, matig allemaal, ook al zag ik niet eens allesquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:13 schreef hunter2011 het volgende:
Tot nu toe slechtste aflevering van het seizoen, vrees dat geen enkele kandidaat van vanavond de liveshows gaat halen
Arjan was nog wel oke en ik verwacht dat Gerrie het ook wel oke zal gaan doen. Maar inderdaad het is allemaal wat mwoah-mwoahquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:13 schreef hunter2011 het volgende:
Tot nu toe slechtste aflevering van het seizoen, vrees dat geen enkele kandidaat van vanavond de liveshows gaat halen
Ik heb eigenlijk nog niet bij een kandidaat gedacht 'die is supergoed, moet gaan winnen'quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:13 schreef hunter2011 het volgende:
Leona gaat toch weer meedoen aan de beste zanger van Nederlandquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, want ze ging linea recta het schnabbelcircuit in.
Ligt aan het spelquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:14 schreef Pheno het volgende:
Ik speel ondertuissen een game op de 3DS, zegt genoeg wat ik ervan vind
Animal Crossing. Net een zilveren medaille gehaald voor duikenquote:
Ja dat dacht ik ook al, maar wist het niet zeker.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:15 schreef Day het volgende:
Dit is toch Halina van Rijn? (beijenkorf reclame).
Die is wel tofquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Animal Crossing. Net een zilveren medaille gehaald voor duiken
Ik hoop dat die hysterische heks van vorige week met die enge ogen ver gaat komen, kan je tenminste nog lachen. En ook die arrogante Yuli..quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog niet bij een kandidaat gedacht 'die is supergoed, moet gaan winnen'
op je voorhoofd!quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt ook al een afspraak bij de tattooboer gemaakt voor zo'n tattoo?
World of Warcraft of:quote:
Ilse moet zo eerst de stoel stuck maken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:18 schreef Stickertje het volgende:
Ja hoor, helemaal geen voorkennis ofzo
dat laatstequote:
Nogal hequote:
Hihaho!quote:
we hebben hier sowieso ergernis kandidaten nodigquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:17 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die hysterische heks van vorige week met die enge ogen ver gaat komen, kan je tenminste nog lachen. En ook die arrogante Yuli..
Oh echt wel, net zo'n saaie schoenendoos.quote:
Niet voor ali.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet weer voor Trijntje kiezen hoor
Slaat ook nergens op.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Waarom doe je 2 jaar achter elkaar mee aan TVOH?
Zou niet moeten mogen
Ze is normaal vind ik, beetje zoals iedereen, maar ze is wel echt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh echt wel, net zo'n saaie schoenendoos.
Volvovrouwquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:23 schreef Stickertje het volgende:
Ze lijkt op zo'n voetbal moeder die haar koters in een stationwagen naar de club rijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |