quote:
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kwal waarom zit jij mij op te hitsen..
Haha, laughing out loud.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef franklop het volgende:
Owen Schumacher![]()
In het kader van de bezuinigingen kan hij dan ook de andere deelnemers doen. Bijv. Balkenende enzo
Ranja met een rietjequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haha, laughing out loud.
Ik zie het helemaal voor me. Of als Frank de Grave.
Ik heb niet echt het idee dat de andere twee programma's er echt héél erg bovenuit springen (komt misschien omdat ik de andere programma's ook nog nooit gezien hebquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:25 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het dit jaar toch lukken?
Ze heeft ook nog een heel leuk karakter.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ken Sofie van den Enk niet, maar ze ziet er uit alsof ik er wel een beschuitje mee zou willen eten.
Dan is de toekomstige mevrouw Vermeer bekend.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog een heel leuk karakter.
Ze is al milf en getrouwd enzo. Maar alles kan kapot natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is de toekomstige mevrouw Vermeer bekend.
Enige nadeel is dat er nog niet enkele honderden Sofie gifjes bestaan, maar dat regel ik nog wel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is al milf en getrouwd enzo. Maar alles kan kapot natuurlijk.
Ik heb maar vast gesmst in de hoop dat ze alle smserts met een scoop belonenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:25 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het dit jaar toch lukken?
Giovanca niet adorerenquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:26 schreef Cee het volgende:
Mij maakt het niet zoveel uit wie er meedoet. Zolang het maar iedereen behalve Jandino en Giovanca is. Ondefinieerbare aversie tegen die clowns. Eigenlijk maakt het me dus wel veel uit.
Is het al januari?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Van m'n leven niet, met d'r gezapige doebiedoewa muziek en, en... alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |