korsakoffquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:25 schreef sp3c het volgende:
ik wil iets met speklapjes eten
maar ik weet nog niet wat
nee slimmerik, dat zou betekenen dat ik het een uur geleden wel wistquote:
Het is niet zo'n Asylumfilm maar hij is wel een dikke 9/10.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:50 schreef sp3c het volgende:
Voorstopper zijn erectie is nu al niet meer te houden
Is een must see.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:52 schreef sp3c het volgende:
lol ... met Tom Green
ik zet hem op de misschien lijst
Omg wat toevallig! Zit net met een vriendin een torrent te zoeken omdat we die film allebei wilden zien, en nu lees ik dit.quote:
Hij is op tv vanavond. Alleen wel met reclame, dus misschien kan je hem beter downloaden.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omg wat toevallig! Zit net met een vriendin een torrent te zoeken omdat we die film allebei wilden zien, en nu lees ik dit.
Hmja maar wel met ondertitels enzo, dus we wacten wel even geduldig.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij is op tv vanavond. Alleen wel met reclame, dus misschien kan je hem beter downloaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ook met ondertitels downloaden he?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja maar wel met ondertitels enzo, dus we wacten wel even geduldig.
Houden zo. Twitter is aids.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap bijzonder weinig van Twitter.
Ik moet wel met belangrijke fokkers als johannes vermeer, pino112 en corrie in contact kunnen blijven.quote:
Beetje scharen in de reclames.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:19 schreef sp3c het volgende:
al is mijn broek nog wel uit omdat dingetje met dr vriendin op de bank ligt
quote:
Nu krijgt ze gelijk een quotealert, Topshow.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt jij verdient af en toe een paar klappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |