De Pvda komt op voor de zwakkeren in de samenleving, behalve als ze een auto hebben.quote:Den Haag -
De Partij van de Arbeid wil in heel Den Haag betaald parkeren invoeren. Verder moeten huishoudens met meer dan één auto fors meer betalen voor een tweede vergunning.
De strafmaatregelen maken onderdeel uit van het eerste conceptprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen dat gisteren vertrouwelijk naar de achterban van de PvdA is verzonden. De sociaaldemocraten denken ook aan een taks op parkeervergunningen voor Hagenaars die een vervuilende auto hebben en aan een milieuzone voor heel Den Haag.
Na invoering van deze plannen verwacht de nu nog grootste partij in de gemeenteraad dat de behoefte aan parkeerplaatsen flink afneemt. De makers stellen voor om de vrijgekomen plekken te verbouwen tot grasveldjes
http://www.telegraaf.nl/o(...)_in_hele_stad__.html
Net als in Utrecht, waar het gemeentebestuur de binnenstad tot sperrgebiet wil maken voor oudere auto's.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:31 schreef Veldkamp het volgende:
Goed voor de economie en winkeliers ook. Automobilisten wegjagen. Vooral doen. PvdArmoede.
Dit dus, je denkt toch niet dat ik ga een vermogen ga betalen om te kunnen parkeren terwijl ik de lokale middenstand wil steunen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Net als in Utrecht, waar het gemeentebestuur de binnenstad tot sperrgebiet wil maken voor oudere auto's.
Prima. Andere steden genoeg om aankopen te doen en waar ik met mijn dertien jaar oude auto wél welkom ben, en waar je geen godsvermogen neerlegd om te mógen parkeren.
wat kunnen die winkeliers eraan doen ? ze zouden een spaarkaart voor gratis parkeren kunnen invoeren ofzo.. tis maar een ideequote:Op vrijdag 27 september 2013 19:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dit dus, je denkt toch niet dat ik ga een vermogen ga betalen om te kunnen parkeren terwijl ik de lokale middenstand wil steunen.
Dan ga ik inderdaad wel ergens heen waar ik mij wel welkom voel of bestel ik het online.
Den Haag
De winkeliers kunnen er niets aan doen. De gemeente kan er wat aan doen, en zodra men (hoge)parkeertarieven gaan vragen dan zien ze mij er niet meer en ga ik winkelen waar ik mij wel welkom voel.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:09 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
wat kunnen die winkeliers eraan doen ? ze zouden een spaarkaart voor gratis parkeren kunnen invoeren ofzo.. tis maar een idee
Ik denk het wel. Ik woon bovenop een parkeergarage. In de afgelopen 3/4 jaar zijn de parkeerprijzen meer dan verdubbeld. Elk weekend staat het ding vol.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:07 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dit dus, je denkt toch niet dat ik ga een vermogen ga betalen om te kunnen parkeren terwijl ik de lokale middenstand wil steunen.
...
Andere mensen klagen, maar hoor je niet klagen over dit soort maatregelen of lastenverzwaringen. Ik zorg wel dat ik er zelf geen last van heb. Dat heb je namelijk zelf in de hand.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:13 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik woon bovenop een parkeergarage. In de afgelopen 3/4 jaar zijn de parkeerprijzen meer dan verdubbeld. Elk weekend staat het ding vol.
Nederlanders klagen altijd, maar doen nooit wat.
heb je in apeldoorn geen betaald parkeren ? of ga je altijd met de trein naar hoog catherijne ofzo ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:18 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Andere mensen klagen, maar hoor je niet klagen over dit soort maatregelen of lastenverzwaringen. Ik zorg wel dat ik er zelf geen last van heb. Dat heb je namelijk zelf in de hand.
Nah, grasveldjes leveren iig helemaal niets op.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:57 schreef Dance99Vv het volgende:
Je moet toch wat om geld in het laadje te blijven krijgen he, met al die overhevelingen naar de gemeentes van het rijk
Het zoveelste frietje.. En de PvdA'er dus een frietje meer.. nivelleren is een feest!quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:48 schreef Life2.0 het volgende:
niets mis mee, eet je maar frietje minder met je vette pens
Nivelleren is een feestquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een walgelijke kliek is de PVDA toch ook.
Met de ene kant blijven ze graaien in de portemonnee van de burger en met de andere hand strooien ze geld naar allerlei kansloze subsidieclubjes.
dan eet je toch geen frieten als je het niet kan betalenquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:07 schreef kawotski het volgende:
[..]
Het zoveelste frietje.. En de PvdA'er dus een frietje meer.. nivelleren is een feest!
In veel steden is het centrum het melkgebied voor de auto.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:36 schreef Ferdo het volgende:
Net als in Utrecht, waar het gemeentebestuur de binnenstad tot sperrgebiet wil maken voor oudere auto's.
Prima. Andere steden genoeg om aankopen te doen en waar ik met mijn dertien jaar oude auto wél welkom ben, en waar je geen godsvermogen neerlegt om te mógen parkeren.
goffer, pak dan gewoon de fietsquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:27 schreef Oud_student het volgende:
[..]
In veel steden is het centrum het melkgebied voor de auto.
Als je er goed over nadenkt, is dit eigenlijk een belasting heffing op de mindervaliden
Ik zet mijn auto gratis zo dicht mogelijk bij het centrum en loop gewoon een km, dit kost heen en terug ongeveer 20 min.
Als je dan een paar uur ergens moet zijn, zou dit al gauw 8 euro parkeergeld gaan kosten
Door te lopen "verdien" je dus netto 24 euro per uur.
Ja, maar jij bent een ambtenaar, die hebben tijd zat hè...quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:30 schreef LXIV het volgende:
Ik houd echt van dit soort belastingen. Accijnsen, parkeertarieven, boetes, ze kunnen me eigenlijk niet hoog genoeg zijn.
Wat is nu makkelijker te ontlopen dat dit soort belastingen? Ga je gewoon met de fiets naar de stad of met de trein. Of je parkeert je auto op 15 minuten lopen. Prima toch. Kan de gemeentebelasting nog een jaartje laag blijven!
Ik ga de laatste tijd zelf op de fiets naar het werk. Voel me daar heel gezond/lekker bij.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een ambtenaar, die hebben tijd zat hè...
Tsja... en dan inderdaad.quote:
ben je ambtenaar ???quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:30 schreef LXIV het volgende:
Ik houd echt van dit soort belastingen. Accijnsen, parkeertarieven, boetes, ze kunnen me eigenlijk niet hoog genoeg zijn.
Wat is nu makkelijker te ontlopen dat dit soort belastingen? Ga je gewoon met de fiets naar de stad of met de trein. Of je parkeert je auto op 15 minuten lopen. Prima toch. Kan de gemeentebelasting nog een jaartje laag blijven!
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan eet je toch geen frieten als je het niet kan betalen
Gewoon alles via internet kopen hoef je ook niet meer met je auto die stad in.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:27 schreef Oud_student het volgende:
[..]
In veel steden is het centrum het melkgebied voor de auto.
Als je er goed over nadenkt, is dit eigenlijk een belasting heffing op de mindervaliden
Ik zet mijn auto gratis zo dicht mogelijk bij het centrum en loop gewoon een km, dit kost heen en terug ongeveer 20 min.
Als je dan een paar uur ergens moet zijn, zou dit al gauw 8 euro parkeergeld gaan kosten
Door te lopen "verdien" je dus netto 24 euro per uur.
ze zullen je vast missenquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:45 schreef kawotski het volgende:
Door de achterlijk hoge parkeertarieven in Den Haag kom ik al jaren niet meer in het centrum, en ik niet alleen. Merendeel van m'n collega's laat het centrum ook links liggen vanwege te duur. Een avondje eten in het centrum is niet leuk meer en staat niet in verhouding met wat je in een restaurant betaald. Gelukkig zijn er genoeg steden en dorpen in de buurt waar je niets hoeft te betalen dus kan je meer besteden aan de middenstand.
En toch steelt de overheid als de raven..quote:
Zal mij boeien, ik help de middenstand elders wel.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:12 schreef trancethrust het volgende:
Mooi, opbokken met de vierwielers.
Ze hebben de Catshuispartijstrateeg van de PVV geleend?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:19 schreef Perrin het volgende:
De PvdA staat er niet zo rooskleurig voor in de peilingen. Met dit plan gaat PvdA Den Haag de achterstand proberen in te halen?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze hebben de Catshuispartijstrateeg van de PVV geleend?
Dit dus, gewoon dit...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |