My name is earl?quote:Op donderdag 26 september 2013 23:11 schreef sp3c het volgende:
damn right
beste sidekick ooit
na Joy uit die serie over dat karma afbetalen oid maar dat was niet echt de sidekick
die jaquote:
Ohja, met zo'n bucketlist.quote:
Ik vond hem leuk, Buttersquote:Op donderdag 26 september 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is die nieuwe van South Park er al? Wat zijn de reviews van de kenners? Topshow of Flopshow?
Die is er al sinds half 5 vanmorgen.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is die nieuwe van South Park er al? Wat zijn de reviews van de kenners? Topshow of Flopshow?
hier lijkt me eenquote:Op donderdag 26 september 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
Oh dat, keek ik nooit, vond ik niks aan. Rare serie.
7 geef ik hetquote:Op donderdag 26 september 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond dat ook niet leuk.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
hier lijkt me een
[ afbeelding ]
toch wel op zijn plaats hoor mensen
Waarom kijk je het dan?quote:Op donderdag 26 september 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga morgen kijken naar De Big Bang Theorie. Flopshow.
johannes_vermeerquote:Op donderdag 26 september 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond dat ook niet leuk.
Heel soms is het wel leuk. Maar vroeger vond ik het wel leuk, dus misschien wordt het wel weer zoals vroeger. En daar kan ik maar op 1 manier achter komen: door te kijken.quote:
Daar heb je wel gelijk in, in het begin was het leuker. Maar sinds Amy erbij zit werd het minder.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel soms is het wel leuk. Maar vroeger vond ik het wel leuk, dus misschien wordt het wel weer zoals vroeger. En daar kan ik maar op 1 manier achter komen: door te kijken.
Ik zou het gewoon posten, dan zien we vanzelf wel of het blijft staan.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik krijg in mijn mailbox een mail van twitter getiteld: Suggesties gebaseerd op Karin.
Deze zal ik niet openbaar maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |