Ik hou van duivenquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:30 schreef Tem het volgende:
Ik moet altijd een beetje aan dit plaatje denken als jij in discussie gaat met iemand. En dan ben jij de duif natuurlijk, zal het alvast even uitleggen aangezien je het anders weer niet begrijpt.
[ afbeelding ]
Nou, nou de plaatjes worden groter en groter, mooi hoor, .. jongenquote:
Ga je niet een beetje rondsletten?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zal het in ABO houden, dan kun je het niet zien.Nee maar ik ga in mijn uppie ook niet het nachtleven van Barcelona onveilig maken dus ik denk dat ik s avonds wel deels online ben. En ik neem een lekker boek mee voor op mijn kamer.
Dinand gaat een jaar lang poepen, dan komt het album uit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:51 schreef Tem het volgende:
Jongens, Kane neemt een break. Ik was niet op de hoogte dat ze nog actief waren.
http://www.nu.nl/muziek/3587038/kane-neemt-jaar-pauze.html
Fixed.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet waar. Met je grote lans.
Peunage vindt het leuk om soms internetriddertje te spelen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar komt al die ridder thematiek vandaan?
Ja, ha ha ha, ja die is wel 'origineel' ja, hier heb je een eurootje ... oeps, sorry, ik gooi 'm per ongeluk naast je schoteltje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:41 schreef Tem het volgende:
Ja, hou je het scherp in de gaten? en netjes de bureaus schoonmaken hè?
wel gekquote:
nee man ga door met stoer doen, ik vind dat altijd zo schattigquote:
Nee, dat vind je niet, maar ik ga jou niet plagen, jij bent een leuk modjequote:Op vrijdag 27 september 2013 17:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee man ga door met stoer doen, ik vind dat altijd zo schattig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |