http://www.telegraaf.nl/t(...)oor_Badr_Hari__.htmlquote:Privé
Britt Dekker bang voor Badr Hari
Vandaag in Privé TV: Britt Dekker was doodnerveus toen ze voor het RTL-programma Waar Rook is zijn Britt en Ymke Badr Hari moest bellen.
Ik geloof niet dat Badr zal mee praten, Britt zegt ook dat hij een crimineel is.....pfff....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:12 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)oor_Badr_Hari__.html
In het filmpje zegt v/d Heuvel dat Badr hem helemaal niet (direct) bedreigd heeft
Verlinde ook niet bedreigd
Ik zag een filmpje ervan waarin ze belde en hij niet opnam, het zou vervolgd worden... misschien gaan ze hem iedere week stalkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:24 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Badr zal mee praten, Britt zegt ook dat hij een crimineel is.....pfff....
True, maar we gunnen jou ook wel eens een blik op een lekker wijf.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:57 schreef schizovreemd het volgende:
De fatkini had nog minder met dit topic te maken
Ik ook wel eigenlijk, dus als niemand het doet...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, maar we gunnen jou ook wel eens een blik op een lekker wijf.
Wat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:27 schreef Paule33 het volgende:
Ik mag niet over Badr Hari advocaat maar hier mag on topic???
Lijkt me een photoshop.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:33 schreef Soury het volgende:
Estelle kijkt hier wel alsof net verteld is dat Sinterklaas niet bestaat.
[ afbeelding ]
Boehoe
Johquote:
quote:Badr Hari @Team_Badr_Hari 3u
Today's training was killing ppffff but I survived!! Now 2days of so on my way to Paris for some quality time with the team.
quote:
Op donderdag 3
oktober 2013 23:53 schreef
Leandra het
volgende:
Two days of sunshine
Two days of rain
Two days of so.... or zus.
Als de recherche dan alles verprutst krijgt hij de taalpolitie ook nog op zijn nekquote:
Het is 'fuck off'. Met 2 ff-en.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:21 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Als de recherche dan alles verprutst krijgt hij de taalpolitie ook nog op zijn nek
Je bent gewoon een spellingsfetisjist die zijn lettervermicelli nog in alfabetische volgorde opvreet![]()
Fuck of
quote:Strafzaak tegen Badr Hari start op 10 oktober
Amsterdam , 1-10-2013
Op donderdag 10 oktober 2013 start bij de rechtbank Amsterdam de inhoudelijke behandeling van de strafzaak tegen Badr Hari en een medeverdachte. De zitting begint om 09.00 uur en vindt plaats in de rechtbank Amsterdam, Parnassusweg 220.
De voorlopige agenda voor deze zaak ziet er als volgt uit:
donderdag 10 oktober: behandeling feiten
vrijdag 11 oktober: behandeling feiten, persoonlijke omstandigheden
maandag 14 oktober: requisitoir, pleidooien
dinsdag 15 oktober: gereserveerd als uitloopdag
Voorzieningen pers en accreditatieregeling
Voor journalisten zijn plaatsen beschikbaar in de zittingszaal. U dient zich hiervoor te accrediteren door het aangehecht accreditatieformulier voor 5 oktober te mailen naar de afdeling Voorlichting & Communicatie van de rechtbank. U krijgt een plaats toegewezen, mits geaccrediteerd en op vertoon van een geldige perskaart (accreditatie geldt voor alle zittingsdagen). De perskamer op de rechtbank is als werkruimte beschikbaar voor de pers; er is een directe geluidsverbinding met de zaal.
Voorzieningen audiovisuele media
Het is verboden om zonder toestemming in het gerechtsgebouw te filmen, fotograferen en geluidsopnamen te maken.
De NOS verzorgt de poolregeling voor deze zitting. Vertegenwoordigers van radio en televisie kunnen zich aanmelden bij de afdeling productie van de NOS (tel: 035 677 8052) voor het afnemen van beeld- en geluidsmateriaal.
Een fotograaf van het ANP verzorgt het fotomoment aan het begin van de 1e zittingsdag op 10 oktober. Voor het afnemen van fotomateriaal kunt u zich wenden tot ANP Photo (070 4141350).
Inlichtingen
Voor overige informatie kunt u bellen met afdeling Voorlichting & Communicatie van de rechtbank Amsterdam: 020 - 541 2882.
E-mail: info.rechtbankamsterdam@rechtspraak.nl
Wat is de andere keuze?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 03:21 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Als de recherche dan alles verprutst krijgt hij de taalpolitie ook nog op zijn nek
Je bent gewoon een spellingsfetisjist die zijn lettervermicelli nog in alfabetische volgorde opvreet![]()
Fuck of
Ik denk dat er bedoeld wordt dat op die datum hij als vrij man de rechtszaal uit kan lopenquote:dinsdag 15 oktober: gereserveerd als uitloopdag
Een soort vrije uitloop kip, maar dan als kickbokser?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:05 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik denk dat er bedoeld wordt dat op die datum hij als vrij man de rechtszaal uit kan lopen
Dat wordt vast en zeker gesjellig!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:14 schreef schizovreemd het volgende:
Taal is een dynamisch iets, dus het is slechts een kwestie van tijd totdat de taalnazi's de spellingsoorlog verliezen en dan zal ik postuum erkend worden als een groots vrijheidsstrijder en verzetsheld.
Ik zie het al helemaal voor me met een natsjionaal standtbeelt op de dam en dagelijks elk kwartier een minuut stilte waarin alle gesneuvelde DT's die in de stijd gevallen zijn worden herdacht
Wow nog steeds samen, niet verwacht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 06:07 schreef Paule33 het volgende:
https://twitter.com/Team_(...)592512/photo/1/large
Badr Hari en Estelle gisteren from Paris
two lost souls together.........quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow nog steeds samen, niet verwacht.
Duurtrainingquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 07:39 schreef Paule33 het volgende:
Foto weergeven
Badr Hari @Team_Badr_Hari 9u
I thought yesterday's training was hard but shopping with a woman in Paris is like walking a marathon!! TWICE!! Hahahahha. One love E.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |