Waarom zou je jezelf dat aandoen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:26 schreef Karina het volgende:
Ah de trend is al snel gezet![]()
Ik ga denk ik ook niet kijken, het is gelijk met Dubbeltje op zijn kant- misschien dat ik het voor de lol terugkijk.
Ach, uitgezonderd een aantal programma's en series is er nog weinig te verpauperen aan de televisie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:42 schreef Fok-it het volgende:
Lekker verder de Nederlandse televisie verpauperen. Way to go
Het zijn meestal niet de meest intellectuele figuren die zulke characters op tv oprecht 'leuk' vinden. En daar heb je er in Nederland nogal wat van dus vandaar dat het lekker uitgebreidt wordt met Barbie en een baby, Barbie en een eigen huis, Barbie op vakantie. Hoop dat de crematie van Barbie ook live wordt uitgezonden dan, daar zal ik dan 'wel' weer naar kijken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ach, uitgezonderd een aantal programma's en series is er nog weinig te verpauperen aan de televisie.
Het blijft sowieso natuurlijk commerciele televisie dus blijkbaar kijken er genoeg mensen naar die 2 om ze een eigen programma te geven.
Het is hetzelfde als met Barbie. Niemand zegt dat ze er naar kijken, maar blijkbaar kijken er toch genoeg mensen om toch elke keer weer een nieuwe serie uit te zenden.
Overigens kan ik soms om die Britt nog wel lachen. Ymke vind ik gewoon irritant...
Grappige is dat er een keer onderzocht is wat voor soort mensen er naar dat soort programma's kijken en daar kwamen niet eens tokkies uit ofzo, maar echt mensen die nog redelijk opgeleidt waren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zijn meestal niet de meest intellectuele figuren die zulke characters op tv oprecht 'leuk' vinden. En daar heb je er in Nederland nogal wat van dus vandaar dat het lekker uitgebreidt wordt met Barbie en een baby, Barbie en een eigen huis, Barbie op vakantie. Hoop dat de crematie van Barbie ook live wordt uitgezonden dan, daar zal ik dan 'wel' weer naar kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |