Niet hopeloosquote:Op donderdag 26 september 2013 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
In these arms
Hopeloze romanticus dat ik ben
Vind Ecuador wel toffer.quote:
Ik ben in 29 jaar weinig mensen tegen gekomen die het leuk vinden (in de zin van mij ook willenquote:
Ja dit is die ander dus.quote:
Ach een oom van mijn moeder vond zijn ware pas op zijn 60ste, dus er is nog hoop.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben in 29 jaar weinig mensen tegen gekomen die het leuk vinden (in de zin van mij ook willen).
Ik vermaak me tussendoor wel hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach een oom van mijn moeder vond zijn ware pas op zijn 60ste, dus er is nog hoop.
quote:
Nee, op die beller die Everybody's Free aankondigde toen Frozen ingestart werdquote:Op donderdag 26 september 2013 15:26 schreef Rickario het volgende:
[..]
Is dat een reactie op SC z'n post?
Nee op dat meisje wat de verkeerde plaat aankondigde.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:26 schreef Rickario het volgende:
[..]
Is dat een reactie op SC z'n post?
Zal wel willen, maar studerende huisgenotenquote:Op donderdag 26 september 2013 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even standje burenruzie hoor.
Prima muziek. Zijn wel betere metalbands, dat zeker.quote:
Wat vond je van Napalm Death muisje?quote:
Dit valt onder het kopje goede herriequote:
Niet geluisterdquote:Op donderdag 26 september 2013 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vond je van Napalm Death muisje?
Dat nummer duurt niet zo lang. Even tussendoor luisteren moet kunnen.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet geluisterd
Zal zo doen. Nu eerst zwijmelen bij George Micheal.
Bakkertjen heeft filmpje geplaatst om je wakker te maken.quote:
Kun je mooi even Napalm Death luisteren:quote:
Dat is 2 sec geluidquote:Op donderdag 26 september 2013 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je mooi even Napalm Death luisteren:
Dat is niet correct.quote:
Over zo weinig kan ik geen mening vormen.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet correct.
Het is 1.316 sec geluid.
Afronden geeft dan 1 seconde.
Dat is het complete liedje, Muis.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Over zo weinig kan ik geen mening vormen.
Van mijne 5 ofzo. Waarvan de meeste vrij onderin.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:44 schreef Bronson het volgende:
Er staan wel 3 nummers van mijn lijstje in.
Topshow van een topband.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is het complete liedje, Muis.
Nog meer van die lekkere plaatjes?Dan is mijn last.fm zo vol.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet correct.
Het is 1.316 sec geluid.
Afronden geeft dan 1 seconde.
Nicequote:
Die clip was leuk, met Mr. Bean.quote:
Get get down.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:19 schreef Rickario het volgende:
Goede tekst, wie schrijft m even uit?
30/30 met 6 minuten over.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
http://www.sporcle.com/games/caramba/90s_band_members
Nog een leuke 90's quiz.
Ik kwam op 24/30.
twitter:staatsbosbeheer twitterde op donderdag 26-09-2013 om 17:32:18“@boswachterHans: en ook wij gaan op pad vanuit de Betuwe. Filmpje pakken. Zakdoekken mee. Om te janken zo mooi.” #denieuwewildernis reageer retweet
Die Hitzone cd's.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ook dat is 90s...
Volgens mij heb ik dit nummer zelfs nog ergens op een verzamel-CD.
Heb ik er ook nog een aantal van rondslingeren. Volgens mij bestaan ze zelfs nog steeds...quote:
Toybox hadden wij ook en Aqua en Captain Jack natuurlijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb ik er ook nog een aantal van rondslingeren. Volgens mij bestaan ze zelfs nog steeds...
En ik kom dus net twee van m'n eerste CD's tegen.
[ afbeelding ]
SR07quote:Op donderdag 26 september 2013 20:22 schreef JaneDoe het volgende:
WHAT'S THAT COMIN' OVER THE HILL? IS IT A BADEEND, IS IT A BADEEEEEND?!!
[ afbeelding ]
Sowieso veel de zelfde nummers, in ieder geval het zelfde soort nummers als dat we morgen weer gaan horen in de top 100.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Traditie he.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:46 schreef Cee het volgende:
Sersjeeeeeee
Ik gok dat Distant Sun komt.
quote:Op donderdag 26 september 2013 21:09 schreef Cee het volgende:
Wat kon Seedorf nou gebeuren toen hij van 11 meter schoot.
Ik snap niet dat dit nummer maar 1x per jaar wordt gedraaid, een uitzondering in 2012 daargelaten.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:08 schreef Sersjee het volgende:
Krijg nou wat. Distant Sun is een keer gedraaid zonder dat ik 'em heb aangevraagd.
Dat was tijden Serious Request, dus ook weer aangevraagd.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dit nummer maar 1x per jaar wordt gedraaid, een uitzondering in 2012 daargelaten.
Actueel ook, want vorige week heeft ie er weer eentje gemist.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:09 schreef Cee het volgende:
Wat kon Seedorf nou gebeuren toen hij van 11 meter schoot.
Frank de Boer miste er meer.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Actueel ook, want vorige week heeft ie er weer eentje gemist.
Die is juist mooi.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:20 schreef ddx het volgende:
Ah gelukkig geen Elton John, die kwam natuurlijk maandje later pas met z'n single.
het was wel een beetje oude-jongens-krentenbrood iddquote:
die nieuwjaarsuitzending van Rob Stenders en Rob van Someren destijds, niet al te nuchter: Rob&Rob: je tragische vrienden van de radio!quote:
Oh leuk. Ga ik even luisteren.quote:
http://go.3fm.nl/metmichi(...)pecial+-+2+Unlimitedquote:Op donderdag 26 september 2013 22:06 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oh leuk. Ga ik even luisteren.
Weet iemand of je de album specials nog terug kunt luisteren? Ik heb de album special van van vanavond net gemist.
Ik heb vanmiddag gewinkeld in Apeldoorn.
Aan Paul Rabbering vanmiddag te horen wel ja.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:13 schreef Againzender het volgende:
Ik neem trouwens aan dat Ilse de nieuwe MH heeft?
quote:
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Aan Paul Rabbering vanmiddag te horen wel ja.
Tuurlijk, wat moeten we zonder Wow Wow Wow vangrail etc.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maandag is Giel er weer, let maar op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een echte griep ben je wel dik een week mee zoet, winnend dit.quote:
JE RAADT HET NOOIT!!1!!quote:
Laten we wel wezen, het wordt nooit veel zonder vangrailquote:Op donderdag 26 september 2013 22:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat moeten we zonder Wow Wow Wow vangrail etc.
Bedankt.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://go.3fm.nl/metmichi(...)pecial+-+2+Unlimited
Iddquote:Op donderdag 26 september 2013 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
De helft meer.
Nee, 2x zoveel, doos
Beste GD nummer eigenlijk wel.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:44 schreef Sersjee het volgende:
Dominated Love Slave! Minste nummer van het album, maar leuk om eens op de radio te horen.
Op deze manier zal ze het niet lang volhoudenquote:Vanaf september 2013 is ze radio-nieuwslezer bij het NOS journaal.
Denk dat ze in de war waren met het tijdstip... of ze hebben het van tevoren opgenomen en de verkeerde take eruit geknipt die vervolgens dus is uitgezonden.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:03 schreef ddx het volgende:
Benieuwd wat er nou misging bij Femke, werd ze gebeld ofzo ?
Je zou bijna zeggen dat ze nieuw is want gisteren ging het ook al niet echt soepel.
(Alleen doet ze het al een tijdje.)
Toch wel nieuw, stem herkende ik dus van rtl journaal.
[..]
Op deze manier zal ze het niet lang volhouden
`verwarring iddquote:Op donderdag 26 september 2013 23:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Denk dat ze in de war waren met het tijdstip... of ze hebben het van tevoren opgenomen en de verkeerde take eruit geknipt die vervolgens dus is uitgezonden.
twitter:roos3fm twitterde op donderdag 26-09-2013 om 23:23:34@JanineAbbring Ze had radio5 op haar afluistering zonder retour en dacht dat ze niet on air was. Stiekem toch wel. reageer retweet
twitter:FemkeWolthuis twitterde op donderdag 26-09-2013 om 23:22:13Aan twitter te zien heeft niemand gehoord hoe enorm het mis ging. Gelukkig. reageer retweet
helemaal niet ergquote:
Do one thing everyday that scares youquote:Op donderdag 26 september 2013 23:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar ken je de tekst ook volledig? Ik niet.
Om te antwoorden: In Finland 99, rest van Europa 00quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Freestyler niet gewoon uit de zeroes?
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 27 september 2013 07:37 schreef Pino112 het volgende:
Opa ook al met familieomstandigheden.. Ik vind het raar.
Deze is wel beter he.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:36 schreef Bronson het volgende:
Nooit geweten dat er een origineel was.
Het is een pareltje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoor je ook nooit. Jammer wel, best leuk nummer.
Ja luisterde al anderhalf uur mee. Even lijstje posten per 10.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:57 schreef Pino112 het volgende:
Portisheadgod zometeen. Mex ben je wakker?
Lucky Man is wel verreweg de beste van Urban Hymns. Sonnet en Drugs Don't Work concurreren aardig.quote:
Ik ook niet. Mensen die dachten dat het Kurt Nilsen wasquote:Op vrijdag 27 september 2013 08:36 schreef Bronson het volgende:
Nooit geweten dat er een origineel was.
Wel in spoiler? Weet niet of er mensen zijn die dat liever hebben.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja luisterde al anderhalf uur mee. Even lijstje posten per 10.
Anders past 't waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Draaien ze zomaar al plaatjes van de lijst voor 9 uur
Ja maar ik dacht dat ik tot 9 uur in mijn holletje kon liggen zonder ook maar 1 liedje te missen. Heb ik dus maar 20 sec van nr 100 gehoordquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Anders past 't waarschijnlijk niet.
SPOILER: 'uur'lijstjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Minder lullen meer muziek. Tussen 12 en 14 gewoon nonstop.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Anders past 't waarschijnlijk niet.
Was ik sowieso van planquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel in spoiler? Weet niet of er mensen zijn die dat liever hebben.
Wat mij betreft staan ze naast elkaar. Gisteravond het album toevallig weer geluisterd.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lucky Man is wel verreweg de beste van Urban Hymns. Sonnet en Drugs Don't Work concurreren aardig.
Alweer een tijdje geleden dat ik díe van The Verve heb geluisterd. Teveel kabbelen, te weinig echte feedback, te weinig hardheid. Maar wel mooie liedjes.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat mij betreft staan ze naast elkaar. Gisteravond het album toevallig weer geluisterd.
Op de late avond kan ik hem heel goed hebben.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alweer een tijdje geleden dat ik díe van The Verve heb geluisterd. Teveel kabbelen, te weinig echte feedback, te weinig hardheid. Maar wel mooie liedjes.
Topshow.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar eerst nog dit 'pareltje'![]()
![]()
Ken je Glory Box niet?quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Naar al dat opgehemel van Portishead ben ik wel heel nieuwsgierig.
Niet van naam, mss wel als ik het zo hoor.quote:
Vind je Angel de beste ja? Ik zou gaan voor Tear Drop, Protection of Karmacomaquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Glory Box niet de beste triphopplaat ooit. Dat is mi Angel van Massive Attack, en daarna Jóga van Björk.
Desalniettemin verslaat Portishead de andere acts uit het genre in alles. In een legendarische liveshow. Wat een wereldact.
Ga jij zo even een ontmaagding van jewelste beleven.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet van naam, mss wel als ik het zo hoor.
Is ook niet zo'n heel bekend nummer hoor. Ik kende 'm ook pas nadat ik nieuwer materiaal van Portishead had gehoord. The Ripquote:
Och, ik blijf het best een lekker nummer vindenquote:
Angel vind ik echt heel goed, maar ik ben ook wel heel erg van de krautrock.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:20 schreef hornage het volgende:
[..]
Vind je Angel de beste ja? Ik zou gaan voor Tear Drop, Protection of Karmacoma
Niet? Ik dacht dat tie aardig bekend was.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ook niet zo'n heel bekend nummer hoor. Ik kende 'm ook pas nadat ik nieuwer materiaal van Portishead had gehoord. The Rip
Op 3fm wel, en heeft ook een paar weken top 40 gestaan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat tie aardig bekend was.
Je meent het.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk wel dat ik fan ben van Portishead, eigenlijk.
Die hele liveregistratie staat nog altijd online. Was inderdaad wel perfectie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:23 schreef Pino112 het volgende:
Ohja deze. Mex en Atzegod hebben gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |