Niet hopeloosquote:Op donderdag 26 september 2013 15:11 schreef SilentChaos het volgende:
In these arms
Hopeloze romanticus dat ik ben
Vind Ecuador wel toffer.quote:
Ik ben in 29 jaar weinig mensen tegen gekomen die het leuk vinden (in de zin van mij ook willenquote:
Ja dit is die ander dus.quote:
Ach een oom van mijn moeder vond zijn ware pas op zijn 60ste, dus er is nog hoop.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben in 29 jaar weinig mensen tegen gekomen die het leuk vinden (in de zin van mij ook willen).
Ik vermaak me tussendoor wel hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach een oom van mijn moeder vond zijn ware pas op zijn 60ste, dus er is nog hoop.
quote:
Nee, op die beller die Everybody's Free aankondigde toen Frozen ingestart werdquote:Op donderdag 26 september 2013 15:26 schreef Rickario het volgende:
[..]
Is dat een reactie op SC z'n post?
Nee op dat meisje wat de verkeerde plaat aankondigde.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:26 schreef Rickario het volgende:
[..]
Is dat een reactie op SC z'n post?
Zal wel willen, maar studerende huisgenotenquote:Op donderdag 26 september 2013 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even standje burenruzie hoor.
Prima muziek. Zijn wel betere metalbands, dat zeker.quote:
Wat vond je van Napalm Death muisje?quote:
Dit valt onder het kopje goede herriequote:
Niet geluisterdquote:Op donderdag 26 september 2013 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vond je van Napalm Death muisje?
Dat nummer duurt niet zo lang. Even tussendoor luisteren moet kunnen.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet geluisterd
Zal zo doen. Nu eerst zwijmelen bij George Micheal.
Bakkertjen heeft filmpje geplaatst om je wakker te maken.quote:
Kun je mooi even Napalm Death luisteren:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |