Dit, binnenkort mijn lijst.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:24 schreef Rucebo het volgende:
Hier ga ik binnenkort maar eens goed voor zitten.
Primadeluxequote:
Ben gewoon een beetje klaar met die eenheidsworst films. Ik besteed nu liever mijn tijd aan oudere films uit mijn vhs collectie. Zo'n top 100 is trouwens toch maar een momentopname. Meestal schieten je alweer titels te binnen wanneer je op send klikt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:03 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Weet je 't zeker? Je bent zo verandert.
Ik heb geprobeerd een prijs te regelen, maar krijg geen reactie van de PR-crew. Ik zal nog eens proberen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:30 schreef vinnypassy het volgende:
Geen prijs dit jaar? Zo wel, laat ff weten, dan edit ik het ook in de post op de FP.
Oh, promotie goed verlopen trouwens Gorro?
Cool, congrats doc.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:48 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd een prijs te regelen, maar krijg geen reactie van de PR-crew. Ik zal nog eens proberen.
En ja, de promotie ging erg goed! Dus Dr. Gorro tegenwoordig
Dankjequote:Op zondag 29 september 2013 17:34 schreef vinnypassy het volgende:
Nice hoor, er staan echt al een paar lekkere lijsten tussen.
Idi i smotri heeft gewoon een wat kleiner aantal grappige scenes.quote:Op zondag 29 september 2013 09:12 schreef Falco het volgende:
Dumb & Dumber beter vinden dan Idi i smotri
Ja ook die van jou.quote:
Je verdiept je veel te weinig in wereldcinemaquote:Op zondag 29 september 2013 20:33 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Ja ook die van jou.Vind vooral het aantal verschillende vlaggetjes erg tof. Gaat hem bij mij toch niet worden, daarvoor vind ik de Amerikaanse cinema toch net ff iets beter. Binnenkort nog even sleutelen en dan komt die van mij er ook aan.
Dan krijg ik een foutmeldingquote:
Oh, was het toevallig deze database error melding '(FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer (2006)' ?quote:
Ja precies die, en die links vond Gorro wel prettig dus die wilde ik wel laten staan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:07 schreef Georges het volgende:
[..]
Oh, was het toevallig deze database error melding '(FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer (2006)' ?
Ik kreeg die een aantal keer. Heb daarna de links weggehaald en toen lukte het wel.
Oef wilde Gorro die links erbij hebben, heb er denk ik overheen gelezen, dadelijk even toevoegen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja precies die, en die links vond Gorro wel prettig dus die wilde ik wel laten staan.
Ik heb het 1 keer eerder gehad in het topic welke film heb je gezien met recencies omdat mijn bericht te groot was. Toen lukte het met editten en dat lukte dit keer niet eens.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oef wilde Gorro die links erbij hebben, heb er denk ik overheen gelezen, dadelijk even toevoegen.
Ik ben een held dusquote:Ik zou het erg op prijs stellen wanneer jullie het jaartal van release erbij vermelden en wanneer je zelfs IMDb links eronder zet ben je helemaal een held
Ik ook, maar dan in 1 postquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:51 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een held dusOok al post ik het in 10 berichten
Je mag er nog 1 bij zetten.quote:Op zondag 29 september 2013 16:54 schreef On het volgende:
98. The Straight Story (1999)
99. .....
100. The Blair Witch Project (1999)
Die had ik dit jaar al in wat meer lijsten verwacht, ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:36 schreef CoJackso het volgende:
...en The Act of Killing halen de lijst net niet.
quote:Op maandag 30 september 2013 19:23 schreef blimmel het volgende:
Mijn 1e lijstje. Het werd ook wel eens tijd
40 La Jetée (1962) imdb
Toffe lijst verder.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:19 schreef Gorro het volgende:
[ afbeelding ]
De films in je lijst moeten minimaal feature-length zijn (60 minuten op IMDb)
Scherp. Ik zag net toevallig een film voorbij komen die ik was vergeten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:14 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je mag er nog 1 bij zetten.
En dat zeker weten.quote:Moet trouwens toch maar eens Eraserhead gaan kijken. Komt er al een tijd niet van.
Had 'm er vorig jaar ook bij staan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:53 schreef picodealion het volgende:
En het valt me op dat Brick in zoveel lijsten voorkomt opeens, was dat voorheen ook al zo?
En nog fan van Nick Cave ook!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De jouwe mag er anders ook wezen.
Vreemd, ik las dit laatst:quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:32 schreef picodealion het volgende:
Niks mis met een lekkere stevige pik in je mond af en toe.
Ah, mooi om eens wat Mike Leigh te zienquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:34 schreef Gillingham het volgende:
25. Naked | 1993 | Mike Leigh
75. Secrets & Lies | 1996 | Mike Leigh
Coffee and sigarettes, wat vind jij daar zo leuk aan? Vond hem zelf echt zó saaiquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:18 schreef picodealion het volgende:
Busted. Maar genoeg geleuter hier, meer lijstjes graag.
Dank. De vorige keer vond je 'm nog wat serieus, maar daar neigt jouw lijstje ook steeds meer naar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:53 schreef picodealion het volgende:
Weer een mooie lijst Gill. Waarom doe je niet meer mee met FMT?
En het valt me op dat Brick in zoveel lijsten voorkomt opeens, was dat voorheen ook al zo?
Geweldige filmmaker die niet bijzonder goed gewaardeerd wordt hier.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah, mooi om eens wat Mike Leigh te zien
... en waar ik La Jetée zei:quote:
Ook die twee, en Another Year.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Geweldige filmmaker die niet bijzonder goed gewaardeerd wordt hier.
Heb je ook Leighs in je lijst? Zo ja, welke?
Ik word volwassen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dank. De vorige keer vond je 'm nog wat serieus, maar daar neigt jouw lijstje ook steeds meer naar.
Tijdgebrek/herprioritering.
Brick is altijd populair geweest hier, zie ook in de jaarverkiezing van destijds.
Ik vroeg me al af, heb jij ook nog een bepaalde voorkeur voor films geregisseerd door vrouwen, en/of met vrouwen in de hoofdrol? Maar dat valt mee.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:25 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af, heb jij ook nog een bepaalde voorkeur voor films geregisseerd door vrouwen, en/of met vrouwen in de hoofdrol? Maar dat valt mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |