abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131706546
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Je komt alleen op aarde en sterft alleen...en daar tussen ben je ook eenzaam , maar omringd door mensen
:W

Dat hoeft niet zo te zijn, je kunt je wel degelijk verbonden voelen met anderen, maar dat is iets dat moet groeien :)
Ik ben zelf in het leven ook genaaid door mensen waarvan ik dacht dat ik ze wel kon vertrouwen, maar zij bleken dan een andere agenda te hebben. Zulke mensen ga ik het liefst niet mee om en als ik wel moet, dan houd ik het zo vlak mogelijk.

Edit: Het is jammer dat er zulke mensen bestaan, maar je kunt niet iedereen te vriend houden, dus probeer ik dat ook maar niet meer :P

En nu stop ik met deze post, anders ga ik doorratelen! :P
pi_131706610
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat hoeft niet zo te zijn, je kunt je wel degelijk verbonden voelen met anderen, maar dat is iets dat moet groeien :)
Ik ben zelf in het leven ook genaaid door mensen waarvan ik dacht dat ik ze wel kon vertrouwen, maar zij bleken dan een andere agenda te hebben. Zulke mensen ga ik het liefst niet mee om en als ik wel moet, dan houd ik het zo vlak mogelijk.
Jij geile donder.
Rustig aan.
pi_131706642
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij geile donder.
Toppie :W

Hoe ist met jou gegaan? Je was de laatste tijd niet veel meer op fok he? :P
pi_131706659
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Je komt alleen op aarde en sterft alleen...en daar tussen ben je ook eenzaam , maar omringd door mensen
Ben je gediagnosticeerd voor iets?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_131706684
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Toppie

Hoe ist met jou gegaan? Je was de laatste tijd niet veel meer op fok he?
Gaat goed hoor Koffie, nah lange vakantie gehad en deze maand ook niet zoveel boeiends gelezen hier...

Verder voel ik mij ook wat minder geneigd om op alles te reageren scheelt ook wel denk ik.
Rustig aan.
pi_131706845
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Gaat goed hoor Koffie, nah lange vakantie gehad en deze maand ook niet zoveel boeiends gelezen hier...

Verder voel ik mij ook wat minder geneigd om op alles te reageren scheelt ook wel denk ik.
Dat zal zeker schelen ja. En als je weer die evil neigingen krijgt, onderdruk ze dan!!! })
Take it like a man!!! :7 :P
pi_131706858
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2013 13:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat zal zeker schelen ja. En als je weer die evil neigingen krijgt, onderdruk ze dan!!! })
Take it like a man!!! :7 :P
Evil neigingen? :o
Rustig aan.
pi_131706874
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Evil neigingen? :o
Ja, om alles en iedereen af te kakken, daar maak je geen vrienden mee enzo :P
pi_131706884
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, om alles en iedereen af te kakken, daar maak je geen vrienden mee enzo :P
Doe ik nooit joh :o
Rustig aan.
pi_131706962
quote:
7s.gif Op maandag 30 september 2013 13:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Doe ik nooit joh :o
Liegbeest :6
pi_131706994
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 10:28 schreef seasushi het volgende:

en eigenlijk heb ik een schurft aan alleen al aan het woord therapie, heb er ook een weerzin tegen, doet het pijn, en wil ik altijd dat het sneller gaat als dat het gaat. Binnenkort EMDR om een nieuw lijk te begraven. Ik ben er bang voor, moet al bijna kotsen bij het idee, maar weet dat het me goed doet en ervoor zorgt dat ik mijn balans (weer) vast kan houden

Ik kom net bij de psycho-therapeut vandaan en my god wat had ik dat nodig. Toch maar een EMDR sessie gedaan vandaag. Janken, de tering, heb de helft van dat prullaria doosjes leeg gesnotterd. Eind van de EMDR oefening had ik een enorm zwaar hoofd en voelde ik me serieus stukken beter.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_131707193
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Edit: Het is jammer dat er zulke mensen bestaan, maar je kunt niet iedereen te vriend houden, dus probeer ik dat ook maar niet meer :P

En nu stop ik met deze post, anders ga ik doorratelen! :P
Dat is opzich niet erg, dat doorratelen.

Want ik heb er wel eens over nagedacht, stel, je sterft morgen.

Wat is dan voor jou belangrijk? Wat laat je na? Ik wil toch wel het gevoel hebben dat ik voor een aantal personen wat heb betekend :).
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_131707275
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zo een hele slechte dat die gewoon TE slecht is zijn ook wel brilliant ja :) :P
Precies :D Of door een aanstekelijke lach van een ander :P (al kan ik me aan de lach van sommige mensen heel af en toe ook enorm (extra) irriteren als die even totaal niet rijmt met mijn overprikkelde, geïrriteerde stemming :P :D ).
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_131707278
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat is dan voor jou belangrijk? Wat laat je na? Ik wil toch wel het gevoel hebben dat ik voor een aantal personen wat heb betekend :).
Ik -weet- dat ik voor een aantal mensen wat heb betekend, dus dat zit wel goed ^O^
Ik zal ook wel gemist worden door vrienden en familie, maar wat mij betreft ligt die dag nog een heel end voor me! ^O^ (bieden geen garanties voor de toekomst blah blah blah :P ).
pi_131707348
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik kom net bij de psycho-therapeut vandaan en my god wat had ik dat nodig. Toch maar een EMDR sessie gedaan vandaag. Janken, de tering, heb de helft van dat prullaria doosjes leeg gesnotterd. Eind van de EMDR oefening had ik een enorm zwaar hoofd en voelde ik me serieus stukken beter.
:*

Fijn dat je je beter voelde (of voelt?). :Y
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_131707351
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 00:40 schreef minthy het volgende:
Vraagje; zijn er meer mensen die te maken hebben gekregen met haaruitval?
Idioot veel last van op het moment, m'n haren lijken ook anders qua structuur te zijn geworden. Zou kunnen dat dit een gevolg is van roofbouw/stress/burnout/depressie/afvallen in de laatste maanden.
Slechts een enkele periode last van gehad, bij examens geloof ik. Daarna nog wel eens, maar dat was simpelweg één van de veranderingen van haarstructuur die je in je leven doormaakt. Zo om de 7 jaar heb ik me laten vertellen.

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Dus we zijn niet verbonden op de een of andere manier?
We zijn allemaal verbonden, al wil onze geest nog wel anders doen lijken. Dat is die dualiteit waar je soms over hoort. Zodra je iets waarneemt dat je ziet als anders dan jezelf, is al geen sprake meer van verbondenheid in de zin van eenheid. Op dat moment maak je een scheiding tussen object en subject, en dat is iets wat intrinsiek is aan de mens, of misschien wel de realiteit.
Wil overigens niet zeggen dat het een permanent iets is, aangezien het lijkt te beginnen bij de waarneming. En die kan je middels oefening aanpassen.

Daarvoor zal je echter binnen jezelf naar oplossingen moeten zoeken, ipv daarbuiten. Lastig, zeker wanneer je ook nog eens te maken hebt met een 'verstoorde' waarneming door bijvoorbeeld depressie, of angst. Maar ook die kan je onderzoeken.

Als dit te zweverig klinkt, wat ik goed kan begrijpen, ga dan naar een psycholoog of psychiater. Zij zullen je helpen met een stuk duidelijkere taal, al zal in in feite hetzelfde proces zijn. Ze worden niet voor niets de moderne mystici genoemd. :P

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 09:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Voel me zo kut (kots) een nacht vol janken en tranen. Moest vroeg opstaan om naar de therapeut te gaan, direct in de ochtend trein vol met mensen die naar het werk gaan en mijn zelf vertrouwen kakte volledig in. Ik wil dat ook weer! Ik voelde me zo beschamend dat er een traan over me wangen biggelde :') en heb continu een knoop in mijn maag.
Dat werken kan jij ook zo weer doen. Nog ff aan je project en hoppa! Arbeiden jij!

En laat die tranen maar lekker biggelen hoor! Het vergt een sterk persoon om vrijelijk zijn emoties te durven uiten.Voor een droogkloot als jij is het extra goed ook, denk ik. ;)
pi_131707366
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik -weet- dat ik voor een aantal mensen wat heb betekend, dus dat zit wel goed ^O^
Ik zal ook wel gemist worden door vrienden en familie, maar wat mij betreft ligt die dag nog een heel end voor me! ^O^ (bieden geen garanties voor de toekomst blah blah blah :P ).
Dat is altijd beter dan dat je probeert iets voor mensen te betekenen en dat mensen je dan constant de rug toekeren. Dat is waar ik last van heb.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_131707424
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:56 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

:*

Fijn dat je je beter voelde (of voelt?). :Y
Dat was echt wel even chill. Tijd leek still te staan, stond al te tranen voordat ik de kamer binnenging en kreeg me toch een vieze boost qua energie toen ik weer naar buitenging :D.

Maarja, je kent EMDR zelf ook wel neem ik aan. Nu voelt het ff goed, maar vaak krijg je na een dag of 2/3 een schop na.
pi_131707439
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:57 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

Dat is altijd beter dan dat je probeert iets voor mensen te betekenen en dat mensen je dan constant de rug toekeren. Dat is waar ik last van heb.
Zie het positief ;)

Als ik iemand help en diegene keert vervolgens de rug toe, dan is die persoon wat mij betreft er meteen uitgefilterd, lekker snelle manier om de rotte appels uit te zoeken en in de prullenmand te flikkeren :P (uitgezonderd hiervan zijn mensen die bijvoorbeeld te verlegen zijn om dankjewel te zeggen, maar die hebben weer andere issues die gaan tellen).

Je moet dan ook de juiste mensen helpen. Op fok is het natuurlijk een gok, maar je weet maar nooit!
pi_131707585
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zie het positief ;)

Als ik iemand help en diegene keert vervolgens de rug toe, dan is die persoon wat mij betreft er meteen uitgefilterd, lekker snelle manier om de rotte appels uit te zoeken en in de prullenmand te flikkeren :P (uitgezonderd hiervan zijn mensen die bijvoorbeeld te verlegen zijn om dankjewel te zeggen, maar die hebben weer andere issues die gaan tellen).

Je moet dan ook de juiste mensen helpen. Op fok is het natuurlijk een gok, maar je weet maar nooit!
Daar valt een kanttekening bij te plaatsen trouwens. Mijn problemen worden tegenwoordig deels veroorzaakt door mijn Cluster A, maar mijn verrotte omgeving heeft het veroorzaakt.
pi_131707608
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:04 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Daar valt een kanttekening bij te plaatsen trouwens. Mijn problemen worden tegenwoordig deels veroorzaakt door mijn Cluster A, maar mijn verrotte omgeving heeft het veroorzaakt.
Het maakt niet uit waar het vandaan komt. Wat telt is -dat- je het hebt en ermee klaar moet zien te komen. Schuldvraag is niet aan de orde hier (of het moet je een soort gerechtigheidsgevoel geven, maar oplossen gaat het toch niks als je begrijpt wat ik bedoel).
pi_131707671
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:04 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Uhh, ho, wait.

Je problemen worden veroorzaakt door Cluster A, en dat je in Cluster A zit is door je verrotte omgeving veroorzaakt? Dat klopt toch niet? ;(
pi_131707679
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het maakt niet uit waar het vandaan komt. Wat telt is -dat- je het hebt en ermee klaar moet zien te komen. Schuldvraag is niet aan de orde hier (of het moet je een soort gerechtigheidsgevoel geven, maar oplossen gaat het toch niks als je begrijpt wat ik bedoel).
En schuldvraag heeft ook niet zo veel zin (wat ik nog vandaag van mijn therapeut heb mogen horen :))

Volg jij eigenlijk nog enige sense of therapie?
pi_131707747
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Uhh, ho, wait.

Je problemen worden veroorzaakt door Cluster A, en dat je in Cluster A zit is door je verrotte omgeving veroorzaakt? Dat klopt toch niet? ;(
Mijn huidige problemen worden deels veroorzaakt door Cluster A. Mijn Cluster A is veroorzaakt door de verrotte omgeving waar ik in op ben gegroeid.
  maandag 30 september 2013 @ 14:12:36 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131707787
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:11 schreef Comp_Lex het volgende:
Mijn huidige problemen worden deels veroorzaakt door Cluster A. Mijn Cluster A is veroorzaakt door de verrotte omgeving waar ik in op ben gegroeid.
Het is niet aangeboren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')