een vriendje zeken alleen omdat je in een show wiltquote:Farrah Abraham to appear on ‘Couples Therapy’ without a boyfriend!
“Teen Mom” Farrah Abraham has joined VH1’s reality show, “Couples Therapy,” but will appear on the series solo, as usually only couples are cast on the series, In Touch reports.
Farrah was rumored to try to get on last season, as her former “Teen Mom” co-stars Catelynn Lowell and Tyler Baltierra appeared. However, she allegedly couldn’t find a “boyfriend” in time for filming.
Ze is in februari uitgerekend, dus zwanger sinds mei, en afgelopen augustus getrouwd. Misschien was ze al zwanger tijdens de opnames, geen idee.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:58 schreef JaneDoe het volgende:
ik vraag me trouwens af wanneer de season finale is opgenomen
mackenzie is inmiddels getrouwd en zwanger van haar tweede kind met josh, maar dat kwam niet ter sprake
ik zat heel erg op haar te letten en dacht te zien dat ze iets voller was tijdens de laatste show..maar dan hebben ze t dus gewoon verzwegenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze is in februari uitgerekend, dus zwanger sinds mei, en afgelopen augustus getrouwd. Misschien was ze al zwanger tijdens de opnames, geen idee.
ik lees net dat de reunion show met dr. drew al meer dan een jaar geleden is opgenomen, niet lang nadat de opnames klaar warenquote:Op dinsdag 26 november 2013 19:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ze is in februari uitgerekend, dus zwanger sinds mei, en afgelopen augustus getrouwd. Misschien was ze al zwanger tijdens de opnames, geen idee.
Wat stom dat ze dan zo lang wachten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik lees net dat de reunion show met dr. drew al meer dan een jaar geleden is opgenomen, niet lang nadat de opnames klaar waren
Omdat ze dat niet doet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:03 schreef JaneDoe het volgende:
vraagje; waarom ligt ze naakt naast haar slapende dochter en maakt ze daar een filmpje van?
?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:10 schreef Messina het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet doet.
[ afbeelding ]
Ik vind het realistischer dat ze zoiets aan heeft, of iets gelijkends.quote:
laat ik het dan anders zeggen: waarom insinueert ze dat naakt is naast haar slapende dochter en maakt daar een filmpje van?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:12 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vind het realistischer dat ze zoiets aan heeft, of iets gelijkends.Schouders en borst bloot, maar borsten bedekt.
Omdat het in alle opzichten een aandachtsgeil, dom wijf is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:16 schreef JaneDoe het volgende:
laat ik het dan anders zeggen: waarom insinueert ze dat naakt is naast haar slapende dochter en maakt daar een filmpje van?
Is dat Farrah? Damn.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:10 schreef Messina het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet doet.
[ afbeelding ]
Ze begint steeds meer op Kim Kardashian te lijkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:50 schreef Mylene het volgende:
filmpje Farrah
Wat ziet ze er toch vreselijk uit.
Whoei!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:17 schreef JaneDoe het volgende:
tm2 schijnt trouwens op of rond 20 januari weer te beginnen
t 5e seizoen dus
Dat andere filmpje van haar was beterquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:50 schreef Mylene het volgende:
filmpje Farrah
Wat ziet ze er toch vreselijk uit.
quote:Original Teen Mom Girls Filming Again For MTV
Over the past few weeks, three of the girls from the original Teen Mom series have been spotted filming again. While none of the girls have indicated what exactly they are filming, Farrah Abraham, Amber Portwood and Catelynn Lowell are, filming for MTV.
While they are not getting another season of their reality show (as other media outlets have been reporting), they are each getting their own special. According to two sources close to the girls and the show’s production, each girl is filming a catch-up special about their lives today.
Their co-star, Maci Bookout, had her very own “Being Maci” special, which aired over the summer but was filmed last winter. Now the other ‘Teen Mom’ girls are getting their own specials, all of which will likely be titled “Being ____.” Amber was already filming her special on the day she was released from prison.
While no release date is available at this time, one source tells that the specials will likely air “early next year.” The girls are still currently filming (MTV car cameras can be seen in this photo that was posted by Tyler Baltierra over the weekend), so we will not see much for awhile.
Farrah Abraham’s family was busy filming with MTV over this past weekend. ("Whatever Michael" and Deb are coming back into our lives, y’all!) One person that will not be on the “Being Farrah” special is Farrah’s sister, Ashley Danielson who has not spoken to Farrah since she was blamed publicly for Farrah’s DUI incident earlier this year. Sophia, of course, will be exploited to the fullest extent possible, as per usual.
http://www.dailymail.co.u(...)ar-old-son-Jace.htmlquote:Teen Mom star Jenelle Evans 'pregnant with second baby'... but her mother still has custody of her four-year-old son Jace
ERMAHGERDquote:Op donderdag 12 december 2013 10:12 schreef kvd het volgende:
Here we go again...
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)ar-old-son-Jace.html
Jep, Jace van Andrew, een miskraam met Courtland en dan nu weer van Nathan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 06:32 schreef Mss het volgende:
[..]
ERMAHGERD
Derde zwangerschap toch al voor haar? Van drie verschillende vaders toch?
Oh nee....quote:Op donderdag 12 december 2013 10:12 schreef kvd het volgende:
Here we go again...
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)ar-old-son-Jace.html
Die moeder is de reden dat ik wel eens kijk. Ze zou haar eigen tv-serie moeten krijgenquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb medelij met haar moeder. Die zal straks weer van voor af aan moeten beginnen met opvoeden... Aangezien Jenelle te druk bezig zal zijn met haar eigen leven...
Ik heb altijd het idee dat Barb net zo'n moeder voor Jenelle was als Jenelle nu voor Jace. Misschien geen drugs, maar wel er niet zijn/kunnen zorgen/de juiste zorg geven. En dat ze Jace nu gebruikt om alsnog iemand op de juiste manier op te voeden. (waar ze nog wel eens in faalt, m.i. praat je tegen een kind niet slecht over de moeder en ga je ook maak je ook geen ruzie waar het kind bij is.)quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die moeder is de reden dat ik wel eens kijk. Ze zou haar eigen tv-serie moeten krijgen
Leah? Ja zij is afgelopen voorjaar bevallen geloof ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie dat ze inmiddels ook weer bevallen is? Ik loop achter!
Ali. In de zomer werd bekend dat zij in een rolstoel terecht komt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik keek van de week en daarin zat een stukje met Leah en de tweeling. Ze ging proberen om ? te laten lopen. Toen het lukte ging ze zo leuk en lief om met de meisjes. Ik vind haar naast Macy de fijnste moeder...
Oh... Wat naar... Ze kon nog wel stapjes zetten in die aflevering maar haar beentjes en voetjes waren al zo vergroeid...quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:58 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ali. In de zomer werd bekend dat zij in een rolstoel terecht komt.
Oh wat sneu...quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:58 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ali. In de zomer werd bekend dat zij in een rolstoel terecht komt.
Jenelle was zwanger van Courtland toch, dat is een miskraam geworden? Misschien was ze een abortus van plan en werd het een miskraam.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:53 schreef kvd het volgende:
http://www.mtv.com/videos(...)ler.jhtml#id=1719217
Welk kind wordt weggehaald? De huidige of hebben we zwangerschappen gemist? Of nog een kindje van Courtland?
En Leah die gaat scheiden?
Jep, maar werd er toen al weer opgenomen? Die miskraam was in december/januari, ik moet zeggen dat ze er voor die tijd van het jaar dan aardig bloot bij zit (en het zonnetje lijkt ook fel de schijnen)quote:Op woensdag 18 december 2013 11:02 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Jenelle was zwanger van Courtland toch, dat is een miskraam geworden? Misschien was ze een abortus van plan en werd het een miskraam.
En Leah jeetje. Ik kan niet wachten!
Euhmmm....ik kom tegen vanaf juni publiekelijk een setje,daarvoor al maaaaaaanden met elkaar aan het praten waar niemand wat vanaf weet. Dus april zou heel goed kunnen, dat zijn wel 2 hele maaaaaaaaandenquote:Op woensdag 18 december 2013 11:23 schreef DonnaRush het volgende:
Hmm, daar heb je gelijk in inderdaad. Ze is sinds april met haar nieuwe lover toch? Volgens ingewijden zeiden zij afgelopen zomer al voor een kindje te gaan. Dat kan ik dan weer niet koppelen aan een eventuele abortus.
Ik denk dat het wel een gaaf seizoen wordt. Veel drama in het vooruitzicht. Chelsea die nog steeds hoopte op een relatie met Adam en nu heeft hij een kind met een ander haha.
Serieus? Dat had ik niet achter haar gezocht. Maar ik weet ook niet waar je al die nieuwe seizoenen/programma's kan kijken. Ik volg momenteel alleen nog via mtv..dus ik loop best achter.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef _evenstar_ het volgende:
kijkt iemand van jullie hier being maci?
Zie dat nu voor het eerst, en echt verschrikkelijk.. hoe ze met dat kind omgaat, kind jengelt wat omdat het hem te lang duurt en nog niet helemaal beurt afwachten snapt bij bowlen..
hup de wc in en je hoort haar hem meppen
dat was toch maar 1 aflevering? Of is het een serie geworden? Ff kijken of ik het vnv kan downloadenquote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Zie dat nu voor het eerst, en echt verschrikkelijk.. hoe ze met dat kind omgaat, kind jengelt wat omdat het hem te lang duurt en nog niet helemaal beurt afwachten snapt bij bowlen..
was idd een serie, maar heb em niet online kunnen vindenquote:Op donderdag 19 december 2013 11:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat was toch maar 1 aflevering? Of is het een serie geworden? Ff kijken of ik het vnv kan downloaden
Ja het is 1 episode idd van een uurquote:Op donderdag 19 december 2013 11:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dat was toch maar 1 aflevering? Of is het een serie geworden? Ff kijken of ik het vnv kan downloaden
Ik heb de eps niet gezien maar vraag mij echt af of het zo erg is hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja ik ook. Vorige keer keek ik het online, op free tv nog wat ofzo. Maar die link ben ik ook kwijt, oops.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Zodra iemand een link heeft om Season 5 te kijken (zodra die begint) dan hoor ik het graag
Heb je een berichtje gestuurd, denk dat ik weet welke site je bedoeldquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:27 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja ik ook. Vorige keer keek ik het online, op free tv nog wat ofzo. Maar die link ben ik ook kwijt, oops.
nee die staat er niet op, ook op de nieuwsgroepen nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar being macy is daar dus niet op te vinden. Kan iemand mij dat linkje van sturen ook?
Slaan is een zwakte bod en imho leer je daar niets mee alleen dat wanneer iets je niet zint slaan ok is. En zeker de reden waarom omdat hij ongeduldig was met op zijn beurt wachten. Het feit dat je er voor de wc in duikt geeft ook wel iets aan ?quote:Op donderdag 19 december 2013 12:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb de eps niet gezien maar vraag mij echt af of het zo erg is hoor
Mensen durven tegenwoordig hun kind geen tik voor hun billen meer te geven als ze vervelend zijn, dat huilie gedoe allemaal. Of mensen worden echt boos om van alles en nogwat, of ze doen juist helemaal niets en dan krijg je van die verwende kutnesten die om alles gaan lopen drammen.
Ik gok zo dat het echt wel mee zal vallen in die eps.
Ik vind slaan wel wat heftiger, maar zoals k al zei ik heb de eps niet gezien dus weet niet hoe erg t wasquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:53 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Slaan is een zwakte bod en imho leer je daar niets mee alleen dat wanneer iets je niet zint slaan ok is. En zeker de reden waarom omdat hij ongeduldig was met op zijn beurt wachten. Het feit dat je er voor de wc in duikt geeft ook wel iets aan ?
quote:‘Teen Mom’ Amber Portwood to Appear on ‘The Dr. Phil’ Show!
Amber Portwood is following in her Teen Mom co-star Farrah Abraham‘s footsteps! Luckily, she’s not doing p0rn like Farrah, but it’s just been announced that, like Farrah, Amber will make an appearance on the Dr. Phil Show!
Amber’s episode will air Friday.
Dr. Phil was kind enough to give us a sneak peek of Amber’s interview, in which she makes some shocking confessions.
“Every time you see me on [Teen Mom], I am high,” Amber told the doctor, adding that her appearance on his show marks the first time she has appeared on-camera without some sort of drug in her system.
Amber was released from prison in early November and has already filmed a special for MTV which will likely be called “Being Amber,” set to air early next year.
Amber also reveals the heartbreaking truth about her June 2011 suicide attempt.
“I didn’t care [if I died],” she tells Dr. Phil.
Watch the sneak peek clip here!
nah ja, ze had al in rehab gezeten en ook daar was ze kennelijk highquote:Op zaterdag 21 december 2013 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ook niet verbazingwekkend dat ze telkens high was, die kwam elke keer als een borderliner over.
Blijft apart dat iemand liever in de cel zit dan af moet kicken...
Dat mag dan ook gewoon helemaal niet! en terecht,quote:Op donderdag 19 december 2013 12:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Mensen durven tegenwoordig hun kind geen tik voor hun billen meer te geven als ze vervelend zijn,
quote:'Me and the baby just relaxing,'
quote:'@SayWhatLogan wrote: 'Can we sterilize Jenelle from having kids! So she has an abortion&now she's pregnant again.Dsnt have custody of her 1stkid @PBandJenelley_1 (sic)'
http://www.dailymail.co.u(...)by-bump-picture.htmlquote:'@LaurenHess wrote@ 'why why WHY is she reproducing!!?!? (sic).'
Ze klinkt en praat wel een stuk meer helder!quote:
ze komt ook eerlijk over tot nu toe, ben nog aan t kijkenquote:Op dinsdag 24 december 2013 10:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze klinkt en praat wel een stuk meer helder!
Inderdaad, ik kijk nu ook nog.quote:Op dinsdag 24 december 2013 10:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze komt ook eerlijk over tot nu toe, ben nog aan t kijken
wat een verschil met farrah bij dr. phil
Waar heb je hem gezien?quote:Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoe laat?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Vannacht een catch up aflevering, en vanaf de 21e weer nieuwe eps!
catch up..die laat ik aan me voorbij gaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Vannacht een catch up aflevering, en vanaf de 21e weer nieuwe eps!
3.00 Nederlandse tijdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:40 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Hoe laat?
Ik kan het nergens vinden..
Ik ben wel benieuwd omdat we die hele zwangerschap van Leah gemist hebben lijkt het me wel leukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
catch up..die laat ik aan me voorbij gaan
maar dat zie je toch niet in een catch up...dat zijn alleen eerder uitgezonden fragmentenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd omdat we die hele zwangerschap van Leah gemist hebben lijkt het me wel leuk
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:56 schreef DonnaRush het volgende:
Iets met tijd te kort? Ik heb nog niet eens gecheckt, laat staan iets gekeken haha!
told you so...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:43 schreef DonnaRush het volgende:
Nou die catch up heb je ook niets aan. Het is 35 minuten terugblik en 5 minuten sneak peek voor seizoen 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |