abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211270352
quote:
17s.gif Op zondag 12 november 2023 11:15 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wat een trieste bedoening. Heb een tijdje niets meegekregen van Janelle, maar dit klinkt weer vreselijk. Ze is wel van die bebaarde redneck af, toch?
:N
pi_211270360
Nee joh, ze is nog enthousiaster met hem zelfs, nu hij aangeklaagd wordt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211270429
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee joh, ze is nog enthousiaster met hem zelfs, nu hij aangeklaagd wordt.
Dat mens krijgt er kennelijk een kick van steeds opnieuw weer voor de foute mannen te gaan, geen rekening houdend met haar kids. En ook in dit geval weer de kinderen van de rekening. Inderdaad erg triest. :'(
  maandag 1 januari 2024 @ 11:02:31 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211877420
Oh mên, ik zap net langs en zie Ryan's vader beweren dat Maci een van de triggers voor Ryan's drugsgebruik zou zijn, onvoorstelbaar dat die mensen de schuld nog steeds overal behalve bij Ryan leggen :N
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211877750
En die uitzending is volgens mij een flink aantal incidenten geleden...

Recent heeft een rechter hem vast gezet in afwachting van zn zitting... verrassing, de dag voor kerst mocht hij toch naar huis :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_212014376
Arme Jace -O-
pi_212014543
Wanneer wordt het volgens Jenelle eens tijd om deze gek te verlaten?
  dinsdag 5 maart 2024 @ 16:32:41 #109
16715 Mylene
*schatje*
pi_212703906
Of doen alsof omdat Jace anders niet in het moeras mag wonen van de kinderbescherming...
  donderdag 11 april 2024 @ 11:01:41 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213167918
Ik zit langs te zappen en geen nieuws (oude aflevering want Amber is nog met Andrew), maar ik vraag me wel het volgende af:
Die gesprekjes die ze onderling hebben, in dit geval Gary en zijn vrouw, maar Tyler en Catelynn ook, die zijn denk ik heel goed voor hun relatie, want ik vraag me af of ze zonder camera wel zulke gesprekken hebben, over hun kinderen, relatie en wat er verder speelt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_213168907
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 11:01 schreef Leandra het volgende:
Ik zit langs te zappen en geen nieuws (oude aflevering want Amber is nog met Andrew), maar ik vraag me wel het volgende af:
Die gesprekjes die ze onderling hebben, in dit geval Gary en zijn vrouw, maar Tyler en Catelynn ook, die zijn denk ik heel goed voor hun relatie, want ik vraag me af of ze zonder camera wel zulke gesprekken hebben, over hun kinderen, relatie en wat er verder speelt.
Serieus, ik zet net de laatste aflevering op :D

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2024 12:54:04 ]
pi_213168912
Toevallig kwam het vorige week ter sprake en klopt idd wat je zegt.
  donderdag 11 april 2024 @ 14:21:29 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213169795
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2024 12:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Toevallig kwam het vorige week ter sprake en klopt idd wat je zegt.
Ik vind dat ze hele gezonde gesprekken hebben, zeker voor de achtergrond waar de meesten uit komen, die hebben dat niet van huis uit meegekregen zeg maar.
Sterker nog: ik denk dat de meeste stellen niet zulke gesprekken hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_213879969
De nieuwe verloofde van Amber die ook Gary heet is ‘missing’ ! 😶😶

Ik dacht is een grap maar blijkbaar is het ‘all over the news’.

https://www.instagram.com/p/C8Fs1EDvXXD/?igsh=MXR1NjBtenhoaWZh
pi_214354329
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2024 14:21 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik vind dat ze hele gezonde gesprekken hebben, zeker voor de achtergrond waar de meesten uit komen, die hebben dat niet van huis uit meegekregen zeg maar.
Sterker nog: ik denk dat de meeste stellen niet zulke gesprekken hebben.
Even nog hierop terugkomen. Toen was het Family Reunion wat werd uitgezonden. Ook met (koppel)therapie-sessies erbij.
Het was mooi om te zien hoe open iedereen was maar ook toch behoorlijk volwassen geworden.
De meesten doen het gewoon erg goed.

MacKenzie zapte ik altijd door, kon me nooit boeien, maar nu was ze daar met haar nieuwe vriend, echt een leuke gast en vond nu Mac ook echt helemal leuk. Ze straalde en sprankelde helemaal. En hij adoreert haar gewoon O+
pi_214354590
Inmiddels net afl 7 van seizoen 2 van Teen Mom: The Next Chapter gekeken.

Rode draad is nu wel zo'n beetje dat iedereen zijn moeder (of vader) in rehab zit :')

Het grootste nieuws: Leah wil geadopteerd worden door Kristina :o Ze is helemaal klaar met Amber.
Op Leah haar verjaardag was Amber ook zo vreselijk tegen haar ;(

Bewondering voor Bri, ze is zich echt aan het losmaken van haar moeder. Die trouwens in rehab zit :')
Devoin kan ze ook niet echt op rekenen maar als hij er is dan is hij er ook wel echt voor allebei de meiden. Stella heeft Luis al meer als een jaar niet gehoord of gezien.

Jade en Sean komen er wel hopelijk.

Leah haar vader zit in rehab. Komt nog wat drama met Jeremy, de vader van haar jongste.

Macy en Taylor hobbelen gewoon door.

Cate en Tyler doen ook gewoon lekker hun ding. Cate heeft ook duidelijke grenzen aan haar moeder gegeven. Geloof dat die weer uit rehab is :')

Chey en haar man en Corey en Taylor ook dikke prima.

Mac en haar nieuwe vriend Kesh gaan voor een baby.

Zo! Zijn jullie weer op de hoogte :P
pi_214367377
Amber was helemaal niet vreselijk. Leah was gewoon een dick!

:')
pi_214422990
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2024 21:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Amber was helemaal niet vreselijk. Leah was gewoon een dick!

:')
Echt he. Te pijnlijk was het. Arme Leah.
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 09:06:56 #120
382129 crew  Donna
pi_216917293

Wat heeft Chelsea met haar gezicht gedaan????
  Moderator vrijdag 21 maart 2025 @ 07:04:46 #121
382129 crew  Donna
pi_217125887
Kail en Elijah waren op vakantie helemaal heppiedepeppie en nu is er een meisje op Tiktok die zegt dat ze vorig jaar, vlak na de geboorte van de tweeling, op cruise was en dat Elijah daar ook was en hij vreemd is gegaan met haar.
Inclusief foto en video materiaal.
God het zal toch niet WEER he.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 12:04:32 #122
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_217128779
Jezus alweer :{ , ik zou dit wel echt sneu vinden voor haar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')