quote:Op zondag 12 november 2023 11:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat een trieste bedoening. Heb een tijdje niets meegekregen van Janelle, maar dit klinkt weer vreselijk. Ze is wel van die bebaarde redneck af, toch?
Dat mens krijgt er kennelijk een kick van steeds opnieuw weer voor de foute mannen te gaan, geen rekening houdend met haar kids. En ook in dit geval weer de kinderen van de rekening. Inderdaad erg triest.quote:Op zondag 12 november 2023 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee joh, ze is nog enthousiaster met hem zelfs, nu hij aangeklaagd wordt.
Serieus, ik zet net de laatste aflevering opquote:Op donderdag 11 april 2024 11:01 schreef Leandra het volgende:
Ik zit langs te zappen en geen nieuws (oude aflevering want Amber is nog met Andrew), maar ik vraag me wel het volgende af:
Die gesprekjes die ze onderling hebben, in dit geval Gary en zijn vrouw, maar Tyler en Catelynn ook, die zijn denk ik heel goed voor hun relatie, want ik vraag me af of ze zonder camera wel zulke gesprekken hebben, over hun kinderen, relatie en wat er verder speelt.
Ik vind dat ze hele gezonde gesprekken hebben, zeker voor de achtergrond waar de meesten uit komen, die hebben dat niet van huis uit meegekregen zeg maar.quote:Op donderdag 11 april 2024 12:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Toevallig kwam het vorige week ter sprake en klopt idd wat je zegt.
Even nog hierop terugkomen. Toen was het Family Reunion wat werd uitgezonden. Ook met (koppel)therapie-sessies erbij.quote:Op donderdag 11 april 2024 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind dat ze hele gezonde gesprekken hebben, zeker voor de achtergrond waar de meesten uit komen, die hebben dat niet van huis uit meegekregen zeg maar.
Sterker nog: ik denk dat de meeste stellen niet zulke gesprekken hebben.
Echt he. Te pijnlijk was het. Arme Leah.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Amber was helemaal niet vreselijk. Leah was gewoon een dick!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |