Dat andere filmpje van haar was beterquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:50 schreef Mylene het volgende:
filmpje Farrah
Wat ziet ze er toch vreselijk uit.
quote:Original Teen Mom Girls Filming Again For MTV
Over the past few weeks, three of the girls from the original Teen Mom series have been spotted filming again. While none of the girls have indicated what exactly they are filming, Farrah Abraham, Amber Portwood and Catelynn Lowell are, filming for MTV.
While they are not getting another season of their reality show (as other media outlets have been reporting), they are each getting their own special. According to two sources close to the girls and the show’s production, each girl is filming a catch-up special about their lives today.
Their co-star, Maci Bookout, had her very own “Being Maci” special, which aired over the summer but was filmed last winter. Now the other ‘Teen Mom’ girls are getting their own specials, all of which will likely be titled “Being ____.” Amber was already filming her special on the day she was released from prison.
While no release date is available at this time, one source tells that the specials will likely air “early next year.” The girls are still currently filming (MTV car cameras can be seen in this photo that was posted by Tyler Baltierra over the weekend), so we will not see much for awhile.
Farrah Abraham’s family was busy filming with MTV over this past weekend. ("Whatever Michael" and Deb are coming back into our lives, y’all!) One person that will not be on the “Being Farrah” special is Farrah’s sister, Ashley Danielson who has not spoken to Farrah since she was blamed publicly for Farrah’s DUI incident earlier this year. Sophia, of course, will be exploited to the fullest extent possible, as per usual.
http://www.dailymail.co.u(...)ar-old-son-Jace.htmlquote:Teen Mom star Jenelle Evans 'pregnant with second baby'... but her mother still has custody of her four-year-old son Jace
ERMAHGERDquote:Op donderdag 12 december 2013 10:12 schreef kvd het volgende:
Here we go again...
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)ar-old-son-Jace.html
Jep, Jace van Andrew, een miskraam met Courtland en dan nu weer van Nathan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 06:32 schreef Mss het volgende:
[..]
ERMAHGERD
Derde zwangerschap toch al voor haar? Van drie verschillende vaders toch?
Oh nee....quote:Op donderdag 12 december 2013 10:12 schreef kvd het volgende:
Here we go again...
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)ar-old-son-Jace.html
Die moeder is de reden dat ik wel eens kijk. Ze zou haar eigen tv-serie moeten krijgenquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb medelij met haar moeder. Die zal straks weer van voor af aan moeten beginnen met opvoeden... Aangezien Jenelle te druk bezig zal zijn met haar eigen leven...
Ik heb altijd het idee dat Barb net zo'n moeder voor Jenelle was als Jenelle nu voor Jace. Misschien geen drugs, maar wel er niet zijn/kunnen zorgen/de juiste zorg geven. En dat ze Jace nu gebruikt om alsnog iemand op de juiste manier op te voeden. (waar ze nog wel eens in faalt, m.i. praat je tegen een kind niet slecht over de moeder en ga je ook maak je ook geen ruzie waar het kind bij is.)quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die moeder is de reden dat ik wel eens kijk. Ze zou haar eigen tv-serie moeten krijgen
Leah? Ja zij is afgelopen voorjaar bevallen geloof ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie dat ze inmiddels ook weer bevallen is? Ik loop achter!
Ali. In de zomer werd bekend dat zij in een rolstoel terecht komt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik keek van de week en daarin zat een stukje met Leah en de tweeling. Ze ging proberen om ? te laten lopen. Toen het lukte ging ze zo leuk en lief om met de meisjes. Ik vind haar naast Macy de fijnste moeder...
Oh... Wat naar... Ze kon nog wel stapjes zetten in die aflevering maar haar beentjes en voetjes waren al zo vergroeid...quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:58 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ali. In de zomer werd bekend dat zij in een rolstoel terecht komt.
Oh wat sneu...quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:58 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ali. In de zomer werd bekend dat zij in een rolstoel terecht komt.
Jenelle was zwanger van Courtland toch, dat is een miskraam geworden? Misschien was ze een abortus van plan en werd het een miskraam.quote:Op woensdag 18 december 2013 10:53 schreef kvd het volgende:
http://www.mtv.com/videos(...)ler.jhtml#id=1719217
Welk kind wordt weggehaald? De huidige of hebben we zwangerschappen gemist? Of nog een kindje van Courtland?
En Leah die gaat scheiden?
Jep, maar werd er toen al weer opgenomen? Die miskraam was in december/januari, ik moet zeggen dat ze er voor die tijd van het jaar dan aardig bloot bij zit (en het zonnetje lijkt ook fel de schijnen)quote:Op woensdag 18 december 2013 11:02 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Jenelle was zwanger van Courtland toch, dat is een miskraam geworden? Misschien was ze een abortus van plan en werd het een miskraam.
En Leah jeetje. Ik kan niet wachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |