he , ik had de laatste postquote:Op woensdag 25 september 2013 22:20 schreef RensAjacied het volgende:
Elke woensdag om 21.55 op Nederland 3: Camping Powned!
Probleemwijken de vakantie-editie. De woensdagavond is niet langer saai, dit is legendarische televisie.
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, Henk is elke aflevering al te zien geweest.
Sorry man. TT moest gewoon even.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
he , ik had de laatste post
rutger ook, maar dat was de grap nietquote:Op woensdag 25 september 2013 22:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, Henk is elke aflevering al te zien geweest.
kut ttquote:Op woensdag 25 september 2013 22:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sorry man. TT moest gewoon even.
Zo zijn er honderd-duizenden in nl, van dat soort figuren.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:20 schreef Paxcon het volgende:
Wat een lui kutwijf. Zorg eens voor je eigen kinderen.
moe zijnquote:
Hij zal het er zelf wel naar gemaakt hebben...quote:Op woensdag 25 september 2013 22:23 schreef Rickario het volgende:
Alsof ze een koelkast mee mogen nemen
Totale bullshit
Exactquote:Op woensdag 25 september 2013 22:23 schreef Paxcon het volgende:
Ontsla die au pair en verhuis naar een flatje.
Geld dat je niet hebt kan je niet uitgeven.
jawel hoor, dan was er voor de rest geen kut meer te halenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:23 schreef Rickario het volgende:
Alsof ze een koelkast mee mogen nemen
Totale bullshit
Volgens mij is dat een van de dingen die ze nooit mee mogen nemen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij zal het er zelf wel naar gemaakt hebben...
Had ook geen au-pair trouwensquote:Op woensdag 25 september 2013 22:23 schreef n00b13 het volgende:
Dutroux was dan ook geen uitkeringtrekker
Hij zei toch quooker??quote:Op woensdag 25 september 2013 22:23 schreef Rickario het volgende:
Koelkast mag toch niet eens meegenomen worden door deurwaarder?
Dit jaquote:Op woensdag 25 september 2013 22:24 schreef TargaFlorio het volgende:
En Kranenborg eet ongestoord verder.
ECHT! Ik zou bijna betalen om in 1 keer alle afleveringen te kunnen zien.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een cliffhanger. Waarom is dit programma zo kort?
Klopt, eerste levensbehoeftes inderdaad. Maar tegenwoordig mogen ze bijna niks meer meenemen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:24 schreef Rickario het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een van de dingen die ze nooit mee mogen nemen.
Het is inderdaad wel erg kort.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een cliffhanger. Waarom is dit programma zo kort?
Jawel keihard knokken.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Gaat helemaal niks gebeuren natuurlijk.
Nee, ik sta niet achter het gedachtengoed.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou bijna Powned lid worden zodat ze meer zendtijd krijgen
2 oktober bedoelde ik... Maar dan is het inderdaad nietquote:Op woensdag 25 september 2013 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Derde aflevering was dit. Volgende week weer voetbal dus nog 2 weken geduld helaas.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:24 schreef Rickario het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een van de dingen die ze nooit mee mogen nemen.
Een bullshit verhaal dus van hemquote:Deurwaarders gaan minder streng optreden tegen mensen met schulden. Bij beslag op de huisraad mogen zij voortaan hun computer, tv en koelkast houden.
Dat voorstel doet beroepsvereniging KBvG, waarin alle 900 (kandidaats)deurwaarders in Nederland zijn vertegenwoordigd, aan het ministerie van Justitie.
Momenteel kunnen deurwaarders vrijwel de hele huisraad meenemen bij een beslag. Er is wel een lijst met uitzonderingen, maar die stamt uit de negentiende eeuw en bevat alleen zaken als bed, boeken en voedsel. Niet meer van deze tijd, meent KBvG-voorzitter John Wisseborn. ,,In de 21se eeuw vallen tv, computer en koelkast onder de eerste levensbehoeften.’’ Hij wijst er op dat mensen hun thuis-pc nodig hebben om te solliciteren en contact te houden met instanties als de Belastingdienst.
Over 2 weken ...quote:Op woensdag 25 september 2013 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Alweer afgelopen.
Volgende week wordt wel leuk.
Van wanneer was dat artikel dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:27 schreef Rickario het volgende:
[..]
[..]
Een bullshit verhaal dus van hem
Gefixtquote:Op woensdag 25 september 2013 22:27 schreef Eenskijken het volgende:
de volgende aflevering wordt nog epischer!
Dat jij je ogen lang genoeg van het scherm kan afwenden om dat even op te zoekenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:27 schreef Rickario het volgende:
[..]
[..]
Voortaan impliceert dat het voorheen dus wel mocht.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:27 schreef Rickario het volgende:
[..]
[..]
Belastingdeuwaarders vallen daar niet onder meen ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:27 schreef Rickario het volgende:
[..]
[..]
Haha viel me ook op. Kranenborg = baasquote:Op woensdag 25 september 2013 22:24 schreef TargaFlorio het volgende:
En Kranenborg eet ongestoord verder.
Leggen beslag op loon inkomen, niet op inboedel.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Belastingdeuwaarders vallen daar niet onder meen ik.
Nee, dat rutger door die megafoon schreeuwt:quote:Op woensdag 25 september 2013 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
NEE IK LAAT ME NIET DWINGEN!
Mooiste uitspraak tot nu toe.
Wie? Het was bij NOS op 3, direct na Camping PowNed. Het hele item komt zo. Ben benieuwd.quote:
Elisa was die met de telefoon.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wie? Het was bij NOS op 3, direct na Camping PowNed. Het hele item komt zo. Ben benieuwd.
- ah. het gaat over het filmfestival. Allemaal vieze ouwe mannetjes die over naakte vrouwen van 100 jaar geleden praten.
Die van de gemeentebelasting wel, tenminste ik zie vaak advertenties staan in de lokale krant van verkoopevents in huizen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leggen beslag op loon inkomen, niet op inboedel.
NOS op 3, verloren telefoon, politie, chick. Heb je wel gekeken?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:53 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee over wie je het hebt, sorry.
2009quote:Op woensdag 25 september 2013 22:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Van wanneer was dat artikel dan?
Ah.. Die blonde vrouw.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NOS op 3, verloren telefoon, politie, chick. Heb je wel gekeken?
Weet jij veel wanneer Martijn die schuldeisers voor de deur had. Misschien waren die kinderen toen nog baby's?quote:
Ik vind: " Ik ben een beetje moe, een beetje bevallen door de hitte" van Rene wel mooi.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee, dat rutger door die megafoon schreeuwt:
"Alleen mensen zonder toekomstperspectief mogen mee doen!"
"Dan doe ik mee."
Volgens mij zijn die kinderen nog geen 4.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:58 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Weet jij veel wanneer Martijn die schuldeisers voor de deur had. Misschien waren die kinderen toen nog baby's?
Geen idee! Die namen trouwensquote:Op woensdag 25 september 2013 22:58 schreef Rickario het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die kinderen nog geen 4.
quote:Martijn (38) en Rasha (36)
Martijn en Rasha wonen in een riant vrijstaand huis in Almere samen met hun zoons Matthys-Ferdinand en Floris-Tobias. Hun drie bedrijven zijn allen vorig jaar failliet gegaan waardoor hun inkomen plots kelderde, van 10.000 euro naar 0 euro in de maand. Immers: ondernemers kunnen niet terugvallen op WW of bijstand. Martijn is boos, verontwaardigd en teleurgesteld: “Als je gaat ondernemen in NL, doe je afstand van al je mensenrechten”, zegt Martijn.
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:13 schreef Clavis het volgende:
Die Rasha spoort echt niet. Of was dit artikel al bekend?
http://www.telegraaf.nl/binnenland/article20333727.ece
Die kinderen heten dus echt Mattheyz-Ferdynand en Florysch-Thobyaz.
Haha, wat een viezerik ook. Het is een fucking blije baby competitie domme trut.quote:Van Riet reageerde gisteren verrast op het aangekondigde fraudeonderzoek: "Goed nieuws, maar we gaan via een advocaat kijken of we toch nog op de een of andere manier genoegdoening kunnen krijgen."
Margreet ook ja.quote:
Klopt die wil ook wel werken (hij werkt voor zijn uitkering)maar hij is een beetje simpel,toch wel goed van hem na flinke avond drinken gewoon vroeg uit bed en boodschappen doen terwijl die andere amper gedronken hadden nog in coma lagen.quote:
Misschien hopen ze dat de belastingdienst denkt dat het om vier kinderen gaat -> extra kinderbijslagquote:Op woensdag 25 september 2013 23:13 schreef Clavis het volgende:
quote:Op donderdag 26 september 2013 00:36 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
...
Die clown met die hoed op ...
Door tenminste niet te roken.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:41 schreef SunChaser het volgende:
Als je schulden hebt, hoe betaal je dan een aupair?
dat is slimquote:Op donderdag 26 september 2013 09:45 schreef SunChaser het volgende:
Wat een klotestreek trouwens, dat ze gratis boodschappengeld kregen en dan rookgeld gingen vragen.
joepie! ik kijk geen tv maar wil dit wel weer zienquote:Op donderdag 26 september 2013 12:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja, zie OP.
Vanavond maak ik aflevering 3 met subs
Ditquote:Op donderdag 26 september 2013 20:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb het net even teruggekeken, topshowtje weer
Wederomquote:Op donderdag 26 september 2013 22:18 schreef Flitskikker het volgende:
Daar is-ie weer...
En hier weer wat caps...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of niet...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 september 2013 22:29 schreef n00b13 het volgende:
Deze bedoelde ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga deze posten in elk toekomstig werklozen topic.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:34 schreef Flitskikker het volgende:
Hier in 1 plaatje
[ afbeelding ]
Als je de week erna wel weer kijkt mis je nietsquote:Op donderdag 26 september 2013 23:46 schreef Bombshell het volgende:
Ik ben het al een beetje zat, ga volgende week niet kijken.
Zes maar.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:13 schreef Cheiron het volgende:
En toen *snif* namen ze *snotter* alles mee *snuit* behalve de qookers *boehoe*
Absolute primaire levensbehoefte.
Ik lig trouwens wel echt in een deuk met deze serie, wat een randfiguren. Die gleufhoedjesgast ook met een grote bek, maar wel na een halve dag werk al aan de pijnstillers..
Jammer dat de afleveringen zo kort zijn, hopelijk zijn er wel een hoop
quote:
Ja. Viel me 100 procent mee dat hij na zo'n avond doorzakken wel uit z'n bed kwam, en dat hij ook de hele dag gewoon doorwerkt zonder mekkeren en mauwen zoals die ex-bajesklant met z'n aspirientjes.quote:
Die mensen hebben het een beetje hoog in de bol. Vreselijke figuren.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:13 schreef Clavis het volgende:
Eens. Vorige aflevering ook, nog half bezopen maar wel 's morgens vroeg gewoon naar de bakker.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:42 schreef Gert het volgende:
Die René gun ik ook wel nieuwe tandjes. Tot nu toe toont hij meer karakter dan de rest van die zeurende verongelijkte luiwammesen bij elkaar.
"Waarom ik zoveel drink? Gewoon. Omdat het lekker is". En de volgende dag zonder zeiken urenlang hout sjouwen.
Ging ook maar net goed met fietsen. Toch lijkt best wel toffe gast.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Eens. Vorige aflevering ook, nog half bezopen maar wel 's morgens vroeg gewoon naar de bakker.
Die 2 hadden nooit aan kinderen moeten beginnen want ze besteden totaal geen aandacht aan de kinderen en au pair moeten maar met ze spelenquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:23 schreef RunForrestRun het volgende:
Martijn en Rasha moeten eens een goede trap onder hun reet krijgen.
"Boehoe het is zo zwaar om voor de kinderen te zorgen.. ook al zijn we failliet, we houden de au pair want anders kunnen we het allemaal niet aan.. En ja wij mogen een au pair ja, want we roken tenminste niet ja!"
Ik dacht eerst dat het geacteerd was? Maar het is echt!quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die mensen hebben het een beetje hoog in de bol. Vreselijke figuren.
van daar ben ik naar haar facebook gegaan en vanuit daar naar die van renequote:Op woensdag 25 september 2013 23:13 schreef Clavis het volgende:
http://badoo.com/nl/0155494138/quote:Op woensdag 25 september 2013 23:13 schreef Clavis het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nu vraag ik mij af of die Roy en Nalyne nog wel de hoofdprijs van de bingo kunnen claimen
Hij had het over de koelkast neem ik aan.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:13 schreef Cheiron het volgende:
En toen *snif* namen ze *snotter* alles mee *snuit* behalve de qookers *boehoe*
Absolute primaire levensbehoefte.
..... en nu zijn jullie FB-vriendjes????quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:54 schreef Ondervind het volgende:
[..]
van daar ben ik naar haar facebook gegaan en vanuit daar naar die van rene
Bier staat koudquote:
Dan is de wijn opquote:
Yep!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan dat saaie voetbal..
Nog nooit drinken uit je neus gekomen dusquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:59 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Geeft zo'n rotzooi na elk lachsalvo..
Bummerquote:
Komt door het fietsen, dat stimuleert.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:04 schreef Paxcon het volgende:
wat heeft ze voor natte plek bij haar kut dan
Ik moest grinikkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt door het fietsen, dat stimuleert.
En geen rookwaar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:05 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk zouden ze allemaal geen drank moeten hebben. Allemaal afkickverschijnselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |