Hij zal het er zelf wel naar gemaakt hebben...quote:Op woensdag 25 september 2013 22:23 schreef Rickario het volgende:
Alsof ze een koelkast mee mogen nemen
Totale bullshit
Exactquote:Op woensdag 25 september 2013 22:23 schreef Paxcon het volgende:
Ontsla die au pair en verhuis naar een flatje.
Geld dat je niet hebt kan je niet uitgeven.
jawel hoor, dan was er voor de rest geen kut meer te halenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:23 schreef Rickario het volgende:
Alsof ze een koelkast mee mogen nemen
Totale bullshit
Volgens mij is dat een van de dingen die ze nooit mee mogen nemen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij zal het er zelf wel naar gemaakt hebben...
Had ook geen au-pair trouwensquote:Op woensdag 25 september 2013 22:23 schreef n00b13 het volgende:
Dutroux was dan ook geen uitkeringtrekker
Hij zei toch quooker??quote:Op woensdag 25 september 2013 22:23 schreef Rickario het volgende:
Koelkast mag toch niet eens meegenomen worden door deurwaarder?
Dit jaquote:Op woensdag 25 september 2013 22:24 schreef TargaFlorio het volgende:
En Kranenborg eet ongestoord verder.
ECHT! Ik zou bijna betalen om in 1 keer alle afleveringen te kunnen zien.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een cliffhanger. Waarom is dit programma zo kort?
Klopt, eerste levensbehoeftes inderdaad. Maar tegenwoordig mogen ze bijna niks meer meenemen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:24 schreef Rickario het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een van de dingen die ze nooit mee mogen nemen.
Het is inderdaad wel erg kort.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een cliffhanger. Waarom is dit programma zo kort?
Jawel keihard knokken.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Gaat helemaal niks gebeuren natuurlijk.
Nee, ik sta niet achter het gedachtengoed.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou bijna Powned lid worden zodat ze meer zendtijd krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |