Dank u.quote:
Deze generatie weet niet meer wat msn is.quote:
Graag gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Graag gedaan.Zo lopen ze in Scheveningen ook rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ICQ, dat waren de gouden tijden.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze generatie weet niet meer wat msn is.
uh-ohquote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ICQ, dat waren de gouden tijden.
Nu ben ik best wel oud, maar ICQ heb ik nooit gebruikt.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ICQ, dat waren de gouden tijden.
Ik wel, het was beter dan MSN, maar het werd geen hype. RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu ben ik best wel oud, maar ICQ heb ik nooit gebruikt.
Scheeffie de gekste.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo lopen ze in Scheveningen ook rond.
Zijn wij al van 'die' generatie?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze generatie weet niet meer wat msn is.
ICQ!!quote:Op woensdag 25 september 2013 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nooit icq gehad, maar als ik ado mag geloven, heb ik een hoop gemist
Waarom was het beter dan msn ?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wel, het was beter dan MSN, maar het werd geen hype. RIP aan de nabestaanden.
Hallo Samantha en Michael.quote:
Nee, wij zijn er eentje ouder..quote:Op woensdag 25 september 2013 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zijn wij al van 'die' generatie?
Stuk stabieler, werkte altijd, nooit gezeik met vertraagde berichten. Het was gewoon fijner.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom was het beter dan msn ?
Ik vond msn wel relaxed vroegaah![]()
Nu is het een beetje WA of FB chat.. en dat laatste vind ik echt niet tof
Zo rollen ze.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo Samantha en Michael.
ja, dat dusquote:Op woensdag 25 september 2013 21:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
ICQ!!Wat was dat lachen toen.
Hey wise.quote:
Ik houd het niet meer bij.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wij zijn er eentje ouder..
i doe dat laatste gewoon nietquote:Op woensdag 25 september 2013 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom was het beter dan msn ?
Ik vond msn wel relaxed vroegaah![]()
Nu is het een beetje WA of FB chat.. en dat laatste vind ik echt niet tof
Oh ja.. horror als msn niet wilde aanmelden..quote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stuk stabieler, werkte altijd, nooit gezeik met vertraagde berichten. Het was gewoon fijner.
Tegenwoordig heeft Skype het toch overgenomen van MSN? Wat een kutprogramma vind ik dat.
En dan maar SMS'en naar bekenden: "kan jij je wel aanmelden op MSN? gr gr"quote:Op woensdag 25 september 2013 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. horror als msn niet wilde aanmelden..
Openbare chatbox. Ging nooit ergens over uiteraard, maar was soms wel lachen.quote:
Die had echt zulke ontvelde enkels als hij dat bij mij deedquote:
Ouderdom komt met gebrekenquote:
Ik vind wa ook niet alles.. en dan die autocorrectfails..quote:Op woensdag 25 september 2013 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
i doe dat laatste gewoon nietdan schakel ik wel over op WA
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dan maar SMS'en naar bekenden: "kan jij je wel aanmelden op MSN? gr gr"
Dat is wel handig als je een freudiaanse verspreking maaktquote:Op woensdag 25 september 2013 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
. en dan die autocorrectfails..
Tmf chat.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Openbare chatbox. Ging nooit ergens over uiteraard, maar was soms wel lachen.
Mja .. zo stuurde ik eens abortus..gelukkig paste dat niet in de context van de zinquote:Op woensdag 25 september 2013 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is wel handig als je een freudiaanse verspreking maakt
Volgens mij ben ik daar 2 of 3x op geweest, dat ging alleen maar over sex dacht ik.quote:
Mijn hemel, die was ik kats vergeten.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hosselde daar 14jarige meisjes?
Jippii trouwens
Nee, werd alleen aangesproken door hitsig manvolk.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hosselde daar 14jarige meisjes?
Jippii trouwens
Klinkt ideaal.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, werd alleen aangesproken door hitsig manvolk.
watquote:Op woensdag 25 september 2013 21:25 schreef Fascination het volgende:
Oh Bp, heb je gehoord dat Noorsbloed alweer verloofd is en een kind krijgt?
Ja, hij heeft een ander account, post nu ergens in ONZ. Past ook meer bij hem denk ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
wat![]()
Is hij terug ja? Ondanks z'n vreemde achtergrond vond ik 'm wel gezellig hier toen. Thans, wat mij er van bijstaat.
Die man heeft hulp nodigquote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een ander account, post nu ergens in ONZ. Past ook meer bij hem denk ik.Hij zou eerst een tweeling krijgen, maar een is er al dood en zn verloofde heeft last van bloedingen.
!
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
wat![]()
Is hij terug ja? Ondanks z'n vreemde achtergrond vond ik 'm wel gezellig hier toen. Thans, wat mij er van bijstaat.
Vertel?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die man heeft hulp nodig
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een ander account, post nu ergens in ONZ. Past ook meer bij hem denk ik.Hij zou eerst een tweeling krijgen, maar een is er al dood en zn verloofde heeft last van bloedingen.
!
Agree.. en een knaller van een afsluiter..quote:Op woensdag 25 september 2013 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
wat![]()
Mwoah, hij had wel driftbuien die hij dan ging uittypen hier. (quote:Op woensdag 25 september 2013 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Vertel?
Categorie MiVer Lamon?
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Agree.. en een knaller van een afsluiter..
R&P / Instorten maar het niet kunnen veroorlovenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Vertel?
Categorie MiVer Lamon?
Beetje a la Zotheid..quote:Op woensdag 25 september 2013 21:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mwoah, hij had wel driftbuien die hij dan ging uittypen hier. ()
Maar hij heeft ons allen in het welbekende ootje genomen. [ afbeelding ]
Nostalgie SC.quote:
Moest altijd om hem lachen jaquote:Op woensdag 25 september 2013 21:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nostalgie SC.![]()
Zotheid, mi mang wat een droeftoeter.![]()
Terwijl hij best tof was.
Hij ook in schreeuwtaal reageren hier, te mooi.
Volgens mij heb je echt een psychische aandoening als je zulke shit verzint en compassie vraagt voor aandacht.quote:
Krentenbol in het topicquote:
De grootste grap van al die SC debacles is dat wij nog rondzwerven.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest altijd om hem lachen jaHad wel humor.
Jammer dat hij zich extreem liet kennen op het laatst.
hellowquote:
die vind ik juist wel leuk somsquote:Op woensdag 25 september 2013 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ouderdom komt met gebreken
[..]
Ik vind wa ook niet alles.. en dan die autocorrectfails..
Volgens eigen zeggen zat hij toen in een manische periode en heeft hij geleerd van zn fouten.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt een psychische aandoening als je zulke shit verzint en compassie vraagt voor aandacht.
Oldbiesquote:Op woensdag 25 september 2013 21:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De grootste grap van al die SC debacles is dat wij nog rondzwerven.
Onkruud vergoat njiet.
wtfquote:Op woensdag 25 september 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
Kindje wordt begin januari verwacht. Zal wel dood geboren worden of zo.
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
Kindje wordt begin januari verwacht. Zal wel dood geboren worden of zo.
Helleeuwwquote:
Ik ook wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die vind ik juist wel leuk soms
lekker in RR gestaanquote:
Mijn zusje maakt er zoveel dat het soms onleesbaar is.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die vind ik juist wel leuk soms
quote:
'Gozer zegt dat z'n vriendin in het ziekenhuis ligt en dat ze een miskraam heeft gehad, dingen niet werden gedekt door de verzekering en hij zich sterk bleef houden voor z'n chick die vrijwel dood lag te gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |