quote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Graag gedaan.Zo lopen ze in Scheveningen ook rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ICQ, dat waren de gouden tijden.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze generatie weet niet meer wat msn is.
uh-ohquote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ICQ, dat waren de gouden tijden.
Nu ben ik best wel oud, maar ICQ heb ik nooit gebruikt.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ICQ, dat waren de gouden tijden.
Ik wel, het was beter dan MSN, maar het werd geen hype. RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu ben ik best wel oud, maar ICQ heb ik nooit gebruikt.
Scheeffie de gekste.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo lopen ze in Scheveningen ook rond.
Zijn wij al van 'die' generatie?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze generatie weet niet meer wat msn is.
ICQ!!quote:Op woensdag 25 september 2013 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nooit icq gehad, maar als ik ado mag geloven, heb ik een hoop gemist
Waarom was het beter dan msn ?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wel, het was beter dan MSN, maar het werd geen hype. RIP aan de nabestaanden.
Hallo Samantha en Michael.quote:
Nee, wij zijn er eentje ouder..quote:Op woensdag 25 september 2013 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zijn wij al van 'die' generatie?
Stuk stabieler, werkte altijd, nooit gezeik met vertraagde berichten. Het was gewoon fijner.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom was het beter dan msn ?
Ik vond msn wel relaxed vroegaah![]()
Nu is het een beetje WA of FB chat.. en dat laatste vind ik echt niet tof
Zo rollen ze.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo Samantha en Michael.
ja, dat dusquote:Op woensdag 25 september 2013 21:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
ICQ!!Wat was dat lachen toen.
Hey wise.quote:
Ik houd het niet meer bij.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wij zijn er eentje ouder..
i doe dat laatste gewoon nietquote:Op woensdag 25 september 2013 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom was het beter dan msn ?
Ik vond msn wel relaxed vroegaah![]()
Nu is het een beetje WA of FB chat.. en dat laatste vind ik echt niet tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |