Oh ja.. horror als msn niet wilde aanmelden..quote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stuk stabieler, werkte altijd, nooit gezeik met vertraagde berichten. Het was gewoon fijner.
Tegenwoordig heeft Skype het toch overgenomen van MSN? Wat een kutprogramma vind ik dat.
En dan maar SMS'en naar bekenden: "kan jij je wel aanmelden op MSN? gr gr"quote:Op woensdag 25 september 2013 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. horror als msn niet wilde aanmelden..
Openbare chatbox. Ging nooit ergens over uiteraard, maar was soms wel lachen.quote:
Die had echt zulke ontvelde enkels als hij dat bij mij deedquote:
Ouderdom komt met gebrekenquote:
Ik vind wa ook niet alles.. en dan die autocorrectfails..quote:Op woensdag 25 september 2013 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
i doe dat laatste gewoon nietdan schakel ik wel over op WA
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dan maar SMS'en naar bekenden: "kan jij je wel aanmelden op MSN? gr gr"
Dat is wel handig als je een freudiaanse verspreking maaktquote:Op woensdag 25 september 2013 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
. en dan die autocorrectfails..
Tmf chat.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Openbare chatbox. Ging nooit ergens over uiteraard, maar was soms wel lachen.
Mja .. zo stuurde ik eens abortus..gelukkig paste dat niet in de context van de zinquote:Op woensdag 25 september 2013 21:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is wel handig als je een freudiaanse verspreking maakt
Volgens mij ben ik daar 2 of 3x op geweest, dat ging alleen maar over sex dacht ik.quote:
Mijn hemel, die was ik kats vergeten.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hosselde daar 14jarige meisjes?
Jippii trouwens
Nee, werd alleen aangesproken door hitsig manvolk.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hosselde daar 14jarige meisjes?
Jippii trouwens
Klinkt ideaal.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, werd alleen aangesproken door hitsig manvolk.
watquote:Op woensdag 25 september 2013 21:25 schreef Fascination het volgende:
Oh Bp, heb je gehoord dat Noorsbloed alweer verloofd is en een kind krijgt?
Ja, hij heeft een ander account, post nu ergens in ONZ. Past ook meer bij hem denk ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
wat![]()
Is hij terug ja? Ondanks z'n vreemde achtergrond vond ik 'm wel gezellig hier toen. Thans, wat mij er van bijstaat.
Die man heeft hulp nodigquote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een ander account, post nu ergens in ONZ. Past ook meer bij hem denk ik.Hij zou eerst een tweeling krijgen, maar een is er al dood en zn verloofde heeft last van bloedingen.
!
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
wat![]()
Is hij terug ja? Ondanks z'n vreemde achtergrond vond ik 'm wel gezellig hier toen. Thans, wat mij er van bijstaat.
Vertel?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die man heeft hulp nodig
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een ander account, post nu ergens in ONZ. Past ook meer bij hem denk ik.Hij zou eerst een tweeling krijgen, maar een is er al dood en zn verloofde heeft last van bloedingen.
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |