Nee, zoals tegen PSV is lekker wil je zeggenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee jij.
Ik ga in op een post waarin staat dat Ajax compacter moet spelen (), daarmee zeg ik niet dat het huidige spel goed is, ik zeg alleen dat dat niet de oplossing is. Lees gewoon goed voortaan.
Wat zou jouw gedroomde oplossing dan zijn, de bal niet meer verliezen? Momenteel staat het bij Ajax achterin gewoon slecht en staat iedereen zover uit elkaar dat elke lange bal wel kans van slagen heeft.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee jij.
Ik ga in op een post waarin staat dat Ajax compacter moet spelen (), daarmee zeg ik niet dat het huidige spel goed is, ik zeg alleen dat dat niet de oplossing is. Lees gewoon goed voortaan.
De buitenspelval eens normaal hanteren had nu een oplossing geweest, of niet met z'n tweeën een kopduel aangaan met één speler, zodat je niet meer met een 35-jarige Park mee kan lopen. Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit. Snap niet hoe het compacter spelen gaat voorkomen dat we niet meer kwetsbaar zijn op de counter.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zou jouw gedroomde oplossing dan zijn, de bal niet meer verliezen?
Dat geld voor hem en Vd Hoorn had je ook beter in je zal kunnen houden. Was er nooit slechter op geworden.quote:
Kijk hoe we nu verdedigen als we niet de bal hebben, dan is compact wel de oplossing.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
De buitenspelval eens normaal hanteren had nu een oplossing geweest, of niet met z'n tweeën een kopduel aangaan met één speler, zodat je niet meer met een 35-jarige Park mee kan lopen. Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit. Snap niet hoe het compacter spelen gaat voorkomen dat we niet meer kwetsbaar zijn op de counter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |