Je maakt jezelf compleet belachelijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
Andersen is het volgende talent die we gaan hypen tot het echt niet meer kan?
Ik weet niet of je het een beetje volgt, maar Andersen gaat nu door een slechte periode. Maak je borst maar nat.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
Andersen is het volgende talent die we gaan hypen tot het echt niet meer kan?
Mad?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je maakt jezelf compleet belachelijk.
Mad?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:33 schreef Cavaliers het volgende:
18.45 Heerenveen - Twente
20.45 Feyenoord - Dordrecht
/FOX logica
Draai dat dan om...
eens wat een graftijd 18:45quote:Op woensdag 25 september 2013 21:33 schreef Cavaliers het volgende:
18.45 Heerenveen - Twente
20.45 Feyenoord - Dordrecht
/FOX logica
Draai dat dan om...
Daar is hij vast blij mee.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Bruggink een fijnere analist dan Lambiek.
Een leuk sportprogramma om 18:00, 20:00 en 23:30(vind ik zelf). Alleen wordt FOX door iedereen (terecht) uitgekotst en scoort het nietquote:
Loopt voor geen meter dat programma met al hun voorop gezette bruggetjes. Al is het op zich best informatief en breder dan alleen voetbal.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een leuk sportprogramma om 18:00, 20:00 en 23:30(vind ik zelf). Alleen wordt FOX door iedereen (terecht) uitgekotst en scoort het niet
ma tot wo.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is een half uurtje Helene Hendriks.
en haar jongensquote:Op woensdag 25 september 2013 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boilesen is nu al 10x beter aldus enkele bronnen.
komt ie weerquote:Op woensdag 25 september 2013 21:54 schreef Smoofie het volgende:
Ajax leer het ook nooit hé? Zelfs Volendam countered Ajax eruit.
Dochter van Evert toch?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ma tot wo.
Donderdag en vrijdag oma carrie
Ja, daar komt ie weer, wil je het ontkennen dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
komt ie weerajax moest zeker compacter spelen?
Complete onzin.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boilesen is nu al 10x beter aldus enkele bronnen.
Jij snapt echt niks van voetbal. Jammer dat je ajacied bent.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, daar komt ie weer, wil je het ontkennen dan?
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij snapt echt niks van voetbal. Jammer dat je ajacied bent.
GGMM stelde dat zelf, vandaar. Natuurlijk is het absolute onzin en moet Boilesen zich eerst nog echt bewijzen voordat hij Blind eruit speelt.quote:
Ja, nu moet ik altijd door die achterlijke onzin van jou heen lezen als ik in het Ajax-topic ben.quote:
1-0 tegen Volendam en dan ook nog gevaarlijke kansen tegen krijgen. Echt veel reden om dat echt positief te zijn is er dan ook niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij snapt echt niks van voetbal. Jammer dat je ajacied bent.
GGMM heeft gelijk, de counters die Ajax steeds om de oren krijgt zijn gewoon onvermijdelijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1-0 tegen Volendam en dan ook nog gevaarlijke kansen tegen krijgen. Echt veel reden om dat echt positief te zijn is er dan ook niet.
Dat zeg ik ook niet?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
1-0 tegen Volendam en dan ook nog gevaarlijke kansen tegen krijgen. Echt veel reden om dat echt positief te zijn is er dan ook niet.
Die vent lult alles recht wat krom is omtrent Ajax. Vincent Vermeij is de nieuwe Kluivert, zei hij ooit. Nou, dan weet je het wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, daar komt ie weer, wil je het ontkennen dan?
Wat was je probleem met deze post dan? Het is toch ook gewoon pijnlijk.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:54 schreef Smoofie het volgende:
Ajax leer het ook nooit hé? Zelfs Volendam countered Ajax eruit.
Dat was hun enigste 'kans' van de wedstrijd. Het valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was je probleem met deze post dan? Het is toch ook gewoon pijnlijk.
[..]
Ik quote een hele andere post.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was je probleem met deze post dan? Het is toch ook gewoon pijnlijk.
[..]
Het is goed met je.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik quote een hele andere post.
Doe eens even niet zo raar zeg.
twitter:DiederikSmit twitterde op woensdag 25-09-2013 om 22:01:03Rouwband af in de rust: Ajacieden Poulsen en Schöne vinden 1 helft respect voor Gerrie Mühren wel genoeg. #tja reageer retweet
Nee jij.quote:
Och, de Volendammers hebben helemaal geen rouwband voor de oud-speler en dorpsgenoot.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op woensdag 25-09-2013 om 22:01:03Rouwband af in de rust: Ajacieden Poulsen en Schöne vinden 1 helft respect voor Gerrie Mühren wel genoeg. #tja reageer retweet
Nee, zoals tegen PSV is lekker wil je zeggenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee jij.
Ik ga in op een post waarin staat dat Ajax compacter moet spelen (), daarmee zeg ik niet dat het huidige spel goed is, ik zeg alleen dat dat niet de oplossing is. Lees gewoon goed voortaan.
Wat zou jouw gedroomde oplossing dan zijn, de bal niet meer verliezen? Momenteel staat het bij Ajax achterin gewoon slecht en staat iedereen zover uit elkaar dat elke lange bal wel kans van slagen heeft.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee jij.
Ik ga in op een post waarin staat dat Ajax compacter moet spelen (), daarmee zeg ik niet dat het huidige spel goed is, ik zeg alleen dat dat niet de oplossing is. Lees gewoon goed voortaan.
De buitenspelval eens normaal hanteren had nu een oplossing geweest, of niet met z'n tweeën een kopduel aangaan met één speler, zodat je niet meer met een 35-jarige Park mee kan lopen. Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit. Snap niet hoe het compacter spelen gaat voorkomen dat we niet meer kwetsbaar zijn op de counter.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat zou jouw gedroomde oplossing dan zijn, de bal niet meer verliezen?
Dat geld voor hem en Vd Hoorn had je ook beter in je zal kunnen houden. Was er nooit slechter op geworden.quote:
Kijk hoe we nu verdedigen als we niet de bal hebben, dan is compact wel de oplossing.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
De buitenspelval eens normaal hanteren had nu een oplossing geweest, of niet met z'n tweeën een kopduel aangaan met één speler, zodat je niet meer met een 35-jarige Park mee kan lopen. Het is gewoon een gebrek aan kwaliteit. Snap niet hoe het compacter spelen gaat voorkomen dat we niet meer kwetsbaar zijn op de counter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |