Ben hetero maar ik heb er totaal geen problemen mee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:28 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Als je het niet chill vind om naar te kijken, betekend het niet dat je een homofoob ben. Ik vind het ook niet flex om naar te kijken, ik heb geen problemen tegen homo's verder. Maar het zien vind ik onsmakelijk, sorry.
Ben ook hetero maar ik blijf het raar vinden. Geloof er niets van dat een echte hetero dat niet vreemd vindt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ben hetero maar ik heb er totaal geen problemen mee.
Kan niet echt zeggen dat ik het vreemd vind. Ik kijk gewoon naar een scene en heb er verder geen emoties bij. Twee vrouwen in GTST die zoenden vond ik echt geil trouwensquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben ook hetero maar ik blijf het raar vinden. Geloof er niets van dat een echte hetero dat niet vreemd vindt.
Ja, kijk, dat snap ik weer wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kan niet echt zeggen dat ik het vreemd vind. Twee vrouwen in GTST die zoenden vond ik echt geil trouwens
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, kijk, dat snap ik weer wel.
Dat vind ik niet afstotelijk, maar ik vind ze wel aanstellers.quote:
whaaaaaaaaaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
En straks blijkt hij zwanger te zijn.
Ze kunnen ook niks anders verzinnen voor Bing dan Aysen de laatste tijd he.quote:30 september 2013 19:11
Bing en Aysen op reis voor GTST
Er lijkt weer een spannende verhaallijn in het buitenland aan te komen in Goede Tijden Slechte Tijden. Daarbij zijn in elk geval Everon Jackson Hooi (Bing Mauricius) en Dilan Yurdakul (Aysen Baydar) betrokken.
Een oplettende kijker spotte de twee GTST-acteurs op Schiphol bij de incheckbalie. “Dat kan kloppen”, laat een woordvoerder van RTL mysterieus weten. “Verder kunnen we hier geen mededelingen over doen.”
Het is zo'n beetje traditie dat er zich elk seizoen een verhaallijn in het buitenland afspeelt. Vorig jaar was dat de familie Bouwhuis in Afrika.
In GTST zijn Bing en Aysen overigens aartsrivalen, nadat een liefdesrelatie mislukte.
Momenteel is Everon even niet te zien in de serie omdat zijn karakter Bing in de gevangenis zit wegens mishandeling.
Is Bing met de flexwet trouwens nu hij in de bak zit? Ik vind het wel erg opvallen dat een hoop acteurs er perse 3 maanden uit moeten. Nu ook weer met Sjoerd en Rikki.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:37 schreef luftersel het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)en-op-reis-voor-gtst
[..]
Ze kunnen ook niks anders verzinnen voor Bing dan Aysen de laatste tijd he.![]()
Maarja, logisch, want Aysen heeft niks anders te doen.
En aan de spoilers te zien kunnen ze voor Noud ook niks anders verzinnen dan Nina... Inspiratie is echt op heb ik het gevoel.
Ik kijk bijna nooit, maar ik merk inderdaad dat er veel mensen uit zijn. Sjors, Bing, Sjoerd, Rikki, (Monica)... En dan worden nu ook nog eens Jef, Maxime en Laura als levend decorstuk gebruikt en vertolken Noud, Nuran en Aysen momenteel bijrollen voor de verhaallijnen. De enige die verhaallijnen hebben, zijn Rik/Femke, Ludo/Julia, Janine/Frank, Bianca/Anton, Lorena, Tim/Wiet, Lucas en Nina. Welgeteld zijn dat 10 van de 20 hoofdpersonages die worden gebruikt... Wat betekent dat ze elke dag zo ongeveer hetzelfde uitzenden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is Bing met de flexwet trouwens nu hij in de bak zit? Ik vind het wel erg opvallen dat een hoop acteurs er perse 3 maanden uit moeten. Nu ook weer met Sjoerd en Rikki.
Dat zou goed kunnen ja!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:38 schreef Murmeli het volgende:
Ze is niet zwanger. Ze zegt dat ze t is omdat Jef haar heeft gezegd dat Rik een familyman is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:45 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog leuker wordt a.s maandag, want...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nog leuker wordt a.s maandag, want...:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Het enige wat ik niet snap...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het enige wat ik niet snap...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100% zekerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja!
Ik hoop in ieder geval dat haar rol niet al te lang meer gaat duren.
[..]
Nog leuker wordt a.s maandag, want...:Het voorproefje afgelopen dinsdag was al wel mooi om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:17 schreef GSMboy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]In dat geval vind ik het vreemd dat Ludo verdacht wordt, want op basis van wat eigenlijk? Alleen omdat hij een hekel aan Mike had dus? Dan hebben Maxime, Noud en Laura een net zo groot motief. Maar die worden door niemand verdacht, laat staan verhoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
In dat geval vind ik het vreemd dat Ludo verdacht wordt, want op basis van wat eigenlijk? Alleen omdat hij een hekel aan Mike had dus? Dan hebben Maxime, Noud en Laura een net zo groot motief. Maar die worden door niemand verdacht, laat staan verhoord?
Ludo had Mike in elkaar laten slaan en laten ontvoeren. Dit is niet bewezen maar de aanklachten daarvan zijn wel algemeen bekend.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:37 schreef luftersel het volgende:
[..]
In dat geval vind ik het vreemd dat Ludo verdacht wordt, want op basis van wat eigenlijk? Alleen omdat hij een hekel aan Mike had dus? Dan hebben Maxime, Noud en Laura een net zo groot motief. Maar die worden door niemand verdacht, laat staan verhoord?
Ja, dat is waar ook ja. Het blijft natuurlijk een soap, dus realistisch wordt het toch niet echt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:40 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar ja, iedereen moet even verdacht worden gemaakt he! Want het gaat nog maanden duren toch, voordat we weten wie de moordenaar is?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:35 schreef Remzz het volgende:
De kans dat je zwanger raakt van een one night stand is ongeveer 1 op 100, in Meerdijk 1 op 2
Ik geloof idd ook niet dat ze echt zwanger isquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:38 schreef Murmeli het volgende:
Ze is niet zwanger. Ze zegt dat ze t is omdat Jef haar heeft gezegd dat Rik een familyman is
Maxime is een bitch.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:12 schreef Bakkerd het volgende:
Waarom doet iedereen eigenlijk zo bot tegen Maxime ineens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Zodat ze eindelijk eens haar vet krijgt!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:12 schreef Bakkerd het volgende:
Waarom doet iedereen eigenlijk zo bot tegen Maxime ineens?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:46 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreftquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:17 schreef GSMboy het volgende:
Luc-ass Sanders wordt gewoon het huis uit getrapt...
Let maar op
Ja prachtig! Vind het alleen wel heel frappant dat Janine dat maar één keer hoeft te zeggen en Ludo gelooft het meteen .....quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat mij betreftWaarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:44 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:55 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:57 schreef Frey het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:59 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:02 schreef Frey het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:46 schreef Frey het volgende:
Shortie:Je kunt ook hetzelfde over Ludo zeggen (helaas)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ze zei tegen Rik dat ze zwanger was en hij neemt de verantwoordelijkheid ook op zich. Volgens mij zoiets?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:22 schreef Piperidine het volgende:
Hoe was dat gedoe met Monica nou afgelopen?
Hij heeft niks gedaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Je kunt ook hetzelfde over Ludo zeggen (helaas)
Nee, Monica was "met Bing" ....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:22 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze zei tegen Rik dat ze zwanger was en hij neemt de verantwoordelijkheid ook op zich. Volgens mij zoiets?
Hij was wel érg snel met scheiden van Janine toentertijd. Dat alleen maar, omdat Janine alle schijn op haar had. Deze keer is 't precies 't omgekeerde.quote:
Ik bedoelde in deze verhaallijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hij was wel érg snel met scheiden van Janine toentertijd. Dat alleen maar, omdat Janine alle schijn op haar had. Deze keer is 't precies 't omgekeerde.
Oh, geintjequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik bedoelde in deze verhaallijn.
Maar dat sloeg ook nergens op nee.
Ja Lucas schrok er zelf vanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:27 schreef MagicTheo het volgende:
Straks nog maar even terugkijken, hoor van veel mensen dat dit een week cliff zoals het eigenlijk elke week zou moeten.
Wie dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:02 schreef LetsGame het volgende:
GTST wordt net the Bold. Baby's die de oom of tante worden van een volwassen personage.
Zij zou er niet om liegen en dat weet hij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ja prachtig! Vind het alleen wel heel frappant dat Janine dat maar één keer hoeft te zeggen en Ludo gelooft het meteen .....
Dat deed ze in het vóórstukje van volgende weekquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Als ik Rik was had ik echt wel bewijs ge-eist.. een test die onder mijn neus gedaan wordt of wat dan ook
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 09:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wie dan?
Mbt Rik: ja, gewoon naar de dokter met dat enge wijf.
alle vrouwen? wie dat dan allemaal?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:39 schreef hplaserjet het volgende:
Ik gok er op dat Femke helemaal niet zwanger is. Beter gaat ze psychisch flippen en gaat ze Nuran en Rikki proberen te vermoorden ofzo.
Trouwens wat zien alle vrouwen in hemelsnaam in Rik?![]()
Wat is Janine trouwens een afgrijselijk wijf in seizoen 9, op zich wel een mooi voorbeeld van hoe het niet moet, je man terug proberen te pakken via je kind. Misschien dat ze dat ook wilden laten zien, maar ik weet ineens weer hoe ik me destijds zat te ergeren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:33 schreef Frey het volgende:
De eerste aflevering van seizoen 9. Tevens de eerste aflevering met de Ludo tune.
Daar heb ik me dus altijd kapot aan geërgerd.quote:Edit: Janine in de shortie van maandag.(ook al is Ludo het niet, ik hou van Janine die te keer gaat)
Janine krijgt uiteindelijk dan ook flink de deksel op naar neus.quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat is Janine trouwens een afgrijselijk wijf in seizoen 9, op zich wel een mooi voorbeeld van hoe het niet moet, je man terug proberen te pakken via je kind. Misschien dat ze dat ook wilden laten zien, maar ik weet ineens weer hoe ik me destijds zat te ergeren.
Ja natuurlijk, Aysen komt altijd overal mee wegquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:05 schreef vencodark het volgende:
Dat van Aysen en Danny is nu dus helemaal klaar? 1 scène als confrontatie tussen haar en Rik en that's it?
De nieuwe Maxime.quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:35 schreef hplaserjet het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, Aysen komt altijd overal mee weg.
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar ik bedenk me dat het logo een flap moet voorstellen op een kerstcadeau. Kijk goed, de strik moet eruitzien alsof hij onder een grote flap met het logo erop doorgaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:23 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
wacht even... ga je me nou vertellen dat dat logo over die strik geplakt is?
[..]
Nog leuker wordt a.s maandag, want...:Ah nee, niet weer dat vinger-gedoe. Dat was zo niet Ludo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ludo láát vingers breken. En zelfs dát is al in het zeer, zéér extreme.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Rik heeft een motor.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:39 schreef hplaserjet het volgende:
Ik gok er op dat Femke helemaal niet zwanger is. Beter gaat ze psychisch flippen en gaat ze Nuran en Rikki proberen te vermoorden ofzo.
Trouwens wat zien alle vrouwen in hemelsnaam in Rik?![]()
Schuine streep Barbara, schuine streep Charlie.quote:
Waarom heeft Jef dan slechts eens per drie seizoenen een romance?quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En barmannen scoren goed bij vrouwen.
Oude versleten barmannen tellen niet meequote:Op maandag 7 oktober 2013 02:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom heeft Jef dan slechts eens per drie seizoenen een romance?
Jef is niet versleten! Hij heeft gewoon een hoop ervaring in de branche.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oude versleten barmannen tellen niet mee
Ik wil vooral dinsdag ook zien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Voor het eerst sinds weken weer zin in nieuwe aflevering! Ben benieuwd Ludo vs. Lucas & Janine.
Wat heeft Janine ermee van doen dan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 02:21 schreef Amarantha het volgende:
Voor het eerst sinds weken weer zin in nieuwe aflevering! Ben benieuwd Ludo vs. Lucas & Janine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |