De noot was aan de man.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
Knap: een carriére opbouwen puur op basis van je stemgeluid.
He wat raar, twee tafelheren dus. Arie B en Adriaan vD.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:32 schreef Specularium het volgende:
Arie komt ook langs met zijn enorme Arie.
Ik dacht wel waar is Kun nou. Maar als je jarig bent moet je ook niet op FOK! zitten natuurlijk he? Nog gefeliciteerd trouwensquote:Op donderdag 26 september 2013 19:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ben ik gemist ? Ik was jarig onder mn ban
Bedanktquote:Op donderdag 26 september 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht wel waar is Kun nou. Maar als je jarig bent moet je ook niet op FOK! zitten natuurlijk he? Nog gefeliciteerd trouwens
Lekker voor hem.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Op het eind valt hij wel dood he? In dat ravijn.
Nee, dan vang ik hem op.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Op het eind valt hij wel dood he? In dat ravijn.
quote:Op donderdag 26 september 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Ik snap echt niet dat Prem niks aan die lelijke tand doet.
Misschien wordt dat in Hindoestaanse kringen mooi gevonden.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Dan moet hij een gouden nemen.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Misschien wordt dat in Hindoestaanse kringen mooi gevonden.
Iemand slaat 'm er vast wel een keer uit.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
ik dacht even dat hij daar geen tand meer had, walgelijk inderdaad (maar dat vind ik van heel Prem)quote:
Al draagt een aap...quote:Op donderdag 26 september 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Einde verhaal. Renske Leijten mag hem vervangen.quote:
Op een bepaalde leeftijd gaat het niets meer uit maken, valt me nog mee dat hij geen baard heeft..quote:Op donderdag 26 september 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Sywert wijs over 30 jaar? Dat vind ik wel een hele optimistische schatting.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
Sywert is 30 jaar te jong voor deze wijsheden.
I was so much older then, I'm younger than that now.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
Sywert is 30 jaar te jong voor deze wijsheden.
zijn site is offline.. dus niet zo goedquote:Op donderdag 26 september 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
Oh ja de G500, hoe zou het daar mee gaan?
Oltmans.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:46 schreef cobain1994 het volgende:
Adriaan word oud ja, nu je het zegt..?
Zo af en toe kijk ik nog wel eens..
Goh wat raarquote:Op donderdag 26 september 2013 19:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zijn site is offline.. dus niet zo goed
quote:Op donderdag 26 september 2013 19:50 schreef Tem het volgende:
Als ik mijn ogen toedoe, ben ik in honolulu.
quote:Op donderdag 26 september 2013 19:50 schreef Tem het volgende:
Als ik mijn ogen toedoe, ben ik in honolulu.
Bij Nico hoort sfeervolle TL-verlichting.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:51 schreef Stickertje het volgende:
waarom krijgt nico nooit zo'n sfeer licht?
quote:Toeter toeter toeter toeter,
Met Romana op de scooter,
Ije ije ije ije,
ik Wil een stukje met haar rije,
Ukke ukke ukke ukke
Dat zal me wel niet lukke,
Maar dat geef niet want ik wacht op haar,
Alleen dan krijg ik het voor elkaar.
Dat is een limerick.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Er was eens een vent in Timboektoe,
die sprak tot z'n vrouw: "doe je broek toe!"
"Die geur uit je kut,
vergalt heel m'n hut...
'k ga nog liever naar die hoer op de hoek toe!"
Alleen om maar wat bij te snabbelen..quote:Op donderdag 26 september 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
Als Arie het voorleest is het echt helemaal kut.
Beter dan een Ton Elias-nek.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Boomsma heeft zo'n gekke lange nek.
[ afbeelding ]
Het was grappig stom uit zijn mond.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo grappig was het nou ook weer niet, Cnorrie.
Hij is eigenlijk een reptillian..quote:Op donderdag 26 september 2013 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Boomsma heeft zo'n gekke lange nek.
[ afbeelding ]
Heb hem nog nooit zien shape shiften.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:56 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk een reptillian..
Hij is Odo niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit zien shape shiften.
Die desk waaide ook zowat om.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:58 schreef Rickario het volgende:
Wat ziet dat Logo van Fox sport er kinderachtig nep uit
En dan heb je het nog niet eens over Jan Joost gehad.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:58 schreef Rickario het volgende:
Wat ziet dat Logo van Fox sport er kinderachtig nep uit
En een grote lip.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft ook een grote muts.
[ afbeelding ]
Soms niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft ook een grote muts.
[ afbeelding ]
Zeiden ze vorig jaar ook, toen was het een relatief warme winter.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yup, maar we krijgen weer een horror winter. De koudste in 100? jaar.
En tanden poetsen.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:05 schreef Markeerstift het volgende:
Hij mag wel zijn haren wassen
De hele bandquote:Op donderdag 26 september 2013 20:05 schreef Markeerstift het volgende:
Hij mag wel zijn haren wassen
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeiden ze vorig jaar ook, toen was het een relatief warme winter.
Maar wel een langequote:Op donderdag 26 september 2013 20:05 schreef Specularium het volgende:
Zeiden ze vorig jaar ook, toen was het een relatief warme winter.
Dit is Reportage..quote:Op donderdag 26 september 2013 20:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yup, maar we krijgen weer een horror winter. De koudste in 100? jaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2013 20:08:44 ]
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, moet je maar niet in het noorden wonen.
http://www.knmi.nl/klimat(...)n/seizoen/win13.htmlquote:De winter was vrij koud met in De Bilt een gemiddelde temperatuur van 2,9 °C tegen een langjarig gemiddelde van 3,4 °C.
niet alleen borsthaarquote:Op donderdag 26 september 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heeft tenminste nog borsthaar.
Scheer je het wel dan? dan groeit het sneller aan..quote:Op donderdag 26 september 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik mijn hoofdhaar ervoor hang lijkt het wel
Nee dan krijg je stoppeltjesquote:Op donderdag 26 september 2013 20:11 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Scheer je het wel dan? dan groeit het sneller aan..
Nee dat hars ik.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:12 schreef alors het volgende:
[..]
Jij houdt wel van een behaarde rug ook ja?
Geen foto's van Stadskanoal svp.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Borsthaar voor Karina:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Borsthaar voor Karina:
[ afbeelding ]
Mijn naam is Romy en ik ben stoer...DATEN??quote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Borsthaar voor Karina:
[ afbeelding ]
die smoes moet je onthouden.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:12 schreef Rickario het volgende:
Gebeurt mij ook regelmatig. Opeens zonder broek zitten
Ik vond dat gekke blauwe metalen bed niet kunnen.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]guitar hero, dat kan echt niet
Ik heb 't ff nagevraagd.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:13 schreef JaneDoe het volgende:
hebben ze eigenlijk een groeistoornis?
ze lijken in verhouding een groot hoofd te hebben en van die kleine smalle schoudertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij praat vast ook niet met woorden, maar met kogels...quote:Op donderdag 26 september 2013 20:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vond dat gekke blauwe metalen bed niet kunnen.
Papa of mama zal wel bevriend zijn met en innercrowd van de show.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:19 schreef StephanL het volgende:
Verbazingwekkend dat ze elk jaar terug mogen komen
Wat moeten ze anders doen..?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:19 schreef StephanL het volgende:
Verbazingwekkend dat ze elk jaar terug mogen komen
Niks met mooie poezie. Dit was bagger.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:09 schreef SunChaser het volgende:
Poesie album
Pianobroers
Beschouwingen
Kan het nog saaier
quote:Matthijs van Nieuwkerk schiet bejaarde te hulp
Matthijs van Nieuwkerk en Youp van 't Hek aarzelden geen moment toen ze op het terras een bejaarde man van zijn stoel zagen vallen.
De man genoot met zijn echtgenote van een kopje koffie op het terras in de Amsterdamse Cornelis Schuytstraat toen hij plots onwel werd, meldt website Paparazzio.
Matthijs en Youp, die naast het echtpaar zaten, snelden de oude man te hulp. De man was de presentator en de cabaretier méér dan dankbaar. De man heeft overigens niets overgehouden aan de val.
Kijk hier naar de foto's.
Gelijk een reclame van Pampers erachteraanquote:
Nee.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je vandaag nog voor de 200.000?
Nee.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:30 schreef borisz het volgende:
FOX Sport Centraal is best een goed programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |