De noot was aan de man.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
Knap: een carriére opbouwen puur op basis van je stemgeluid.
He wat raar, twee tafelheren dus. Arie B en Adriaan vD.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:32 schreef Specularium het volgende:
Arie komt ook langs met zijn enorme Arie.
Ik dacht wel waar is Kun nou. Maar als je jarig bent moet je ook niet op FOK! zitten natuurlijk he? Nog gefeliciteerd trouwensquote:Op donderdag 26 september 2013 19:31 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ben ik gemist ? Ik was jarig onder mn ban
Bedanktquote:Op donderdag 26 september 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht wel waar is Kun nou. Maar als je jarig bent moet je ook niet op FOK! zitten natuurlijk he? Nog gefeliciteerd trouwens
Lekker voor hem.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Op het eind valt hij wel dood he? In dat ravijn.
Nee, dan vang ik hem op.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Op het eind valt hij wel dood he? In dat ravijn.
quote:Op donderdag 26 september 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Ik snap echt niet dat Prem niks aan die lelijke tand doet.
Misschien wordt dat in Hindoestaanse kringen mooi gevonden.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Dan moet hij een gouden nemen.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Misschien wordt dat in Hindoestaanse kringen mooi gevonden.
Iemand slaat 'm er vast wel een keer uit.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
ik dacht even dat hij daar geen tand meer had, walgelijk inderdaad (maar dat vind ik van heel Prem)quote:
Al draagt een aap...quote:Op donderdag 26 september 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Einde verhaal. Renske Leijten mag hem vervangen.quote:
Op een bepaalde leeftijd gaat het niets meer uit maken, valt me nog mee dat hij geen baard heeft..quote:Op donderdag 26 september 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Sywert wijs over 30 jaar? Dat vind ik wel een hele optimistische schatting.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
Sywert is 30 jaar te jong voor deze wijsheden.
I was so much older then, I'm younger than that now.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:42 schreef marcodej het volgende:
Sywert is 30 jaar te jong voor deze wijsheden.
zijn site is offline.. dus niet zo goedquote:Op donderdag 26 september 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
Oh ja de G500, hoe zou het daar mee gaan?
Oltmans.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:46 schreef cobain1994 het volgende:
Adriaan word oud ja, nu je het zegt..?
Zo af en toe kijk ik nog wel eens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |