Zou wel prettig zijn inderdaad. Ze maakt zich keer op keer belachelijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:51 schreef superworm het volgende:
[..]
Klopt het slaat ook helemaal nergens op natuurlijk. Hoop dat ze dat mens snel vervangen door een competent exemplaar.
Slob dacht ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een autistische clown kun je beter negeren dan proberen te corrigeren (wat Van der Staaij schijnbaar wel geprobeerd heeft)
Ik zie dat wel als een baantje voor Van der Vliesquote:Op woensdag 25 september 2013 17:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou wel prettig zijn inderdaad. Ze maakt zich keer op keer belachelijk.
Dat kan niet, die is uit de TK.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie dat wel als een baantje voor Van der Vlies
Er zijn steeds meer scheuren zichtbaar tussen PvdA en VVD... Best mogelijk dat we binnenkort weer verkiezingen krijgen... Uitgelezen kans, lijkt mequote:Op woensdag 25 september 2013 17:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan niet, die is uit de TK.
Je moet lid zijn van de TK om voorzitter te kunnen worden.
Ik was even boodschappen doen, wat heb ik gemist?quote:
Nee, dat wou hij niet. Heeft zich geen kandidaat gesteld toen.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:54 schreef arjan1112 het volgende:
Martin Bosma wou ook voorzitter worden
Liever een slechte voorzitter dan een PVV-voorzitter natuurlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:54 schreef arjan1112 het volgende:
Bosma is briljant in de voorzitterstoel. Maar hij wordt het niet als PVV'er.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:54 schreef arjan1112 het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe onpartijdig een lid van de extremere partijen kan zijn... Dus imo geen SP/PVV of PvdD voorzitter.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Bosma is briljant in de voorzitterstoel. Maar hij wordt het niet als PVV'er.
Van Miltenburg verordonneerde Pechtold niet "minister Blok" mocht gebruiken, maar alleen de volledige titel van de minister.. Dus niet "minister Opstelten" maar "de minister van Justitie en Veiligheid"quote:Op woensdag 25 september 2013 17:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik was even boodschappen doen, wat heb ik gemist?
Hij heeft zich niet kandidaat gesteld.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Liever een slechte voorzitter dan een PVV-voorzitter natuurlijk.
Pff. Heeft dat mens niets beters te doen?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van Miltenburg verordonneerde Pechtold niet "minister Blok" mocht gebruiken, maar alleen de volledige titel van de minister.. Dus niet "minister Opstelten" maar "de minister van Justitie en Veiligheid"
liever iemand dan een CDA erquote:Op woensdag 25 september 2013 17:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Liever een slechte voorzitter dan een PVV-voorzitter natuurlijk.
Je levert als partij toch geen zetel in hiervoor?quote:Op woensdag 25 september 2013 17:57 schreef Panthera. het volgende:
Ik verwacht niet dat een partij met 2 of 3 kamerleden daar één van in de voorzittersstoel wil hebben.
Nee maar die voorzitter is natuurlijk wel veel tijd daaraan kwijt en kan ook niet deelnemen aan debatten etc. Dus je levert dan veel van je kamerkracht in.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je levert als partij toch geen zetel in hiervoor?
Nee, en de voorzitter heeft ook wel stemrecht, maar als voorzitter heb je natuurlijk voorzitter-werk en -voorbereidingen, en dat betekent dat de inhoudelijke voorbereiding én de woordvoering altijd door die ene andere moet gebeuren.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je levert als partij toch geen zetel in hiervoor?
Vreemd dat het geen aparte functie is dan... Lijkt me wel wenselijkquote:Op woensdag 25 september 2013 17:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, en de voorzitter heeft ook wel stemrecht, maar als voorzitter heb je natuurlijk voorzitter-werk en -voorbereidingen, en dat betekent dat de inhoudelijke voorbereiding én de woordvoering altijd door die ene andere moet gebeuren.
Dat is staatsrechtelijk wat vreemd denk ik. Dan krijg je iemand die geen deel uit maakt van de volksvertegenwoordiging die de Tweede Kamer gaat voorzitten.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vreemd dat het geen aparte functie is dan... Lijkt me wel wenselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |