dit, ik vind het weer keihard offtopic, als het hier over auto's en fotografie gaat!quote:Op woensdag 25 september 2013 17:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als je prioriteiten niet bij liften liggen, wat doe je dan hier... veel plezier in het fitness/auto/topic!
altijd ruimte om te verbeteren, das t mooie aan deze sport.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
brb even 75% squatten
*gooit 130 kg op bar
in die rusttijd mobiliteits oefeningen gedaan voor schouder?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:01 schreef Beach het volgende:
Twee weken rust gehouden met bovenlichaam, twee lichte setjes ohp en meteen weer schouderpijn.
Ja wel stretches meerdere keren per week.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:03 schreef dreamerbulk het volgende:
Waar heb je precies pijn in de schouder? Rotator cuff?
je zou ook echt rotator cuff gerelateerde oefeningen kunnen doen he.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja wel stretches meerdere keren per week.
Denk ik wel ja. Toch maar eens naar de dokter binnenkort.
Zoals facepulls?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je zou ook echt rotator cuff gerelateerde oefeningen kunnen doen he.
ik doe ze sowieso altijd voor mijn bench en OHP.
schijnt ook goed te zijn daarvoor.quote:
dat zou ik zeker doen of direct fysioquote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja wel stretches meerdere keren per week.
Denk ik wel ja. Toch maar eens naar de dokter binnenkort.
Okee even kijken, kan ik vast wel toevoegen aan m'n normale stretchroutine.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
schijnt ook goed te zijn daarvoor.
maar doelde meer op bijv deze:
Ervaring mee dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zou ik zeker doen of direct fysio
heb 2 jaar fysio gestudeerd, dus weet nog een paar dingenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Okee even kijken, kan ik vast wel toevoegen aan m'n normale stretchroutine.
[..]
Ervaring mee dan?
Kan hij beter direct naar een fysiotherapeut. Dokter zal hem toch doorverwijzen.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb 2 jaar fysio gestudeerd, dus weet nog een paar dingen
dat denk ik ook, huisartsen weten er meestal niet zo diep er van afquote:Op woensdag 25 september 2013 21:19 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kan hij beter direct naar een fysiotherapeut. Dokter zal hem toch doorverwijzen.
Knap. Ik ben er net globaal doorheen gegaan, toen gaf ik het op.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:26 schreef Snakey het volgende:
http://thefitcoach.wordpr(...)truth-about-experts/
Helemaal gelezen, ik voel me een beetje duizelig nu.
Het is een ware uitputtingsslag. Net als Practical Programming for Strength Training van Rip. Goed boek, denk ik, ik kreeg het niet uitgelezen, zo vreselijk droog.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Knap. Ik ben er net globaal doorheen gegaan, toen gaf ik het op.
Mash zegt dat Rippetoe zuigt voor hits op zijn website.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
Zouden jullie ons niet kunnen verblijden met een beknopte samenvatting? Het liefst met bulletpoints. Alvast bedankt!
Nee dank.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:29 schreef Awesome_ het volgende:
Zouden jullie ons niet kunnen verblijden met een beknopte samenvatting? Het liefst met bulletpoints. Alvast bedankt!
quote:In writing this, however, I got to thinking about how it would be possible for such an experienced lifter and coach to actually believe the nonsense he was writing. I mean, he did squat 800 raw, which clearly makes him an expert here, right? I ended up coming to the conclusion that Mr. Mash actually wrote this drivel incorrectly on purpose in order to get more traffic to the JTS site and his own website. Then I started thinking that the only reason CWS would put this up knowing that people aren’t in fact brain dead, is because he knew it would blow up over the Internet and that’s good for business. CWS ended up writing a poorly worded apology after he took the article down and then he had the balls to take the apology down after he started deleting comments criticizing the article or questioning the author. Basically they’re trying to cover the whole thing up, which is a cowardly move if I’ve ever seen one. Listen folks, when you screw up- you screw up, but you have to face the music and take your lumps as you own up to your mistakes. Time to face the music, fellas.
Thanks! Niks gemist dus.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mash zegt dat Rippetoe zuigt voor hits op zijn website.
Jordan Fuckenbaum zegt hey doe eens normaal klopt niks van wat je zegt.
*insert heel veel bullshit over biomechaniek*
Mash is gedisst en haalt post offline.
Fuckenbaum krijgt alle lekkere bitches en neukt ze suf.
Je vangt het op met je schouders net als in een front squat houd je de ellebogen omhoog. Je hand/pols heb je daar alleen om ervoor te zorgen dat hij niet rolt, maar dit doe je ook door ellebogen hoog te houden.quote:Op donderdag 26 september 2013 03:07 schreef Faeroer het volgende:
Iemand advies voor de 'catch' in de powercleans? Die bar breekt óf mijn vingers óf mijn polsen, af en toe beiden. Lijkt mij niet de bedoeling het gewicht op te vangen met mijn handen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |